2cb combineren met speed of dex

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Beste Forumleden,

7 februari staat er een mooi feestje in de planning: chateau techno!
Nou heb ik tot mei een pauze van xtc maar ik zou toch graag wat gebruiken.
Nou is mijn vraag: heeft er iemand al ervaring met de combi 2cb- speed of 2cb-dex en in welke hoeveelheden en welke volgorde.

Alvast bedankt!

_SG_

Experimenterende gebruiker
goeie vraag hopelijk komen er reacties.
ik zit er namelijk ook over na te denken 4fmp met 2cb te combineren.
ik denk dat ik begin met een 4fmp en dan half uur/ uurtje later die 2cb denk ik en miss dan later nog 1 4fmp.

ik denk als ik pep en 2cb zou pakken dak gwn wat punten zou pakken en dan waneer je zin hebt 2cb mar dan zou ik niet te snel erachteraan weer gaan snuiven w8 eerst af of het wel opkomt en hoe ^^.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik dacht dat amfetamines de werking van psychedelica storen, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.

Dimethyltryptamine

Rommelpot,

Wat betreft jou vraag: 2cb en speed.

Heb zelf deze combi gedaan. Naar advies van een vriend!

2cb is een fijn psychedelic middel, en had mij dus laten vertellen dat met een lijntje/puntje speed de 2cb ervaring beter/heftiger zou worden.

Integendeel: ik was 'broodnuchter' na het nemen van de punten, en had hiermee de 2cb trip om zeep geholpen. Mijn vriendin, en een goeie vriend van me hadden dit ook!!

Wellicht dat het per persoon verschilt...
3 van de 3 personen werden er nuchter van :P

Greetz

Dimethyltryptamine

Ja wellicht dat die manier wel werkt... Mijn ervaring op het gebied van speed is dat voor of na vrijwel hetzelfde effect heeft! Soort van overheersen effect. Ook dit kan natuurlijk per persoon verschillen.

Greetz

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je het wilt combineren moet je de 2-CB als laatste pakken inderdaad. Uppers drukken de tripeffecten weg dus dat is zonde. Ik zou het zelf niet snel op een feestje pakken, Chateau Techno en 2-CB vind ik persoonlijk een vreemde combi maar dat kan een kwestie van smaak zijn :)

r0mmelp0t zei:
Nou heb ik tot mei een pauze van xtc maar ik zou toch graag wat gebruiken.

2-CB werkt ook op je serotoninereceptoren, net als XTC. Beetje schijnheilig om dan een XTC pauze te houden en wel 2-CB te gebruiken :grin:

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Ten eerst bedankt voor alle reacties!
Zit er over te twijfellen maar heb het nog niet uitgesloten.

SmartieAndMe zei:
2-CB werkt ook op je serotoninereceptoren, net als XTC. Beetje schijnheilig om dan een XTC pauze te houden en wel 2-CB te gebruiken :grin:

Echt waar? ik dacht juist dat dit niet zo was. goed om te weten want dan kan ik daar voor de volgende keren rekening mee houden.

reverb

Bewuste gebruiker
r0mmelp0t zei:
SmartieAndMe zei:
2-CB werkt ook op je serotoninereceptoren, net als XTC.
Echt waar? ik dacht juist dat dit niet zo was. goed om te weten want dan kan ik daar voor de volgende keren rekening mee houden.

Ik wil hier graag iets over zeggen, ik ruik hier een misverstand en die zijn er om uit de wereld te helpen.

Ja, SmartieAndMe 2c-b, werkt op de serotoninereceptoren. En ja, R0mmelp0t, je hebt gelijk 2c-b tast de voorraad serotonine niet aan. 2c-b doet zich voor als serotonine, het grijpt in op de receptor. Zo heb ik dit begrepen uit de onderzoeken.

