2cb/4fa en mdma

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Hee,

Ik heb aanstaande zaterdag een leuk feestje en heb eens In in een heel ultieme ervaring. Ik heb al aardig wat ervaring met drugs dus weet goed wat ik aan kan, nu ben ik alleen heel erg benieuwd wat jullie van mijn planning vinden en of jullie nog opmerkingen /tips hebben! :)

Ik ben van plan om het volgende te nemen op de volgende tijdstippen: (idd misschien een combi en ik weet dat dat vaak wordt afgeraden etc, maar ik denk dat dat voor een keertje best moet kunnen!)

1 uur s nachts: 4fa (150mg)
Half 2 : 25mg 2cb
4 uur: 100 mg xtc

Het feest duurt tot 6 uur en ik ben met 10 minuten thuis. Lijkt mij een heerlijke avond. Ik ben benieuwd wat jullie voor op/aanmerkingen en of tips jullie hebben.

(Heel slecht ik weet het, ik neem wat pep mee mocht de 2cb te heftig worden om weer een beetje 2 beentjes aan de grond te zetten.)

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik zou sowieso de 4fmp en xtc niet combineren. Daarnaast zal je laatste dosis xtc rond 5 uur goed werken en het is afgelopen om 6. Dat is toch zonde? Ik denk dat de combinatir 4fmp en 2cb al leuk zat is!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Zoals Helenas aangeeft is de combi op zich niet echt verantwoord. Je houd het beter op MDMA/2CB ofwel 4FA/2CB. 4FA in combi met MDMA is extra schadelijk voor je hersenen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Twee uur voor het einde van het feest nog xtc nemen is toch zonde? Als je net lekker gaat moet je naar huis..
En idd zoals hierboven al is gemeld, is 4fa en xtc een heel slechte combi. Plus dat stel je hebt de pep "nodig" dat je dan 4 stimulanten op 1 dag neemt. Dat lijkt mij ook niet gezond al heb ik van pep geen verstand echt.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Ja jullie hebben inderdaad gelijk het is niet een goede combi, moet toegeven dat ik hem af en toe wel gebruik. Maar ik ga gewoon jullie advies volgen en hou het op 4fa en 2cb. De mdma laat ik zitten. Waarvoor ik het 2 uur voor het einde wilde nemen (was ik vergeten te melden) was omdat ik als ik thuiskwam nog eventjes gezellig zou gaan chillen, maar opzich is het ook geen ramp om lekker aan je rust te denken en direct te gaan slapen.

Heeft iemand hier ervaring met 4f en 2cb? Ik hoor er hele goede verhalen over namelijk.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Zoals hierboven al wordt gezegd, liever niet 4-FA met MDMA combineren.

Voor de rest, als je 4-fa neemt zal je echt nog wel wakker blijven na het feest, daar heb je geen MDMA voor nodig. Verder voelt 4-fa misschien mild aan, maar 150mg zal de 2C-B wel echt overheersen. Heb zelf tijdje terug op een festival 175mg 4-FA met 20mg 2C-B gedaan (tegelijkertijd ingenomen), en hoewel ik soms wel merkte dat ik 2C-B op had (lichte visuals als ik mijn ogen sloot) had 4-FA overduidelijk de overhand. Pep bijnemen omdat je te hard gaat lijkt mij niet echt handig aangezien je dan wel een stuk harder zal gaan (zeker nu bekend is dat 4-FA helemaal niet zo onschuldig is als voorheen werd gedacht).

Met deze planning zullen de effecten voor het einde van het feest wel afgelopen zijn (op de nastimulatie van de 4-FA na), misschien dat je nog een beetje 2C-B kan bijnemen of een beetje alcohol kan drinken (aangezien deze ook de 2C-B sterker lijkt te maken) zodat je tenminste tot het eind onder invloed bent en niet alsnog de neiging krijgt om MDMA bij te nemen. :P

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Thx voor de tips.

Ik ga mijn timing eventjes opschuiven zodat ik niks bij hoef te pakken, heb tijdens ade ook nog een feestje namelijk en moet niet te gek worden.

Ik hoop niet dat de 4fa gaat overheersen maar dat ik een mooie synergie ga voelen. Ik heb met een beetje zoeken en uit eerdere ervaringen van deze 2 stofjes de gedachte dat ik met 150mg 4fa en 27mg 2cb een goede ervaring zal beleven. Daarnaast zal ik inderdaad nog wat alcohol drinken zodat de 2cb wat sterker naar voren zal komen.

