2C-I

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
20mg oraal genomen vorige week, zware bodyload, nauwelijks visuals en maar 6 uur lang vaag. Vind het tot nu toe nogal tegen vallen. Volgende keer zien hoe het nasaal of anaal is.

Qocaïne

Badass junkie
DrippTone zei:
20mg oraal genomen vorige week, zware bodyload, nauwelijks visuals en maar 6 uur lang vaag. Vind het tot nu toe nogal tegen vallen. Volgende keer zien hoe het nasaal of anaal is.

Hmm, that's a bummer!
Zonde man! Ik dacht dat de bodyload op de 2c'tjes en met name B & I wel erg meeviel.
En nauwelijks visuals op 20mg? Dat is wel vaag... dat zou zeker het geval moeten zijn geweest.

Waarschijnlijk dus 'slecht' spul?

underworld

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
doe is hetzelfde als ik heb gedaan laatst. 25 mg slikken, anderhalf uur na inname 6 mg bijsnuiven.
reken maar dat je spectaculaire visuals krijgt!

bringabong

Experimenterende gebruiker
Ik heb het een paar jaar geleden voor het laatst gehad, heb het toen een keer of 3 geprobeerd, elke keer rond de 25mg oraal, maar ik haalde er ook niet meer uit dan veel bodyload en een beetje versufd gevoel.

Anderen die van dezelfde batch hadden gesnoept, hadden wel plezier, ik heb de moed toen maar opgegeven, blijkbaar ben ik er niet voor gemaakt. B en CT7 doen het daarintegen wel uitstekend, het blijft een rare familie, die 2C-'tjes :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Qocaïne zei:
Hmm, that's a bummer!
Zonde man! Ik dacht dat de bodyload op de 2c'tjes en met name B & I wel erg meeviel.
En nauwelijks visuals op 20mg? Dat is wel vaag... dat zou zeker het geval moeten zijn geweest.

Waarschijnlijk dus 'slecht' spul?
Jah viel me wat tegen, maar volgende keer word een combi of pluggen. Verder over de bodyload, als ik er zo aan terug denk is die van B ook wat aangenamer dan die van i. Maar niet zo danig dat ik zeg van wat een rot spul. Alleen als ik afweeg wat je er voor trug krijgt valt het me tegen, maarjah misschien gewoon niet mijn 2c'tje. Tis zeker geen slecht spul, voelde em goed in me tanden. En de bron heeft er ook goeie ervaringen mee.

underworld zei:
doe is hetzelfde als ik heb gedaan laatst. 25 mg slikken, anderhalf uur na inname 6 mg bijsnuiven.
reken maar dat je spectaculaire visuals krijgt!
Mooie tip, zat ik toen ook al aan te denken maar de gedachte op dat moment een brandende neus te hebben leek me niet zo aantrekkelijk. Denk dat ik dan beter begin met snuiven, of nog beter gewoon 20mg plug. :grin:

Van de zomer ga ik deze 2c combineren met BDF, misschien ook met 2cB erbij. Dat is een idee wat ik steeds bij Rc'tjes krijg, dat ze gewoon gemaakt zijn om bij elkaar te gooien. Maar daar zal ik wel achter komen. :grin:

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hah leuk, ieder zijn favoriete 2C'tje :) Ik heb goede verwachtingen van deze stof, toch.
2C-B vond ik heerlijk en 2C-E ondanks de zuigende bodyload (20 mg, spierspasmen, rillingen, stijve kaken) ook vermakelijk. Veel erger dan laatstgenoemde kan het toch niet zijn ?
De bodyload van 2C-E vond ik ook weer minder erg als die op 5-MeO-DiPT, hoewel daar het ergst sneller van voorbij was.

