2C-I

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
binnert zei:
Graag julie mening over het volgende. Ik kon nergens wat over prijzen vinden en nou kan ik aan 2c-1 komen,20 euro voor 100 mg en 150 voor 1 gram. Zijn dat een beetje redelijke prijzen? :confused:
gr binnert
Dat is meer dan redelijk :)

binnert

Experimenterende gebruiker
ah fijn,bestelling is geplaatst hahaha :grin: Zijn lsd was op en hij vroeg of ik in plaats daarvan 2c-i wou. Hier kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen :wink:
gr binnert

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
plantenbak zei:
en dan moet je ook nog langs een paar idiote die de oren van je kop praten over de meest domme dingen icm met de meest flauwe grappen ? :flushed:
Haha, ik vond het best gezellig (:

binnert zei:
ah fijn,bestelling is geplaatst hahaha :grin: Zijn lsd was op en hij vroeg of ik in plaats daarvan 2c-i wou. Hier kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen :wink:
gr binnert
2c-i doet wel onder voor lsd vind ik.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
binnert zei:
Graag julie mening over het volgende. Ik kon nergens wat over prijzen vinden en nou kan ik aan 2c-1 komen,20 euro voor 100 mg en 150 voor 1 gram. Zijn dat een beetje redelijke prijzen? :confused:
gr binnert

150 voor een gram is bijna te mooi om waar te zijn, eerst een sample testen. :wink:

binnert

nja ga het sample wel testen maar krijg het van een van mijn beste vrienden,hij levert ook lsd aan mij 3,50 per zegel 200 ug getest Ik denk wel dat ik hem vertrouw :grin:
gr binnert

Spor

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
underworld zei:
DrippTone zei:
2c's behoren gecombineerd te worden. 15mg 2c-I en 10mg 2c-B nasaal was een uiterst fijne mix die de trip wat spannender maakt en kleurrijker dan een van beiden op zichzelf.

En keta maakt het dan helemaal compleet. Zelfde genoegdoening als met een acid trip.

jij snapt het :grin:

Wij snappen het. :grin:

Combination is the clue to the equation. :hearteyes:

Eindelijk beginnen mensen het te snappen :wink:

binnert

Ik vind 2c-i op zichzelf al geniaal,vanavond was de eerste keer :grin:
Net uurtje geleden begon hij in te slaan. Zou nog met mijn vrienden naar goa feest toegaan maar toch maar niet gedaan. Ik zij tegen mijn vrienden laat mij maar lekker trippen. Nou dat kun je hierop zeker hahaha spacende vormen met mdma gevoel mm heerlijk spul
gr

binnert

hele warme fijne subtiele trip eigenlijk maar toch overweldigend. Ik heb 20 mg genomen.
Veel dingen die ik denkt en zie kan ik niet de woorden voor vinden. Het laat zich heel makkelijk sturen,en(ik tenminste)voel mezelf of ik mezelf reinig en mijn gevoelens en woorden en daden overdenk in mij opneem,verwerk en het dan weer laat losgaan.
ik ga mij daar even fijn mee bezighouden
gr

binnert

ja oraal 20 mg en getest:P
Vond snuiven niet zo handig,al denk ik niet dat je dit nog leest.Was even heerlijk aan het wegzinken in muziek en tijd vergeten
gr

binnert

mm dat ga ik weer doen ja,heerlijk om je eentje te trippen zoms zelfs veel beter dan met anderen even update:ik zag net heerlijke visuals,prachtig zwart wit gekleurde hartjes met prachtige afrikaanse maskers en het gevoel is nja heerlijk dat is denk ik het gevoel net heerlijk spacend zelf reinigend gesprek met mezelf gevoerd

Qocaïne

Badass junkie
Klinkt goed... ikzelf heb op 20mg niet echt geweldige visuals.
Maar heb laatst een uitspraak gelezen van ene Dripptone als ik mezelf niet vergis;

"2C-tjes zijn uitstekend om te combineren met andere middelen."

Ga binnekort weer is aan de acid... en dan zo'n 25mg 2C-I! :grin:
Ben benieuwd!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Qocaïne zei:
Maar heb laatst een uitspraak gelezen van ene Dripptone als ik mezelf niet vergis;

Ben benieuwd!

Ho eens, met combi's kun je wel wat rustiger doseren dan normaal he! :wink:

Spor

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:

Ben benieuwd!