Over pep bijnemen, ik heb juist een totaal andere ervaring dan dat ik daar juist harder van ga. Ik gebruik zo nu en dan ook wel eens doc op een festival. Om maar een voorbeeld te noemen, de 2e keer dat ik doc op een festival heb gebruikt was ik iets te gul met de dosering en was het even te heftig. Met een beetje pep kom ik weer met 2 beentjes op de grond en kan ik mijn energie/gevoel weer een plek geven. Dit zorgt er dus voor dat ik mezelf beter kan sturen. Daarom zie ik pep (totaal verkeerd eigenlijk om drugs met drugs te bestrijden, I know) bij psychedelica als redmiddel.
Maar trip jij juist harder dan als je pep gebruikt? Of had je het meer gericht op de stimulanten?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Goed dat je het aan gaat passen! Dan wordt het vast een top feessie! :grin:
ADE is over 3 weken al en dat is dan te kort om weer een serotonine gebruiker te nemen. Je weet dat voor zowel xtc als 4fa de 3 maanden regel geldt? Gewoon een tip hoor. :wink:

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Ja daar ben ik zeker van op de hoogte. En is inderdaad niet goed wat ik doe, maar onder ade kan ik niet uit haha.
Maar ik ben me er zeker van bewust ja en normaal houd ik me er netjes aan (behalve mijn beginperiode).

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Qwertyuiopa zei:
Ik hoop niet dat de 4fa gaat overheersen maar dat ik een mooie synergie ga voelen. Ik heb met een beetje zoeken en uit eerdere ervaringen van deze 2 stofjes de gedachte dat ik met 150mg 4fa en 27mg 2cb een goede ervaring zal beleven. Daarnaast zal ik inderdaad nog wat alcohol drinken zodat de 2cb wat sterker naar voren zal komen.

Over pep bijnemen, ik heb juist een totaal andere ervaring dan dat ik daar juist harder van ga. Ik gebruik zo nu en dan ook wel eens doc op een festival. Om maar een voorbeeld te noemen, de 2e keer dat ik doc op een festival heb gebruikt was ik iets te gul met de dosering en was het even te heftig. Met een beetje pep kom ik weer met 2 beentjes op de grond en kan ik mijn energie/gevoel weer een plek geven. Dit zorgt er dus voor dat ik mezelf beter kan sturen. Daarom zie ik pep (totaal verkeerd eigenlijk om drugs met drugs te bestrijden, I know) bij psychedelica als redmiddel.
Maar trip jij juist harder dan als je pep gebruikt? Of had je het meer gericht op de stimulanten?
Het voelde wel echt lekker aan, maar als ik een overheersend effect moest noemen dan zou het 4-FA zijn. :P

Voor pep doel ik inderdaad op de combi 4-fa en pep. Ik zie pep ook als een mogelijk (laatste) redmiddel voor een iets te sterke trip, omdat het effect van pep erg snel iets kan overheersen zonder dat je idiote doseringen moet gebruiken. Echter is 4-FA bijna gelijk aan pep (qua molecuul en qua effect), dus als je al goed gaat op 150mg 4-fa en je neemt nog een (paar) punt(en) pep erbij, dan kan je wel eens een stuk harder gaan dan verwacht. Ook is het dan combigebruik van 2 middelen waarvan we van één nog lang niet weten wat de risico's zijn (4-FA heb ik het dan over). Bij XTC weten we dat de combi met pep een stuk slechter is dan alleen één van de twee, echter weet ik niet of er al onderzoek is gedaan naar combigebruik met 4-fa. Kan zijn dat, omdat het toch grotendeels een amfetamine is, de combi niet veel schade doet. Kan ook zijn dat, omdat er een goeie dosis serotonine vrijkomt, dat er eenzelfde soort schade ontstaat als bij XTC met pep.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Hè guys,

Ik wou er toch nog even op terugkomen want dit was serieus mijn beste drugs ervaring, zelfs beter (of anders vergelijkbaar) met mijn eerste keer xtc.

Ik ben uiteindelijk voor het volgende gegaan (feest duurde van 11 tot 6):

T=24.00 uur - 27mg 2cb
T= 00.30 uur - klein sleutelpuntje pep (voelde namelijk de opkomst, beetje zware bodyload voor op een feestje en wat zware benen.
T= 01.30 uur - 70mg mdma
T= 03.30 uur - 70mg mdma

Wauw wat een ervaring. Voor de mensen die niet tegen een overweldigende bom kunnen absoluut geen aanrader maar mocht je ervan houden en eens flink uit je dak willen gaan en de meest prachtige dingen zien waarbij lasers misschien wel de mooiste dingen zijn die je ooit hebt gezien, doen!

Het was zelfs zo dat wanneer er een fel wit licht door de zaal scheen ik daar allemaal mini pixels in de mooiste kleuren in zag. Closed eyes visuals prachtig maar ik vond het zonde om met mijn ogen dicht te staan.

Wat een enorm mooie ervaring!
Nogmaals wil niet moeilijk doen, denk er goed over na, ik denk dat veel mensen dit overweldigend kunnen vinden.

Zaterdag staat de combi al lad met mdma op de planning, ik ben benieuwd. En dan voorlopig mijn lichaam weer netjes 3 maanden rust geven!

Bovenaan