Qocaïne

Badass junkie
Bij hoe lang duurt het bij jullie voordat die op komt zetten? :confused:
Zit al anderhalf uur te w88 tot mijn 25mg oral op komt zetten >.<

timmaniac

Bewuste gebruiker
Qocaïne zei:

bij mij duurde het meer dan 2 uur, voordat hij insloeg :wave:
jij bent nu nog niet uitgetript, denk ik zo... :P

underworld

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
bij mij duurt het altijd 2-10 minuten. maarja ik doe het ook nasaal dan he :)
haat dat wachten op orale dosissen

Qocaïne

Badass junkie
Sjonge jonge... het duurder uiteindelijk 2 uur voordat ik de éérste beginselen voelde van de trip. Na zo'n 2,5 uur had ik nog steeds het idee dat het niet sterker zou worden, maar zal er uiteindelijk toch nog lekker in gelukkig :)

2C-B is bij mij altijd al binnen het uur al geklaard... kan je nagaan...

tripkop

Belezen gebruiker
Qocaïne zei:
Sjonge jonge... het duurder uiteindelijk 2 uur voordat ik de éérste beginselen voelde van de trip. Na zo'n 2,5 uur had ik nog steeds het idee dat het niet sterker zou worden, maar zal er uiteindelijk toch nog lekker in gelukkig :)

2C-B is bij mij altijd al binnen het uur al geklaard... kan je nagaan...

De meeste 2c's duren sowieso iets langer om op te komen dan 2c-b naar mijn ervaring, maar je maaginhoud heeft er sowieso ook (meer dan bij de meeste andere drugs) wel invloed op. Had je een paar uur van tevoren niets meer gegeten of niet?

Qocaïne

Badass junkie
tripkop zei:
De meeste 2c's duren sowieso iets langer om op te komen dan 2c-b naar mijn ervaring, maar je maaginhoud heeft er sowieso ook (meer dan bij de meeste andere drugs) wel invloed op. Had je een paar uur van tevoren niets meer gegeten of niet?

Ik had drie uur van te voren nog een maaltijd gehad.. normaal gesproken toch wel voldoende? :)
Had er ook al over nagedacht... maar dat kon het niet echt zijn.

Ik denk dat het vooral kwam door mijn 'ongeduldigheid'. Op een geveven moment wilde ik ook heel erg graag, en werd daardoor misschien 'gespannen' en blokkeerde dit de opkomst.

Qocaïne

Badass junkie
Ik ben nu sinds lange tijd weer is bezig met een report inderdaad.
Het zal niet heel amusant worden, aangezien ik niet veel meer heb gedaan dan in mijn kamer gezeten voor het grote deel :wink:

Maar ik het kort kan ik er alvast dit over zeggen:

*knipt en plakt vanaf een ander forum*

Het was een capsule van 25mg 2C-I

Yep! Vlak nadat ik mijn hopeloze berichtje stuurde begon het héééél langzaam op te zetten.
Het duurde zeker nog wel een half uur voordat ik een beetje CEV's kon waarnemen, maar ik moest er erg me best op doen.
Tijdens dit half uur voelde ik me lichamelijk nog gewoon nuchter... ik voelde me niet lekkerder zoals ik dat wel heb op de 2c-b, paddo's en LSD.

Omdat dit mijn eerste 2C-I trip was, en dit 'rustige' gevoel erg lang bleef aanhouden dacht ik dat dit het uiteindelijke effect zou zijn. Maar gelukkig kwam het uiteindelijk toch nog goed doorzetten. Rond een uur of 01:30uur (ruim 2 uur na inname) zat ik er goed in!

Kleuren werden feller... alles kreeg een zachtere/donsige uitstraling maar verder was het behoorlijk subtiel.
Helaas waren mijn vrienden al bezig met de afbouw toen ik er midden inzat... maar daar leren we in de toekomst weer van.

We zijn midden in de nacht nog even naar het meertje in de buurt gelopen, en nam echt een schilderachtig landschap waar. Heel mooi om te zien uit hoeveel verschillende kleuren de lucht bestaat... en de reuzachtige wolken! Prachtig!

