• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2cb gebruiken in het bos

Hallo beste trip maatjes, Ik heb kortgeleden 3 pilletjes 2cb gebruikt en ongeveer 3 gram wiet er bij gerookt. 69 mg 2cb in totaal wat voor mij een best hoge dosering is maar ik ben een ervaren spacer dus dit moest wel goed komen.

12:30

Ik nam de 3 pilletjes allemaal gelijk in mijn auto op de pakeerplaats en liep het bos in. Nadat ik een rustig plekje had gevonden begon ik met mijn jointjes voor te draaien en kort daarna stak ik al mijn eerste joint op. Ik was ook goed voorbereid en had fruit en water mee genomen
mocht ik trek krijgen of dorstig worden.

14:30
Ik begin al redelijk te trippen en ben al ver het bos in gelopen. Ik besluit om effen te gaan zitten om mijn 2de joint te gaan roken. Na mijn 3de hijs begin in zwaar te spacen alles begint ineens heel vel te worden en de kleuren worden veel scherper om naar te kijken. Ik besluit om gewoon de joint op te roken om te kijken hoe zwaar ik kan gaan trippen. Een paar hijsen verder en allen kleuren bewegen door elkaar, ik was voor mijn gevoel op een hele andere wereld. Het was ook onmogelijk om veilig te gaan lopen omdat mijn zicht daar niet goed genoeg voor was, ik besloot om gewoon te blijven liggen om te geniet van de visuele effecten die plaatsvonden. Dit duurt voor mijn gevoel zo een 15 minuten maar daar kan ik naast zitten omdat mijn tijdsbesef redelijk verstrooid was.

15:30
Het zware spacen was al een stukje minder geworden en ik had weer het idea dat ik veilig kon lopen en besloot om een zonnig plekje op te zoeken. Na zo een 15 minuten lopen had ik eindelijk een plekje gevonden waar ik mij prettig voelden en besloot om effen een banaantje te gaan eten. De banaan smaakte ongelooflijk lekker, ik heb nog nooit zo een zoeten banaan gegeten. Ik merkte ook wel dat de banaan me ook wel weer wat energie gaf, ik had een beetje hoofdpiin maar die verdween snel.

16:30
Het spacen was al een stuk minder geworden en besloot om daarom weer een joint te gaan roken. Dit had meteen weer effect op de trip maar niet zo erg als eerst. Ik begin meer in mijn hoofd te trippen en over dingen na te gaan denken. Ik keek naar een boom die mij naar zich te trok door zijn energie die ik voelde en begon meteen te huilen. Ik voelde een schok door mijn lichaam en begreep ineens allemaal dingen die ik voor de trip niet begreep. Ik realiseerde me toen hoe slecht wij als mens voor de natuur zijn. Ik hoorde die boom om hoop schreeuwen. Ook zag ik een heel vel paarse draadje om de boom verschijnen en er bleek ook echt een draadje te zitten. Ik vond deze kleur zo mooi dat ik besloot het draadje mee te nemen aan herdenken van de trip

17:30
Ik was al redelijk aan het uit spacen en besloot mijn weg al een beetje richting de auto te gaan lopen maar na zo een 30 minuten te lopen besefte ik dat ik de verkeerde kant op liep en ergens anders het bos uitkwam. Ik keek op mijn telefoon en zag dat het zo een anderhalf uur lopen was naar waar mijn auto stond. Kort daarna was mijn telefoon leeg en kon ik niet meer op maps kijken. Ik besloot gewoon om iemand aan te spreken of hij mij de weg kon wijzen. De man die ik om hulp vroeg bood mij meteen aan om mij naar mijn auto te rijden. Ik vond het een beetje spannend om mee te rijden omdat ik nog een beetje aan het trippen was maar ik besloot toch in te stappen. Het was zo een 20 minuten rijden maar de plek waar mijn auto stond. Ik had niet het idea dat de man door had dat ik aan het trippen was ondanks dat mij gesprek met hem niet heel soepel verliep. Ik bood de man nog geld aan voor het brengen maar dat weigerde hij. Hij vroeg mij op een anderen manier te betalen en dat was dat ik het zelfde terug zou willen doen mocht iemand in de zelfde situatie als mij zitten. Ik kreeg hierdoor een goed geval van binnen en besloot van af dat moment sneller mensen te gaan helpen als ze dat nodig hebben in het dagelijks leven. Wat ik niet snel doe normaal gesproken.