That's the spirit !! :wink:

DrippTone zei:

Al is dat ook wel waar voor de meeste mensen, in mijn tripreport is te lezen wat er gebeurde met iemand die lsd en 30mg 2c-E pakte... (zelf tripte ik er uiteraard wel lekker op)

Qocaïne

Badass junkie
DrippTone zei:
Qocaïne zei:

Ben benieuwd!

Hahaha, dat weet ik man.
Ik ben ondertussen wel wat gewend :)

Had laatst getript op 42mg 2C-B en 25mg 2C-t2.
Toen ging ook ook enorm hard, maar wel enorm lekker :hearteyes:

binnert

wow wat een hoeveelheden :grin: ik ging gister al snoeihard van 20 mg,niet aan denken het dubbele te nemen hahaha
gr binnert

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Qocaïne zei:

Is gelijk een heel ander niveau he? :) Mooiste trips vind ik altijd als je net tegen je grens aanzit van totaal naar de klote en het nog net allemaal kunnen bevatten en relativeren. :hearteyes:

Qocaïne

Badass junkie
binnert zei:
wow wat een hoeveelheden :grin: ik ging gister al snoeihard van 20 mg,niet aan denken het dubbele te nemen hahaha
gr binnert

Dat is wellicht de ervaring die ik in de loop der jaren heb gekregen.
Zou voorheen ook niet moeten denken aan 42mg 2C-B, laat staan het te combineren met een sterke dosis 2C-T2 :)

DrippTone zei:
Qocaïne zei:

Is gelijk een heel ander niveau he? :) Mooiste trips vind ik altijd als je net tegen je grens aanzit van totaal naar de klote en het nog net allemaal kunnen bevatten en relativeren. :hearteyes:

Zo enof het een ander niveau is! Ik had eerder een klein reportje geschreven over mijn bevindingen.

Alles bewoog, had kleuren, flikkerde, glinsterde en had patronen. Niet alleen voorwerpen, maar alle molecolen, stofjes en leegtes in de kamer maakten hun eigen netwerk van gangen.
Verduidelijking; Lopende in de gang, zag ik niet alleen de muren, deuren en vloer bewegen... maar zag ik in het luchtledige gangen en poorten onstaan van fractals en cleidoscopische patronen.

Daarnaast kon ik niets meer zien. We hadden enorme vellen papier op de ramen gehangen zoadat daar op getekend kon worden. Tripart noemden we dat. Eenmaal zittend naast een vriend die er later bijkwam, vroeg hij me wie met de tweety op de proppen kwam. Ik keek naar het vel papier, en moest hem eerlijk bekennen dat ik deze niet zag. Het vel papier was bedekt met duizenden visuals.. en kon de eigenlijk tweety die groot en centraal op het vel papier getekend stond niet zien!

Het ene moment stond mijn sigaret aan en zag ik rook, het andere moment was hij uit. Zat er nou as op mijn sigaret, moest ik hem al aftikken? Toch maar even naar de asbak? Waar stond de asbak? Ik kon niets meer zien!!

Visuals visuals visuals! Op een gegeven moment zag ik de asbak! Ik wist dat deze op de tafel stond, maar ik zag tussen de tafel en mij tientallen asbakken op een vertikale lijn naar me toe komen. Dieptes kon ik niet meer waarnemen.
Stond ie nou op twee centimeter van me af, of twee meter.

Helaas kan ik het niet goed uitleggen, maar ik heb um helemaal de pan uit gespaced...
En voor een keertje was dit echt heel erg gaaf!

Ik heb wel twee momenten gehad in de trip waarvan ik dacht dat het me teveel werd. De visuals en het gevoel.
Maar toen ik me realiseerde dat ik er zelf voor gekozen had, en ik dit toch best wel gaaf vond.. ging dit gevoel weer weg!

Gewoon heerlijk!