Al met al heb ik het toch als fijn middel ervaren. Géén bodyload zoals vele eerder hebben beschreven, mooie visuals vooral met de ogen dicht. En verassend genoeg niet alleen maar symmertrie en fractals maar ook intents rare vormen en plaatjes gezien!

Het verschil met 2c-B voor mij vind ik moeilijk te beschrijven. Maar ik zal voor de geïntresseerde wat verschillen proberen te beschrijven zoals ik ze heb meegemaakt.

- 2C-I duurt beduidend langer, en heeft een langere opkomst en nasleep.
- 2C-I vind ik allemaal subtieler. Kleuren zijn feller, met een zachte en donzige gloed over alle voorwerpen... wat een heel zacht beeld gaf.
- 2C-B voel ik me lichamelijk lekkerder. Bij 2C-I voel ik me 'nuchterder'.
- 2C-B zijn er met de ogen open meer visuals te zien... alles golft heen en weer en verplaatst zich.
De CEV's zijn vooral erg gericht op symmetrie. Meer dan bij 2C-I waar ik ook 'cartoon' achtige visuals heb waargenomen.
- 2C-B krijg ik altijd hoofdpijn na de trip, zijn mijn tanden en de rest van het lichaam veel gevoeliger.

Al hangt dit natuurlijk allemaal af met de dosis die je neemt.
Mijn gemiddelde 2C-B dosis ligt op 30-35mg en die van de 2C-I op 25mg.

Al met al gelukkig wel een geslaagde avond!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Qocaïne zei:
Ik had drie uur van te voren nog een maaltijd gehad.. normaal gesproken toch wel voldoende? :)

Voor andere drugs wel, maar 2c's beter op volledig nuchtere maag. Dus als je smorgens wakker word niks eten, geen gekke dingen drinken. Je doses droppen en pas ontbijten als het is opgenomen. Heb je ook minder kans om te kotsen, bij sommigen valt het nogal zwaar op de maag. Al heb ik dat alleen bij 2c-B pillen, maar gewoon poeder niet.

Maar waarom breek je die capsule niet los en snuif het gewoon. Heb je veel meer profeit van je goedje, plus dat je niet dat oneindig lange wachten hebt.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Of waarom plug je het niet?

Zo een veel kortere inwerkingstijd, minder lichamelijke klachten en moet je je bovendien een gezond ontbijtje van proteïnen en vitaminen niet ontzeggen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ErnstJünger zei:
Of waarom plug je het niet?

Zo een veel kortere inwerkingstijd, minder lichamelijke klachten en moet je je bovendien een gezond ontbijtje van proteïnen en vitaminen niet ontzeggen.

Inderdaad de beste manier. Maar ik denk dat 99 van de 100 mensen bang is om dood te gaan als iets in hun achterste verdwijnt ipv er uit komt. :P

Ik weet dat bijnemen bij 2c's niet veel zin heeft, althans bij 2c-c werkte dat bij mij niet. Maar morgen 2c-i pluggen (voor t eerst :P hehe), zou later bijnemen om het te versterken/verlengen dan wel kunnen? En is het, als je het plugt ook belangrijk dat je het echt op een volledig lege maag doet?

Just checking :grin:

Never mind :grin: ik ben nu weer enigzins normaal. Vanmiddag die 2c-i gedaan, my god wat was het vet. pluggen was niet heel fijn, maar ach...en wat er daarna kwam is het dubbel en dwars waard! Echt een xtc achtige rush die heerlijk door me heen ging, dacht na een tijd goh zal ik er een half pilletje bijpakken voor t ultieme gevoel, toch maar niet gedaan. Zowel de CEV's als de open eye visuals waren goed. Buiten scheen het zonnetje en waren de wolkjes mooi. Ik was heel melig en opgewekt, en heb er met mn trippartner wat op afgelachen.

Al met al een heel geslaagde trip! nu wel enorme hoofdpijn, maar ach.