18:30
Ik was in mijn auto en al redelijk klaar met trippen. Ik besloot voor me zelf om na 19:00 weg te gaan en in de tussen tijd effen wat te gaan eten en nog effe terug denken over de trip was ik geleerd heb.

19:00
Ik voelde mijzelf weer top en besloot dat ik maar huis zou gaan rijden wat zo een 25 minuten rijden was.

Wat heb ik geleerd van de trip?

Mijn doeleinde van trippen is om er altijd iets van te leren en dat heb ik ook zeker gedaan. De twee grootste dingen die ik geleerd heb is natuur veel beter te respecteren. Ook heb ik geleerd dat mensheid nog wel wat goed in zich heeft waar ik redelijk sketchy over was de afgelopen tijd. Ik ga mijzelf nu ook zeker beter inzetten voor het helpen van de mede mens als dat nodig is. Ik vond deze trip ervaring over het algemeen zeer leuk.

De Zandman

DF-koning
Ik vind dit een goed report, maarrrrr
Waarom kruip je achter het stuur, als je (nog) onder invloed van die 2 CB bent?!
Dit is echt een fout gedrag.
Je hebt een leuke, leerzame trip gehad, maar deze had een wel heel zure afloop kunnen hebben!
Waarom dat risico nemen...
En dan dit nog
Je bent iig onder invloed van 2 verschillende stoffen die onmiskenbaar de rijvaardigheid aardig nadelig naar beneden halen.
Meerdere jointjes, 3 x tabletjes...
Mocht er iets mislopen waardoor je een controle krijgt dan is de prijs die je ervoor moet betalen nogal hoog!
12 maanden niet rijden, en 1000 euro's boete.
Als er nog een ongeval plaats vindt, dan moet je nog aanzienlijk dieper in de portemonnee....
Dit is ondergeschikt aan de gevolgen die je aan een andere weggebruiker kunt toebrengen.
Dit wil je echt niet meemaken.
Ook al maakt die ander een fout, de schuld wordt toch aan jou toegekend, omdat je n i e t had mogen rijden.
En denk eens aan die vrouw met een kinderwagen, die je te laat zag..
Niet doen, rijden onder invloed!

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

DF-koning
Even kijken of ik het snap.
Je neemt 69mg cb
Je begint te trippen op 14u30
De piek is al gepasseerd om 15u30
Om 16u30 is het trippen voorbij
Je rook 3gr weed tussendoor om de trip wat te versterken.

No way dat je 69mg 2cb op hebt. Waren deze getest? 23mg 2cb pillen zijn zeldzaam en quasi altijd als zijnde te hoog gedoseerd verkocht.
Uw trip duurt bovendien ook veel te kort imo.

Maar goed. Ik ben niet bekend met dergelijke dosissen 2cb.

Digitalism

Belezen gebruiker
Ook mijn eerste reactie. Zelfs op 20 mg. trip je al langer. En onder invloed rijden is inderdaad absoluut een no-go.

Cerberus

Wijs gebruiker
Ik heb nochtans de indruk dat zijn tijden redelijk kloppen. 2C-B duurt echt niet zo lang. Als hij om 12:30 nam, kan het zijn dat 14:30 hij op zijn piek zit en dat het een uur later begint minderen ja. Ik praat niet van de marihuana, maar tegen 19u als hij ging rijden kan je wel uitgetript zijn met de 2C-B, dat is zeer logisch, is al 6,5 uur na inname voor iets dat maar 4u werkt iig bij mij. Zijn dosis zou mogelijk lager kunnen zijn, of hij heeft tolerantie van redelijk wat psychedelica doen in kortere tijd.

De Zandman

DF-koning
Bekijk deze situatie eens zo.
3 gr weed gerookt. Ik neem aan, dat dit 3 gram is.
Voila, deze eerstgenoemde drug alleen al in die hoeveelheid, het meet apparaat explodeert meteen van zoveel thc...
Een combi met 2CB.
Daarvan weet ik niet zoveel maar ik geloof niet, dat wanneer je uitgetript bent, dat je niet meer onder invloed kan zijn.
Dus, 2 x een verboden stof in het lijf.
En dan ga je autorijden?!?
Ik ( en wss velen met mij) vind dit echt onverantwoord. Heel link. Neem toch een taxi in deze situatie...!!

