2C-I

A.M.S.G

Newbie
Ik kan via de search niet heel veel over 2C-I vinden en sowieso was ik benieuwd of mensen er (recent) nog ervaringen mee hebben gehad. Heb een plaats gevonden waar je enkele 2C's kan vinden, en ik ben vooral geinteresseerd in 2C-I. Nu vroeg ik me af; is dit echt veel leuker/beter/anders dan 2C-E of 2C-B, of zijn de verschillen minimaal en is het niet de moeite..?

Spor

Wijs gebruiker
Hee,

Ik heb nog geen I gehad maar heb onlangs een slordige 100mg kunnen regelen die ik nog binnen moet krijgen. Ik heb (veel) ervaring met B en E, en (een beetje) ervaring met D.

Voor zover ik weet moet het net wat milder als E zijn, maar wel aanzienlijk sterker als B. Werkingsduur en portiehoeveelheden lijken ook meer op die van E als die van B

geox

Bewuste gebruiker
Ik heb er overlaatst 20mg van gekocht.
Ik heb ook B, in tabletvorm. Welke zou ik best eerst doen denk je?

Heb al wat gezocht maar informatie is idd vrij schaars over I

Heb nog geen ervaringen met 2Cs

L

Lid 6909

Gast
Ja das waar, maar 2cb word over het algemeen als minst heavy beschouwd van de 2c-x serie's dacht ik, vandaar dat je misschien het best daar kan mee beginnen en dan een beetje kan gaan wennen aan de 2c-x serie.

lattaaa

TrippyShit

Badass junkie
De visuals zouden misschien iets intenser en aanweziger kunnen zijn dan bij 2c-b. Ook de duur misschien? Weet niet zoveel van 2c-i af. Maar spor heeft wel een punt. Je kan de dosis zo afmeten dat het wat overeen kan komen.. 2c's verschillen qua soort trip niet veel van elkaar zover ik weet.

Spor

Wijs gebruiker
Om te beginnen is 2c-B niet de mildste 2c :) er zijn mildere zoals D (hogere dosis voor kortere duur) en C en vast nog wel een paar andere...

Als het goed is moet I inderdaad wel meer aanwezig zijn, maar mede daarom zou ik eerder voor I gaan :) maargoed, wie ben ik he ?

hier wat info:

2c-B dose http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_dose.shtml

Oral
Threshold 2 - 5 mg
Light 5 - 15 mg
Common 15 - 30 mg
Strong 25 - 50 mg

2c-I dose http://www.erowid.org/chemicals/2ci/2ci_dose.shtml

Oral
Threshold 2 - 5 mg
Light 5 - 15 mg
Common 10 - 25 mg
Strong 20 - 30 mg

Als ik het binnen heb en geprobeerd doe ik uiteraard verslag uitbrengen :)

A.M.S.G

Newbie
Ik ben uiteindelijk gegaan voor 2C-D (100 mg binnengekregen, 40 mg genuttigd). Al met al een bijzonder prettige ervaring die zo'n vier tot vijf uur duurde. De reden dat ik de 2C-I nog even links heb laten liggen is omdat ik na het lezen van stapels tripreports toch de indruk heb gekregen dat het een stuk heftiger (of intenser) is. Omdat ik nauwelijks ervaring had/heb met 2C's besloot ik dus rustig te beginnen.

Heb je de I uiteindelijk al binnengehad Spor? En eventueel al ervaringen?

Spor

Wijs gebruiker
Nope, I en P liggen nog te wachten totdat ik tijd heb :wink:

met D had ik ook erg prettige ervaringen :) 100mg is voor D wel weinig, sinds een "strong" dose al rond de 100mg zit. Ik heb als meeste 85 geprobeerd, en dat ging best los :) vind het in dit geval wel een voordeel, duurt niet zo lang, soms heb ik gewoon geen zin om lang te trippen :wink:

Zodra de I of P for that matter is genuttigd laat ik het hier weten !

Spor

Wijs gebruiker
Nou gisteren de I die ik had aan een test onderworpen :)

Ben begonnen met 30mg, en na 1,5 uur ofzo was het goed bezig. Het viel me op dat het er een stuk "synthetischer / chemicher" uitzag als bijvoorbeeld B en D, en zelfs als E waarmee ik dat ook heb. Toch waren het min of meer een compleet soort nieuwe hallucinatie. Veel dingen hadden een bepaalde patroon overlay, beetje zoals 2c-E, maar dan dus heftiger. Hoe de dingen bewogen kan ik echt niet uitleggen maar vond het aanzienlijk verschillend van andere tripmiddelen die ik gebruikt heb.

