2cb en 3mmc crossuse

verslapen

Newbie
Heyhalloooo, hebben mensen hier toevallig ervaring met het combineren van 2cb en 3mmc?

ik ben van plan morgenavond 2cb te doen (20mg) en ik wil daar eigenlijk 3mmc bij gaan snuiven.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Veranderd het de werking? Zijn er risico’s

Neo-Shulginist

Badass junkie
Heyhalloooo, hebben mensen hier toevallig ervaring met het combineren van 2cb en 3mmc?

ik ben van plan morgenavond 2cb te doen (20mg) en ik wil daar eigenlijk 3mmc bij gaan snuiven.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Veranderd het de werking? Zijn er risico’s
Toevallig afgelopen weekend 4-MMC gedaan en later 2C-B.
Ik had eerst 6-APB op, maar het feestje bleef wat langer doorgaan dan verwacht. Dus mijn 6-APB begon uit te werken en toen nam ik nog maar ff een snuif 4-MMC. Ik heb verder de goede gewoonte om empathogenen op een feestje af te maken met 2C-B. De 2C-B neem ik dan in vlak voor de empathogene stimulant begint uit te werken.

In mijn ervaring (die van vorig weekend, maar ook eerdere ervaringen) gaat 4-MMC geen synergie aan met 2C-B. Het ene middel vloeit een beetje over in het andere middel. Dus de 4-MMC stopt met werken en de 2C-B begint. Wel is mijn ervaring dat de psychedelische kant van 2C-B wat vermindert door 4-MMC. Dus je hebt wat minder visuals en wat minder verwarring dan wanneer je alleen de 2C-B zou innemen.
Daarnaast is het verstandig om in het achterhoofd te houden dat 2C-B een in jezelf gekeerde, rustige, space geeft wanneer je het neemt na empathogene stimulanten. Verwacht dus niet dat je staat te springen van de energie of dat je heel gezellig ervan wordt. Ik vind het persoonlijk meer wat voor de terugreis naar huis met de trein. Ik kan dan makkelijk een uur gedachtenloos uit het raam staren en dat dan heel prettig vinden.

Zeehond

Badass junkie
Dus mijn 6-APB begon uit te werken en toen nam ik nog maar ff een snuif 4-MMC.
Ik herinner me nog dat (niet alleen) jij reageerde op het delen van mijn Borax ervaring en dat jij niet begreep waarom ik stoffen (5-mapb, 4-fma en 5-meo-mipt) combineerde omdat het extra gezondheidsrisico’s met zich mee zou brengen.

Jij schrijft vaak hele verstandige dingen, hebt veel kennis en ik lees graag je reacties.

Maar eerlijk gezegd verbaast het me dat ik lees dat je zelf wel 6-apb combineert met 4-mmc.
Ik vind er niets van, ik verwonder me slechts.

Laatst bewerkt:

mitchieee

Wijs gebruiker
dit zal zeker lukken , ik zou eerst 2cb nemen en als het ingewerkt is de 3mmc , of als je het scherpe randje van de comeup van een psychedelic eraf wil halen eerst 3mmc en dan 2cb

ik raad aan een bommetje te nemen en mischien na 2 uur een klein beetje bij snuiven of juist niet,

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik bherinner me nog dat (niet alleen) jij reageerde op het delen van mijn Borax ervaring en dat jij niet begreep waarom ik stoffen (5-mapb, 4-fma en 5-meo-mipt) combineerde omdat het extra gezondheidsrisico’s met zich mee zou brengen.

Jij schrijft vaak hele verstandige dingen, hebt veel kennis en ik lees graag je reacties.

Maar eerlijk gezegd verbaast het me dat ik lees dat je zelf wel 6-apb combineert met 4-mmc.
Ik vind er niets van, ik verwonder me slechts.
Ik ben ook wel eens stout :wink:

FerdFatoehaus

Badass junkie

Leuk hoor! Door de 3-mmc heb je wat minder trippy visuals en blijf je mentaal war scherper. Maar het voegt zeker wat toe. Heb je ervaring met 2-cb?

Bovenaan