Cerberus

Wijs gebruiker
Daarvan weet ik niet zoveel maar ik geloof niet, dat wanneer je uitgetript bent, dat je niet meer onder invloed kan zijn.
Hoezo niet? Hoeveel ervaring heb je met psychedelica? Want ik weet het 100% zeker uit ervaring.
Over de marihuana heb ik je niet tegengesproken heb ik al gezegd, die kan nog goed werkende zijn.

De Zandman

DF-koning
Kan nog goed werkende zijn??!
3 gram is wel voor een week werkzaam...en 6 weken traceerbaar !!
Als ik getrapt heb, dan ben ik absoluut die dag zelf, niet in staat om veilig te kunnen rijden.
Die ervaring heb ik dan wel!
Ik loop het risico niet.
Van 2fdck bijvoorbeeld, korte tripduur, is het imo niet verantwoord om die dag nog te gaan rijden.
Punt.

De Zandman

DF-koning
Ik heb idd ervaring met beide middelen.
2fdck een trip van een half uur, ik kan de gehele dag na dit tripje die hele dag n i e t autorijden.
En als pruim op de taart nog eens 3 grammen weed erbij, alleen die laatste blijft dagenlang min of meer actief...en is 6 weken traceerbaar.
Ik zou de termijn van niet innemen met de genoemde hoeveelheid minimaal 2 hele dagen aanhouden.

Ik vind persoonlijk het hoogst onverantwoord, wat jij doet, wat ik gelezen heb vwb je antwoorden.
Ik ben zelf ooit eens door een dronken arts notabene in de prak gereden, en als er iemand die actie herhaalt, dan sta ik niet voor mezelf in. Nee.
Je kunt het tegenwoordig echt niet meer maken met het hedendaagse verkeer!

Ik vind dit een goed report, maarrrrr
Waarom kruip je achter het stuur, als je (nog) onder invloed van die 2 CB bent?!
Dit is echt een fout gedrag.
Je hebt een leuke, leerzame trip gehad, maar deze had een wel heel zure afloop kunnen hebben!
Waarom dat risico nemen...
En dan dit nog
Je bent iig onder invloed van 2 verschillende stoffen die onmiskenbaar de rijvaardigheid aardig nadelig naar beneden halen.
Meerdere jointjes, 3 x tabletjes...
Mocht er iets mislopen waardoor je een controle krijgt dan is de prijs die je ervoor moet betalen nogal hoog!
12 maanden niet rijden, en 1000 euro's boete.
Als er nog een ongeval plaats vindt, dan moet je nog aanzienlijk dieper in de portemonnee....
Dit is ondergeschikt aan de gevolgen die je aan een andere weggebruiker kunt toebrengen.
Dit wil je echt niet meemaken.
Ook al maakt die ander een fout, de schuld wordt toch aan jou toegekend, omdat je n i e t had mogen rijden.
En denk eens aan die vrouw met een kinderwagen, die je te laat zag..
Niet doen, rijden onder invloed!
Je hebt helemaal gelijk ik had niet moeten rijden en heb er spijt van, heb hier zeker bij stil gestaan na dat ik het bericht op het forum had geplaats. Ik kan het helaas niet terug draaien en ben blij dat het goed is gegaan.

De Zandman

DF-koning
Welaan je hebt ingezien dat je dit beter niet kunt herhalen.
Dan is het doel van mijn reactie bereikt.
Niet rijden onder invloed....voila.

Trippy langkous

Badass junkie
Jeetje wat leuk om te lezen! En dat is wel veel 69 mg, mijn maximale is tot nu toe 30 mg geweest. En wat bijzonder om te lezen over die boom. Zo zie je maar dat sommige mensen echt bijzondere ervaringen hebben op psychedelics!

Dirkdirk

DF-koning
69 mg. Er zit hier ergens een grap, maar waar? 🤔

Pittig hoge dosering. Volgende keer gewoon wat minder nemen. 30/40 is voor mij al een leuke reis

Bovenaan