De mooiste trips zijn die grenzen aan je max inderdaad.
Heerlijk overweldigd worden door de visuals :hearteyes:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Dat je zo ver bent gegaan dat je niks meer kan zien door de visuals herken ik wel. Zelfs kleuren waren niet meer te onderscheiden(wel van de visuals, maar niet van de wereld om me heen). :grin: Ook dat als je op een deur afloopt die steeds van plaats verwisseld en net als je denkt dat je er recht op afgaat staat ie weer net iets meer naar links. Wat resulteert in tegen muren en meubels op lopen. :P

Edit: Maar wat ik wel jammer vind van dat niveau trippen. Mijn gehoor is dan zo danig vaag dat ik niet meer van muziek kan genieten omdat zo enorm word vervormd.

hansol

Newbie
hallo,

ik heb ff een vraagje, ik heb nu een paar keer 2cb genomen, gewoon oraal, elke keer ongeveer 35mg.
ik ga maandag aan de 2ci, maar vraag me af hoeveel ik ongeveer moet pakken. Ik lees hier overal 25mg voor een leuke trip, weet iemand of 25mg 2ci te vergelijken is met 35mg 2cb?

ik heb geen zin om namelijk een beetje half te spacen :P

en mocht het minder uitpakken kan ik altijd bijsnuiven toch?

Pak Suiker

Wijs gebruiker
hansol zei:
hallo,

ik heb ff een vraagje, ik heb nu een paar keer 2cb genomen, gewoon oraal, elke keer ongeveer 35mg.
ik ga maandag aan de 2ci, maar vraag me af hoeveel ik ongeveer moet pakken. Ik lees hier overal 25mg voor een leuke trip, weet iemand of 25mg 2ci te vergelijken is met 35mg 2cb?

ik heb geen zin om namelijk een beetje half te spacen :P

en mocht het minder uitpakken kan ik altijd bijsnuiven toch?

Ja, dat is ongeveer wel vergelijkbaar. :)

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Ik heb vanmiddag voor het eerst een kleine 2C-I trip gedaan, icm een klein beetje GHB. Was hiervoor wel 2 nachten op met Dex dus had al het 1 en ander achter de rug..

Besloot de 2C-I te snuiven, een dosis van 12,5mg. Smaakte smerig maar bijna geen brandend gevoel. Visuals kwamen heel rustig op, Golvend/Ademend Gras buiten, binnen veel visuals die mij deden denken aan de afterglow van LSD. Heb totaal geen body-load ervaren. Ben hierna met mijn sitters in een diepgaand gesprek beland en heb de visuals om mij heen over me heen laten komen :)

Gaf een leuke draai aan die 2 nachten wakker op dex :)

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Ik heb mijn capsule geslikt, kamer tripproof gemaakt, nu is het wacht op lancering. :grin:

Volgens mij gaat dit een heel goede trip worden, ik voel me namelijk prima, voorbereiding was ook goed, ik heb super toffe films.
Het enige wat nog een "probleem" kan vormen is dat ik nog een film wil kijken als ik ze alle 2 al gezien heb, hihi. :P

Andrew

Badass junkie
Pak Suiker zei:
Ik heb mijn capsule geslikt, kamer tripproof gemaakt, nu is het wacht op lancering. :grin:

Volgens mij gaat dit een heel goede trip worden, ik voel me namelijk prima, voorbereiding was ook goed, ik heb super toffe films.
Het enige wat nog een "probleem" kan vormen is dat ik nog een film wil kijken als ik ze alle 2 al gezien heb, hihi. :P
Psst, www.icefilms.info !

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Andrew zei:
Pak Suiker zei:

Psst, http://www.icefilms.info !

Oeh, thanx! :grin:
Hopelijk trekt mijn zielige pc'tje zoiets. ^^

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Lekker lekker lekker goedje is het toch. :hearteyes:

Vanacht eerst 10mg gesnoven, anderhalf uur later nog eens 15mg erbij. Samen genomen met 100mg mdma, thc en N2o. :hearteyes:

Geweldige CEV's, heftige visuals zodat je bijna niks meer ziet(in het donker met stroboscoop en disco lights).

Lekkere body high ook, voor zover ik dat voelde voordat de XTC in kickte. :P

Verbazingwekkend genoeg zag ik echt veel salamander visuals van deze combo. Very nice. :grin:

Heb hier zelf veel mee geexperminteert door gebrek aan 2C-B bij mij in de buurt . Inderdaad een geweldig goedje lekkere body high , niet zoon grote mindfuck bij hogere doseringen ook wat visuele ervaringen . Prachtig ! Als iemand wil schrijf ik een trip report anders niet (Denk dat er genoeg over deze stof te vinden is)

Qocaïne

Badass junkie
ResearchRAT zei:
Heb hier zelf veel mee geexperminteert door gebrek aan 2C-B bij mij in de buurt . Inderdaad een geweldig goedje lekkere body high , niet zoon grote mindfuck bij hogere doseringen ook wat visuele ervaringen . Prachtig ! Als iemand wil schrijf ik een trip report anders niet (Denk dat er genoeg over deze stof te vinden is)

