2Cb gebruikt

parkstad

Newbie
Hallo allemaal,

Ik ben nieuwe op het dit forum ben een vrouwtje van 33 en kom van het mooie zuiden limburg,

Ik heb een vraag over 2CB dat effect heb ik gister mogen ervaren wat een spul zeg, Maar eigenlijk is de vraag Truffel als je die eet is dat het zelfde effect als de 2cb in neemt, zijn hier mensen die dat al weten, ik vraag mij dat af of de truffel het zelfde effect geven als de 2cb...

Ik hoor graag van jullie,

Gr parkstad

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou zeggen lees even wat tripreports en vergelijk de ervaringen. Het effect lijkt er deels op maar is niet hetzelfde. Dit lijkt me geen vraag voor het Trimbos verder.

Fool

Badass junkie
Truffels hebben een heel mentaal component meer, iets dat bij een normale 2C-B trip mist, daarom is het wel wat heftiger. Ik raad je aan een paar reports over truffels en/of paddo's te lezen, dan snap je wel wat ik bedoel. :)

straatmadelief

Belezen gebruiker
Ja truffels heb ik als stukken heftiger ervaren dan 2cb. 2cb vond ik voornamelijk visueel, ik zie het een beetje als een oefentripje. Mentaal blijf je relatief helderder. Van truffels werden mijn gedachten stukken ingewikkelder, vond ik iets minder gemakkelijk te hanteren.

Bovenaan