Laterna heb ik nog 20mg B bijgedropped, en wat keta, lachgas en natuurlijk jointjes... Al met al een leuke avond, al viel me op dat alles redelijk snel was uitgewerkt. Had om half 9 de i gepakt, en om een uur of half 12 de B. Om 6 uur ging ik naar huis en om 7 uur lag ik lekker te slapen.

Leuke trip, leuk spul, voor herhaling vatbaar :)

Qocaïne

Badass junkie
Alleen ervaring met 'B'

'I' blijkt meer visueler en kleurrijker te zijn?
Ben reuze benieuwd.. wat betaal je eigk voor dat spul?

PositiveCreep

Experimenterende gebruiker
Heb hier ook nog een beetje van liggen. Als ik de tijd heb eens uitproberen. Ontvangst ervan bij wat vrienden was gemengd, iemand die er bijna niks van merkte, en een ander die toch wel een redelijk stevige trip had.

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb het eergisteren nog eens genomen, 20mg wegens gebrek aan meer en het was wel een lekker tripje. Deed me ietwat aan E denken, maar toch milder, en op de een of andere manier zag ik "meer vierkantjes" als met E. Bij E is het gewoon frutsels en zooi, bij I zie ik overal ruitjes / vierkantjes en zooi.

Verder wat minder overweldigend, E daar kun je niet om heen zeg maar terwijl je dat bij I een stuk minder had. En het duurde wat minder lang, na 6 uur ofzo wist ik al niet meer zeker of het werkte. Wat naturlijk niet altijd per definitie slecht is.

2C-Em

Belezen gebruiker
ERvaring met B (Vele malen) I (redelijk aantal keren), CT2, CT7 en C hier.
2C-I is intenser dan 2C-B en werkt zeker langer. Reken op 6 á 8 uur, al kan je ook de wijdere range die op wiki en pikhal staat, 5-10 uur goed aanhouden. Wij komen hier in de buurt van de 8 uur, waar 2C-B vaak rond de 3,5 á 4,5 uur komt. Als je dus nog niet gewend bent aan de effecten van de 2C-serie kan het raadzaam zijn eerst eens het wat mildere 2C-B te proberen alvorens je je aan een lange trip waagt. Wat mij vooral bij staat van m'n 2C-I trips is de sterke aanwezigheid van rode en groene kleuren, en wat minder gedetailleerde patroontjes nu ik het me bedenken. Bij 2C-B heb ik wat meer gedetailleerde, fijne patroontjes, bij 2C-I was het bij mij wat grover. Maar goed, dit is maar één ervaring natuurlijk en het kan natuurlijk altijd anders 'vallen'.
Het duurt dus iig langer en je hebt er idd minder van nodig. Body load eigenlijk nauwelijks last van gehad , uberhaupt met 2C-tjes, maar goed anderen hebben dat wel; kortom; niet uitsluiten dat je er last van krijgt. 15/20/25 en dacht ook 28mg geprobeerd. 20 ontvangen we nog wel goed met het uitgaan. Hele nacht pret! :) Oja en wij vinden het ook wat stimulerend! Meer energiek dan B en dat heb ik wel van meer mensen gehoord die beide hebben geprobeerd

underworld

Wijs gebruiker
gister de 2c-i variant geprobeerd :)
25 mg geslikt, en na anderhalf uur 6 mg bijgesnoven, nou kan je vertellen dat het geniaal is, supergedetailleerde persische tapijten, warpende objecten, zelfs aardige mindfucks.
de duur van de i variant is trouwens wel aardig lang, ik schat dat ik 14 uur bezig was. na 4 uur zat ik op de piek waarna het langzaam afbouwde.

timmaniac

Bewuste gebruiker
underworld zei:
gister de 2c-i variant geprobeerd :)
25 mg geslikt, en na anderhalf uur 6 mg bijgesnoven, nou kan je vertellen dat het geniaal is, supergedetailleerde persische tapijten, warpende objecten, zelfs aardige mindfucks.
de duur van de i variant is trouwens wel aardig lang, ik schat dat ik 14 uur bezig was. na 4 uur zat ik op de piek waarna het langzaam afbouwde.

het is echt topspul :grin:

had het op tijdens koninginnenacht (16 mg) en ik heb letterlijk hoofden van mensen'' a la fear and loathing in las vegas'' in hagedissenkoppen zien veranderen. echt fokking gaaf!

duidelijk voor herhaling vatbaar :grin:

Syntrixx

Newbie
Ik heb ervaring met 2C-B, 2C-C, 2C-D, 2C-E, 2C-I, 2-CT-2, 2-CT-7 en 2-CT-21 en naar mijn mening is 2C-I de meest interessante uit het hele rijtje...de sterke, realitische visuals in combinatie met het feit dat het een laag mind-fuck gehalte heeft (weinig emotionele impact) zorgt ervoor dat ik deze 2C-variant zeer de moeite waard vindt.

