2C-C: Heerlijke psychedelica. Goed te navigeren met fijne visuals en een goede headspace. Één van de weinige middelen waarop ik na afloop gewoon kan slapen.
2C-D: Op zichzelf niet echt iets bijzonders, het werd bij mij op zichzelf pas interessant op een extreem hoge dosis (250mg). In combinatie met andere middelen, zoals 5-MeO-MiPT, kan het interessant zijn maar ook dan had ik een zeer hoge dosis nodig om het goed te voelen (150mg).
2C-E: Vond het zeker een 'duister' middel, vooral de headspace voelde niet echt fijn aan en dat had vaak een grote impact op mijn trip. Wellicht dat je hier een smaak voor kan ontwikkelen, maar voor mij was dit het gewoon niet.
2C-G: Nog nooit geprobeerd.
4-HO-MET: Vaak genomen als een 'fun-trip' met de vele visuals en normaal gezien makkelijke navigatie. Echter 1 keer genomen met een voor mij relatief lichte dosis (20mg), en ben toen onverwacht behoorlijk diep gegaan met de reis, was erg mooi en introspectief.
Methallylescaline: Eigenlijk wel een interessant middel. Beetje als een combo van mescaline en 2C-B? Lange reis waar je redelijk van kan genieten met de juiste voorbereiding. Ook de week erna had het voor mij een lichte nootropic werking, net zoals bijvoorbeeld LSD en DOC.
4-AcO-DET: Voelde als een erg vage substantie die toch interessant was. Zou er zo nog een paar keer op willen reizen.
4-HO-MiPT/5-MeO-MIPT: Zijn redelijk gelijk aan elkaar, en zijn voor mij, indien correct gedoseerd, 1 van de beste middelen. Euforisch, stimulerend, entactogeen en toch heel anders dan andere triptaminen. Muziek klinkt er geweldig op!
5-MeO-DMT: Heb dit bijzonder vaak genomen, ik geef vaak aan mensen aan dat het middel voor mij voelt alsof ik 'in de armen van God' wordt gehouden. Niet echt visueel, hooguit een soort van trillende witte vlekken op een hoge dosis, voor mij is de trip vooral 'voelbaar'.
Sommige mensen vinden 5-MeO-DMT beter/heftiger dan nn-DMT maar ik vind van niet: beiden hebben hun eigen plek en voor mij is nn-DMT interessanter omdat ik met 5-MeO-DMT eigenlijk altijd in dezelfde soort trip beland, dat terwijl ik met nn-DMT nooit precies weet waar het heen gaat en dat is voor mij belangrijk. Voor mij is 5-MeO-DMT zeker niet heftiger dan een nn-DMT reis.
aMT: Nog niet genomen.
DPT: Nog niet genomen.