Qocaïne zei:
2C-I is bij mij standaard ROZE
Ja ik lag op t gegeven moment na te denken over dingen die me gelukkig maken, lag lekker tegen dat maatje van me aan en toen voelde ik me heel verliefd waarna ik naar de lucht keek en die kleurde toen roze en de wolken werden draaiende kringetjes als druppels die in t water vallen.
Kan echt niet wachten om t weer te gaan doen, eerst hier een tijdje overheen laten gaan maar ik vraag me na deze ervaring af wat het me nog meer te bieden heeft als ik t combineer met een ander tripmiddel of de dosis omhoog gooi. Want dit was echt..naja gewoon wauw! alles vervormde, veranderde, overal kleuren en patronen. De andere keren waren visuals voornamelijk rood, groen of blauwig. Nu waren het allerlei kleuren bij elkaar, door elkaar, overgaand in elkaar en dan ook echt overal om me heen. Na een tijdje kreeg alles ook een soort witte magische waas over zich heen, waar ik ook keek. Alsof ik in de hemel was ofzo. Allerlei objecten leken me vriendelijk aan te kijken, wat lachkicks veroorzaakte. Waar ik ook keek, niks was hetzelfde, er was zoveel te zien en te ontdekken. Het plafond leek uit een soort golvend en borrelend zand te bestaan, verschillende vlakken die los van elkaar bewogen maar verbonden werden door groenige lijntjes, in die lijntjes zaten kleine draaiende schijfjes met werkelijk alle kleuren van de regenboog. En het leek of ik daardoor heen kon kijken, naar een soort andere wereld. Op de muren waren allerlei grote gekleurde patronen te zien die constant veranderden en bewogen. De vloer golfde als een soort water en had een mysterieuze waas over zich heen. Meubelen werden groter en kleiner, dansten ritmisch mee op de muziek en namen de meest waanzinnige vormen aan. Ikzelf bestond ook uit patronen, het was alsof ik de energie die door mn lichaam stroomde kon zien en mn huid zat vol gekke fractals die bewogen en van kleur veranderden. Diepte kon ik in de kamer op de absolute piek echt niet meer zo goed zien omdat overal patronen en kleuren waren. Ook had ik dit keer erg last van dingen vertraagd zien en contouren die je lang kon blijven zien, een vlieg die voorbij vloog bijvoorbeeld kon ik lang nadat ie al voorbij was nog "zien", hij liet een soort kleurtjes achter ook...zoals met alles dat bewoog. Er was trouwens ook een hond aanwezig, daar heb ik maar niet al te veel naar gekeken want dat kopje vervormde een beetje eng en in de spiegel kijken was wel grappig, maar omdat dat bij mij in een truffeltrip gruwelijk is misgegaan heb ik er maar niet al te veel naar gekeken.
En pfff, ik kan er wel over blijven doorgaan. Anyway, voor mij heel erg mooi en verassend vergeleken met vorige tripervaringen. Daarbij was ik door mn compleet lege maag ook niet echt misselijk, was de bodyload vreemd maar aangenaam en had ik constant enorme rushes door mn lichaam gaan, en kriebeltjes in mn buik. T was de eerste keer dat ik met deze trippartner echt met zn tweeën gebruikte, dus dat is altijd wel even spannend hoe t uitpakt maar het is echt supergoed bevallen en t schept toch wel een extra speciale band.
Voor mij op dit moment drug numero uno!