2CB en X in 1 weekend?

matsuru

Newbie
Hoi Allemaal,

Aankomend weekend staat er weer een festival op de planning.

Voor mij wordt het de eerste keer XTC. Ik ben overigens geen groentje als het om drugs gaat, maar heb X altijd overgeslagen omdat ik toch wel bang was/ben voor de dip. Toch wil ik het graag een keer proberen.

Nu zijn we aan het bespreken wanneer en wat we gaan gebruiken tijdens dit festival. Ik wil niet twee keer een upper gebruiken. Ik overweeg een avond 2CB. Heb inmiddels ruime ervaring met dit goedje, maar weet ook dat je serotonine gebruikt (niet verbruikt). Ik vraag me dus af of dit wel zo handig is na een avond X.

Het is een weekend van vrijdag t/m zondag. Is bovenstaande aan te raden en in welke volgorde? Ik had in me hoofd: vrijdagavond X, zaterdag overdag nuchter (of een wietje), zaterdagavond 2 i.c.m. een wietje. Zondag nuchter en maandag (hopelijk) weer enigszins fit naar huis.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Als ik jou was zou ik vrijdag 2cb doen, volgens mij heeft niemand daar echt een kater van. Zaterdag paar biertjes met wat joints. En zondag de xtc dan loop je niet met je dip op het festival. Zo kun je optimaal van je weekend genieten :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou in ieder geval eerst de 2C-B doen een dag of twee later de XTC. Van 2C-B krijg je hooguit wat hoofdpijn de dag erna, maar de kater is vrij minimaal. Van XTC krijg je natuurlijk wel een kater en met een XTC dip 2C-B nemen lijkt me niet echt een hele fijne trip opleveren.

Verder hebben ze in ieder geval geen kruistolerantie met elkaar, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Sluit me aan bij de andere reacties om de 2cb eerst te doen. Zelf ooit in de omgekeerde volgorde gedaan en de 2cb had weinig tot geen effect.

matsuru

Newbie
Bedankt voor de reacties! Ik zat zelf ook al aan jullie volgorde te denken. Maar ik wil wel de X ten volle ervaren, en dit niet op de laatste dag doen ivm werk. Liever een dip op de laatste dag van het festival, zittend in het zonnetje, dan op dinsdag achter mijn computerscherm.

Is er geen gevaar dat we, wanneer we vrijdag 2cb doen, zaterdagavond X, we de X ook niet volledig ervaren? Vorig jaar hebben we bijvoorbeeld eerst 4 gedaan op de vrijdag, X op de zaterdag, van de X (logisch) weinig gevoeld.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bedankt voor de reacties! Ik zat zelf ook al aan jullie volgorde te denken. Maar ik wil wel de X ten volle ervaren, en dit niet op de laatste dag doen ivm werk. Liever een dip op de laatste dag van het festival, zittend in het zonnetje, dan op dinsdag achter mijn computerscherm.

Is er geen gevaar dat we, wanneer we vrijdag 2cb doen, zaterdagavond X, we de X ook niet volledig ervaren? Vorig jaar hebben we bijvoorbeeld eerst 4 gedaan op de vrijdag, X op de zaterdag, van de X (logisch) weinig gevoeld.
Dat je vorig jaar weinig van de xtc merkte kwam denk ik omdat je de dag ervoor aan de 4fa hebt gezeten. 4fa verbruikt ook serotonine (welliswaar minder dan mdma maar toch wel) dus dag 2 met de xtc was je serotonine voorraad al zo goed als (of helemaal) verbruikt. Beter laat je zowel tussen elk mdma gebruik en dus ook tussen de 4fa en xtc 3 maanden tijd. 2 dagen serotonine drugs achter elkaar is behalve zonde omdat je weinig merkt van je 2e dag (wat je dus ondervond) ook nog heel erg slecht voor je hersenen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
2C-B trekt je serotonine voorraad niet leeg, dus dat zal wel meevallen. Nogmaals er is geen sprake van kruistolerantie tussen 2C-B en XTC. Bij XTC en 4-FA is wel sprake van Kruistolerantie.

matsuru

Newbie
Dat je vorig jaar weinig van de xtc merkte kwam denk ik omdat je de dag ervoor aan de 4fa hebt gezeten. 4fa verbruikt ook serotonine (welliswaar minder dan mdma maar toch wel) dus dag 2 met de xtc was je serotonine voorraad al zo goed als (of helemaal) verbruikt. Beter laat je zowel tussen elk mdma gebruik en dus ook tussen de 4fa en xtc 3 maanden tijd. 2 dagen serotonine drugs achter elkaar is behalve zonde omdat je weinig merkt van je 2e dag (wat je dus ondervond) ook nog heel erg slecht voor je hersenen.

Ja, dat weet ik ook wel hoor. Wij houden er ook altijd 2 a 3 maanden tussen. Dat was een uitzondering. Ben er ook geen voorstander van. Vandaar dat ik me nu ook, voordat we het gebruiken, me erin verdiep.

Bovenaan