Bij hogere doseringen (40mg) duurt het naar mijn ervaring toch wel ruim 10 uur voordat je weer helder bent. Dus het is wel iets waarvoor je de tijd moet nemen.

Even als (wellicht overbodige disclaimer): Iedereen reageert anders op een middel en op een bepaalde dosering.

2C-Em

Belezen gebruiker
Lekker rijtje :grin: Van dat rijtje moet ik alleen D en 21 nog proberen (en dus eerst 'ns vinden)
nou is D nog niet zo lastig geloof ik..maar 21 heb ik al uitgebreid naar gezocht, maar maar één bedrijf gevonden, dat alleen aan bedrijven/professionals levert :(

Phew, 40mg is wel veel..daar zijn we nog niet aanbeland. Maar ik denk dat het redelijk makkelijk kan met 2C-I idd.. wie weet komen we nog eens op dat punt. Hoe was de bodyload daarbij?

Qocaïne

Badass junkie
Syntrixx zei:
Ik heb ervaring met 2C-B, 2C-C, 2C-D, 2C-E, 2C-I, 2-CT-2, 2-CT-7 en 2-CT-21 en naar mijn mening is 2C-I de meest interessante uit het hele rijtje...de sterke, realitische visuals in combinatie met het feit dat het een laag mind-fuck gehalte heeft (weinig emotionele impact) zorgt ervoor dat ik deze 2C-variant zeer de moeite waard vindt.

Bij hogere doseringen (40mg) duurt het naar mijn ervaring toch wel ruim 10 uur voordat je weer helder bent. Dus het is wel iets waarvoor je de tijd moet nemen.

Even als (wellicht overbodige disclaimer): Iedereen reageert anders op een middel en op een bepaalde dosering.

Gast, werk je in een labratorium ofzo?!

Qocaïne

Badass junkie
Whoo, ik heb een adresje voor 2c-i. :grin:

Ik probeer niet té blij te zijn... eerst maar even afwachten totdat ik het écht in mijn handen heb! :P

Qocaïne

Badass junkie
Wat raden jullie aan als dosis?
Ik heb veel ervaring met tripmiddelen als paddo's, lsd, lsa, 2c-b etc.

Als ik erowid volg - zoals ik dat altijd doe - zou ik een dosis moeten nemen die common/strong is. Bij 2c-i betekend dat voor mij 25mg.

Wat zijn jullie ervaringen?!

underworld

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
Wat raden jullie aan als dosis?
Ik heb veel ervaring met tripmiddelen als paddo's, lsd, lsa, 2c-b etc.

Als ik erowid volg - zoals ik dat altijd doe - zou ik een dosis moeten nemen die common/strong is. Bij 2c-i betekend dat voor mij 25mg.

Wat zijn jullie ervaringen?!

ikzelf vond 25-30 mg slikken doen.
heb zelf 1 x 2c-i gedaan en dat was 25 mg geslikt, toen na anderhalf uur nadat het opkwam 6 mg bij gesnoven, nou dat was echt een geweldige dosis hoor :grin: wat heb ik me daarmee vermaakt!

DarkBeatz

Voor 2C-I is 25mg al een zware dosis hoor. Heb je minder van nodig als 2C-B. Gewoon 10 a 15mg is normaal genoeg.

Qocaïne

Badass junkie
DarkBeatz zei:
Voor 2C-I is 25mg al een zware dosis hoor. Heb je minder van nodig als 2C-B. Gewoon 10 a 15mg is normaal genoeg.

Ik heb al capsules van 25mg besteld.
Ik zie wel hoe hard het aankomt, kan wel wat hebben :)

Bedankt anyways voor je reactie :)

aapje31

Ik ben afgelopen weekend een 2c-i op het spoor gekomen, nou heb ik geen flauw idee wat de prijs hiervan is. Kan iemand tips geven wat je betaald voor 100 mg of gram prijs of de prijs per losse trip?

Alvast bedankt ! :grin:

2C-Em

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Ik mocht 150mg hebben in ruil voor een paar veters
JE zal maar om veters verlegen zitten :tearsofjoy:

aapje 100mg 15-25 euro, per trip 3-5 misschien 6 euro, ligt ook beetje aan wat voor dosering je dan zou willen. Gram tussen 100-200, het is maar net wie je treft en wat ie er voor vraagt/wil hebben. Het blijft best exotisch spul en is voor de meeste over het algemeen moeilijk te krijgen.
\
Heerlijk spul, kan niet wachten dit weer eens te nemen. Misschien dat we hiervan mar wat mee moeten nemen op vakantie :P

aapje31

Ah oke, ik ga eerst maar ff 250mg halen om te kijken of het ook wel 2c-i is en of het me gevalt!

Als het bevalt gelijk maar ff inslaan dan, is niet zo veel te krijgen :)

Bovenaan