Spor

Wijs gebruiker
Heb ik ook soms, meestal is een huis tuin en keukenpijnstiller als ibuprofen voldoende om dit tegen te gaan :)

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Onlangs mijn eerste échte noemenswaardige trial van 2C-I gehad.
Een heel leuke 2C-x! Ideaal voor een dagje uit in de natuur of zo.
Het lijkt me alvast interessanter qua effecten dan zovele andere phens van die familie die ik reeds geprobeerd heb, maar niet echt begeesterd van ben: 2C-C, 2C-E, 2C-T-2, etc etc etc

2C-I laat zich m.i. het beste vergelijken met 2C-B minis dat sterk visuele aspect dan toch.
Het is alvast een stof die ik vaker wil proberen deze zomer :hearteyes:

Spor

Wijs gebruiker
Vreemd, ik eigenlijk het eigenlijk interessanter dan B/D/E/T7/P, dat zijn die die ik geprobeerd heb

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Qocaïne zei:
Wat zijn dan jullie dosissen?

26mg, maar ik ben sowieso al vrij ongevoelig voor alle 2C's

Van alle 2C-familieleden die ik al geprobeerd heb (B, C, D, E, I, T2, T7) vind ik 2C-I de leukste en 2C-E de minste.

de gustibus et coloribus non est disputandum :grin: en al helemaal niet wat psychedelica betreft ...

Qocaïne

Badass junkie
ErnstJünger zei:
Qocaïne zei:
Wat zijn dan jullie dosissen?

26mg, maar ik ben sowieso al vrij ongevoelig voor alle 2C's

Van alle 2C-familieleden die ik al geprobeerd heb (B, C, D, E, I, T2, T7) vind ik 2C-I de leukste en 2C-E de minste.

de gustibus et coloribus non est disputandum :grin: en al helemaal niet wat psychedelica betreft ...

Okay, wellicht licht het dan aan je gevoeligheid.. Neem zelf ook altijd zo'n 25mg oraal (Het moet op hè :wink:) Maar vind het niet heel erg spectaculair.

Inderdaad, over smaak valt niet te twisten! ^.^
Wellicht moet ik het gewoon nog een kans geven :beer:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
2c's behoren gecombineerd te worden. 15mg 2c-I en 10mg 2c-B nasaal was een uiterst fijne mix die de trip wat spannender maakt en kleurrijker dan een van beiden op zichzelf.

En keta maakt het dan helemaal compleet. Zelfde genoegdoening als met een acid trip.

underworld

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
2c's behoren gecombineerd te worden. 15mg 2c-I en 10mg 2c-B nasaal was een uiterst fijne mix die de trip wat spannender maakt en kleurrijker dan een van beiden op zichzelf.

En keta maakt het dan helemaal compleet. Zelfde genoegdoening als met een acid trip.

jij snapt het :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
underworld zei:
DrippTone zei:

jij snapt het :grin:

Wij snappen het. :grin:

Combination is the clue to the equation. :hearteyes:

Immo

Badass junkie
Pixiedust7 zei:
nu wel enorme hoofdpijn, maar ach.

Gisteren voor de eerste keer 2c-i gebruikt en heb nu echt abnormaal veel last van hoofdpijn, Ik denk niet dat ik deze variant ooit nog aanraak. :(

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik had het met 2c-i ook wel, maar niet de dag erna zoals jij. Alleen direct na de trip een tijdje. Niet overheersend en niet echt pijnlijk, meer een irritante druk dan een pijn.

Chris Pontius

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Ik had het met 2c-i ook wel, maar niet de dag erna zoals jij. Alleen direct na de trip een tijdje. Niet overheersend en niet echt pijnlijk, meer een irritante druk dan een pijn.

en dan moet je ook nog langs een paar idiote die de oren van je kop praten over de meest domme dingen icm met de meest flauwe grappen ? :flushed:

binnert

Experimenterende gebruiker
Graag julie mening over het volgende. Ik kon nergens wat over prijzen vinden en nou kan ik aan 2c-1 komen,20 euro voor 100 mg en 150 voor 1 gram. Zijn dat een beetje redelijke prijzen? :confused:
gr binnert

Bovenaan