2CB en XTC

Wizky

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Binnenkort van plan om 2cb te nemen, maar 2 dagen later is er een feest waarbij ik graag xtc zou willen nemen. Mijn vraag is dus of ik minder zal voelen van de xtc (had begrepen dat 2cb serotonine naboots maar geen effect heeft op de vrijlating van serotonine).

Daarnaast ben ik benieuwd, hoe brak je wordt van 2cb (down gevoel als met xtc, of net als met truffels weer helemaal helder de dag erna)? Het plan is om dit gewoon thuis te gebruiken op de bank dus niet op een feest met harde muziek maar in ontspannen sfeer.

Alvast Bedankt! :)

Fool

Badass junkie
Dit zal wel goed gaan, je voelt je net als truffels de dag erna.

Houd er wel rekening mee dat sommigen er slecht door kunt slapen, als je het laat op de dag neemt zou je wel last kunnen krijgen van een gemiste nachtrust.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
2c-b is geen serotonine verbruiker zoals MDMA, dus je kunt deze gewoon vlak voor/na elkaar gebruiken. Het werkt wel stimulerend, maar niet zo heel lang, ongeveer 4 uur, dus als je hierop let, zal je de erna gewoon kunnen slapen en de volgende dag nog steeds vrij fit zijn.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
2C-B kun je inderdaad prima een paar dagen voor MDMA nemen, er is geen sprake van kruistolerantie of iets dergelijks.

Ik ben de dag na 2C-B soms ietsjes vermoeider dan normaal, omdat ik vaak pas laat slaap na 2C-B. Soms ook nog wat lichte hoofdpijn, maar de kater van 2C-B valt echt reuze mee.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik heb altijd als het is uitgewerkt een minimale hoofdpijn maar niks heel vervelends. De dag erna ben ik moe omdat ik lang ben opgebleven verder geen nadelen.

Andersom zou ik het minder snel doen.

Psychedelibee zei:
2C-B kun je inderdaad prima een paar dagen voor MDMA nemen, er is geen sprake van kruistolerantie of iets dergelijks.

Ik ben de dag na 2C-B soms ietsjes vermoeider dan normaal, omdat ik vaak pas laat slaap na 2C-B. Soms ook nog wat lichte hoofdpijn, maar de kater van 2C-B valt echt reuze mee.

Wizky

Bedankt voor de reacties! :)

Verder was ik nog benieuwd naar het volgende. Truffels en 2cb vallen in de categorie hallucinogene drugs (2cb na 15 mg had ik begrepen). Is er ook een tolerantie voor 2CB als je truffels hebt gebruikt? bij truffels treden namelijk de effecten nauwelijks tot niet op als je bijvoorbeeld binnen 1 week opnieuw truffels gebruikt (je hebt bijvoorbeeld 2 weken tolerantie opgebouwd voor truffels en voelt daarna pas weer effect). Is bij eerst truffels en paar dagen later 2CB hetzelfde geval? of ontstaat er geen tolerantie voor 2CB door de truffels (het zijn immers andere stoffen) ? :)

Bobsacamano

Badass junkie
Hey wizky,

Er zal een mate van kruistolerantie zijn maar hoeveel dat is is moeilijk voor te stellen. Ik heb mijn eerste en tweede keer truffels binnen een week na elkaar gedaan en merkte geen verminderde werking. 1 dag na die 2e keer deed ik voor het eerst 2C-B en dat was episch maar ik weet niet of het misschien nog veel epischer had moeten zijn (of te veel :P )

Maar ze horen wel tolerantie te geven ook tegenover elkaar.

Wizky zei:
Bedankt voor de reacties! :)

Verder was ik nog benieuwd naar het volgende. Truffels en 2cb vallen in de categorie hallucinogene drugs (2cb na 15 mg had ik begrepen). Is er ook een tolerantie voor 2CB als je truffels hebt gebruikt? bij truffels treden namelijk de effecten nauwelijks tot niet op als je bijvoorbeeld binnen 1 week opnieuw truffels gebruikt (je hebt bijvoorbeeld 2 weken tolerantie opgebouwd voor truffels en voelt daarna pas weer effect). Is bij eerst truffels en paar dagen later 2CB hetzelfde geval? of ontstaat er geen tolerantie voor 2CB door de truffels (het zijn immers andere stoffen) ? :)

Wizky

Ik bedoelde meer om welke hoeveelheid 2CB het in dat geval ging ? Voor jou was het dus geen probleem om 1 dag na 2e keer truffels, wederom te kunnen trippen op 2CB ?

Bovenaan