Ik gebruik 2c-b dan ook in de mdma pauzes in de wetenschap dat de voorraad serotonine op peil blijft. :)

Of zoals unity dit stelt over de lange termijn gevolgen:
.....
Serotonine is een neurotransmitter die actief is in het perifere en centrale zenuwstelsel. Het is onder meer verantwoordelijk voor de regulatie van stemming, slaap, sexueel gedrag, temperatuur en eetlust. 2C-B bindt zich aan serotonine-receptoren in de hersenen, wat de hallucinogene effecten kan verklaren. Omdat 2C-B een alpha-methyl groep tekort komt, behoort het niet tot de amfetaminen (zoals MDMA, MDEA, MDA, speed, etc). In tegenstelling tot de meeste amfetamines lijkt 2C-B de voorraad serotonine in de hersenen niet uit te putten. Het neemt de taak van serotonine als het ware tijdelijk over, maar verbruikt het niet. Dit suggereert dat het waarschijnlijk niet de neurotoxische eigenschappen van amfetamines heeft......

http://www.unity.nl/2cb

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Ja, SmartieAndMe 2c-b, werkt op de serotoninereceptoren. En ja, R0mmelp0t, je hebt gelijk 2c-b tast de voorraad serotonine niet aan. 2c-b doet zich voor als serotonine, het grijpt in op de receptor. Zo heb ik dit begrepen uit de onderzoeken.

Kijk dat is fijn om te horen!

Denk trouwens dat ik de combi niet ga proberen op chateau. Heb beide middelen nu 2x gebruikt dus ben nog niet echt ervaren. Het lijkt me leuk het een keer op een feestje te doen maar denk dat ik het op een rave doe.

Bedankt voor alle antwoorden en als ik de combi heb getest zal er zeker een tripreportje verschijnen!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Sorry, ik had even duidelijker moeten zijn. Tnx voor de uitgebreidere uitleg Reverb. Het tast inderdaad voor zover duidelijk is je voorraad niet aan. Wat ik meer probeerde duidelijk te maken is dat je wel gewoon in hetzelfde systeem zit te rotzooien, de adviezen die je overal leest van 6-8 weken rust gelden alleen als je helemaal niets tussendoor gebruikt.

MIA-1985

Wijs gebruiker
"toevallig" heb ik dit afgelopen weekend gedaan!

Ik begon de ochtend (11u) met 2 tabletjes dex van 5mg per stuk.
Dat ging natuurlijk lekker en later die middag (15u) nog 1 tabletje bijgenomen.
Ik denk dat ik daarna rond een uurtje of 16u 1x blauw hartje (10-11mg) 2C-B heb genomen. Eigenlijk ging dat allemaal best smooth en relaxed...werd er eigenlijk wel geil van.
Heb er later ook nog 4ml ghb bij genomen en 1 rood wijntje. Ik vond het allemaal erg goed te handelen :hearteyes:

Ik zou een combinatie van psychedelica en uppers (bijna) nooit adviseren. De effecten sluiten naar mijn mening niet goed op elkaar aan. Wel heb ik goede ervaringen met 2cb en bijvoorbeeld xtc, maar dit is geheel afhankelijk van wat je wilt bereiken. De belangrijkste vraag die je jezelf hier wellicht moet stellen is: Welk effect wil ik bereiken?

Hoe dan ook. Het feest is ondertussen al lang en breed begonnen. Ik hoop dat je een mooie avond hebt beleefd.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Fresh zei:
Ben wel benieuwd wat je uiteindelijk hebt gedaan en hoe het bevallen is?

Heb uiteindelijk de combi dex/speed met 2cb niet gedaan omdat ik toch niet vind dat ik daar ervaren genoeg voor ben. lijkt me leuk in de zomer een keer op een klein festival ofzo.
4fmp is het geworden en wat heb ik daar van genoten zeg! een van deze dagen komt er tripreportje aan :grin:

MIA-1985

Wijs gebruiker
r0mmelp0t zei:
Fresh zei:

Heb uiteindelijk de combi dex/speed met 2cb niet gedaan omdat ik toch niet vind dat ik daar ervaren genoeg voor ben. lijkt me leuk in de zomer een keer op een klein festival ofzo.
4fmp is het geworden en wat heb ik daar van genoten zeg! een van deze dagen komt er tripreportje aan :grin:

Kan ook erg lekker zijn ja! Niet goed te vergelijken met de combi 2C-B en dex, maar dat maakt niet uit :) Als je je maar vermaakt hebt. Hoeveel mg heb je genomen? Zonder re-dose?

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Fresh zei:
r0mmelp0t zei:
Fresh zei:

Kan ook erg lekker zijn ja! Niet goed te vergelijken met de combi 2C-B en dex, maar dat maakt niet uit :) Als je je maar vermaakt hebt. Hoeveel mg heb je genomen? Zonder re-dose?

M'n tripreportje staat inmiddels online! idd totaal niet te vergelijken maar O zo lekker. 150MG in een keer en alleen dat meegenomen. Ook totaal geen behoefte aan re-doseren

Bovenaan