Een goed report is altijd welkom :)

Gisteren de bizarste trip ooit gehad :grin: ik verwachtte gewoon een leuk fijn tripje, met een maatje van me. Maar oh my het was ineens zo overweldigend, niet te vergelijken met de andere keren. Maybe dat ik later nog een tripreportje schrijf maar ik heb er nu nog niet de juiste woorden voor, ik voel me enorm dankbaar voor alles wat ik heb mogen zien en voelen :hearteyes: I was drowning in a sea of colours and the sky was pink.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Pixiedust7 zei:
:hearteyes: I was drowning in a sea of colours and the sky was pink.

Nice. Ik merkte ook al dat soms met de 2c-I een heel gebied opeens 1 bepaalde kleur aan neemt. Zo was de achtertuin van mijn ouders en goede 2 uur volledig knal geel. :grin:

Qocaïne zei:
2C-I is bij mij standaard ROZE :beer:
Ja ik lag op t gegeven moment na te denken over dingen die me gelukkig maken, lag lekker tegen dat maatje van me aan en toen voelde ik me heel verliefd waarna ik naar de lucht keek en die kleurde toen roze en de wolken werden draaiende kringetjes als druppels die in t water vallen.

Kan echt niet wachten om t weer te gaan doen, eerst hier een tijdje overheen laten gaan maar ik vraag me na deze ervaring af wat het me nog meer te bieden heeft als ik t combineer met een ander tripmiddel of de dosis omhoog gooi. Want dit was echt..naja gewoon wauw! alles vervormde, veranderde, overal kleuren en patronen. De andere keren waren visuals voornamelijk rood, groen of blauwig. Nu waren het allerlei kleuren bij elkaar, door elkaar, overgaand in elkaar en dan ook echt overal om me heen. Na een tijdje kreeg alles ook een soort witte magische waas over zich heen, waar ik ook keek. Alsof ik in de hemel was ofzo. Allerlei objecten leken me vriendelijk aan te kijken, wat lachkicks veroorzaakte. Waar ik ook keek, niks was hetzelfde, er was zoveel te zien en te ontdekken. Het plafond leek uit een soort golvend en borrelend zand te bestaan, verschillende vlakken die los van elkaar bewogen maar verbonden werden door groenige lijntjes, in die lijntjes zaten kleine draaiende schijfjes met werkelijk alle kleuren van de regenboog. En het leek of ik daardoor heen kon kijken, naar een soort andere wereld. Op de muren waren allerlei grote gekleurde patronen te zien die constant veranderden en bewogen. De vloer golfde als een soort water en had een mysterieuze waas over zich heen. Meubelen werden groter en kleiner, dansten ritmisch mee op de muziek en namen de meest waanzinnige vormen aan. Ikzelf bestond ook uit patronen, het was alsof ik de energie die door mn lichaam stroomde kon zien en mn huid zat vol gekke fractals die bewogen en van kleur veranderden. Diepte kon ik in de kamer op de absolute piek echt niet meer zo goed zien omdat overal patronen en kleuren waren. Ook had ik dit keer erg last van dingen vertraagd zien en contouren die je lang kon blijven zien, een vlieg die voorbij vloog bijvoorbeeld kon ik lang nadat ie al voorbij was nog "zien", hij liet een soort kleurtjes achter ook...zoals met alles dat bewoog. Er was trouwens ook een hond aanwezig, daar heb ik maar niet al te veel naar gekeken want dat kopje vervormde een beetje eng en in de spiegel kijken was wel grappig, maar omdat dat bij mij in een truffeltrip gruwelijk is misgegaan heb ik er maar niet al te veel naar gekeken.
En pfff, ik kan er wel over blijven doorgaan. Anyway, voor mij heel erg mooi en verassend vergeleken met vorige tripervaringen. Daarbij was ik door mn compleet lege maag ook niet echt misselijk, was de bodyload vreemd maar aangenaam en had ik constant enorme rushes door mn lichaam gaan, en kriebeltjes in mn buik. T was de eerste keer dat ik met deze trippartner echt met zn tweeën gebruikte, dus dat is altijd wel even spannend hoe t uitpakt maar het is echt supergoed bevallen en t schept toch wel een extra speciale band.

Voor mij op dit moment drug numero uno!

Bovenaan