• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2C-E Soort van live verslag 2C-E

Bobsacamano

Badass junkie
Het is nu 19:13 dit weet ik omdat dat bovenaan mijn scherm staat. Maar verder realiteit is er niet meer er is geen tijd en geen bestemming. En geen ruimte. Er staat muziek aan Mijn goede geweldige vriendinnetje L is hier en we hebben samen rond 16:30 18mg 2C-E ingenomen.

Ik verwachte een soort van heftigere 2C-B maar dit is een hele andere wereld. Het begon voor mijn gevoel als 2 maanden terug zou kunnen zijn met een verwondering van hou mooi de zonsondergang was.

Ik ben continue met alles bezig en met niks er bestaat echt niks meer ik heb het wel naar mijn zin...

L ook

Misschien kom ik hier nog wel wat typen en misschien niet haha geeeeeeeeen idee wat tijd is nu

markdj

Experimenterende gebruiker
Have fun :sunglasses:
Ik heb het goedje al een paar jaar liggen maar het is er nog niet van gekomen om het nemen. Ben benieuwd naar je ervaringen!

Bobsacamano

Badass junkie
Zo ben langzaam weer terug op aarde aan het belanden. Wow wat een stofje je moet er enorm de tijd voor nemen en het heerlijk met iemand doen die je vertrouwt. Ik typ er snel een verslag van

reverb

Bewuste gebruiker
bobsacamano zei:
Ik typ er snel een verslag van

Ik kijk er naar uit!
(Geheel om persoonlijke redenen, want ik heb 2CE liggen en moet nog een geschikt moment vinden voor gebruik. :) )

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
bobsacamano zei:
Zo ben langzaam weer terug op aarde aan het belanden. Wow wat een stofje je moet er enorm de tijd voor nemen en het heerlijk met iemand doen die je vertrouwt. Ik typ er snel een verslag van
Ben benieuwd! Live verslagen blijken vaak niet echt een succes als je aan het trippen bent, vind het al heel wat dat je het geprobeerd hebt.

Smikkel

Experimenterende gebruiker
Toevallig heb ik die zelfde avond/nacht ook 2C-E gedaan maar dan in een riskant hoge dosis. De exacte hoeveelheid weet ik niet, door gebrek aan een 0.001 weegschaal..

We hadden 130-140 mg ( eerst een leeg zakje wegen en daarna zakje met inhoud ).
Na 3 bommetjes gemaakt te hebben schat ik dat we nog rond de 40 mg over hadden.
Ik heb daar zelf nog een bommetje van ongeveer 15mg van gemaakt omdat ik lang niet zo hard tripte als de rest.

Dus ik schat mijn dosis op eerst 30-35mg en later nog 15 mg bijgepakt 40-45mg.
Vrij heftige ervaring wel, maar ontzettend leuk. Na ongeveer T+8:00 een 2cb van 10mg genomen en icm met wiet heb ik tot wel T+20:00 gehallucineerd, toen viel ik in slaap.

Verdient denk ik ookwel een tripreportje

Digitalism

Belezen gebruiker
Smikkel zei:
Toevallig heb ik die zelfde avond/nacht ook 2C-E gedaan maar dan in een riskant hoge dosis.
Is je 2C-E getest bij een lab? Als jij eerst al 30-35 milligram moet nemen om goed te trippen en dan vervolgens nog 15 milligram bij pakt omdat het allemaal niet hard genoeg gaat, dan betwijfel ik ten zeerste of je wel daadwerkelijk 2C-E in handen hebt.

Sowieso vind ik het erg onverstandig dat je met dit soort stofjes geen goede weegschaal gebruikt. Dom is eigenlijk een beter woord. Maar in jouw eerdere posts/reportjes komen soortgelijke dingen naar voren. En dat terwijl je notabene een website met informatie over drugs online wilde zetten, lekker betrouwbaar komt dat over als je zelf altijd maar wat aanrommelt.

Bobsacamano

Badass junkie
Ben het hier best flink mee eens.

Verslag van mijn trip gaat zo online.

Digitalism zei:
Smikkel zei:
Toevallig heb ik die zelfde avond/nacht ook 2C-E gedaan maar dan in een riskant hoge dosis.
Is je 2C-E getest bij een lab? Als jij eerst al 30-35 milligram moet nemen om goed te trippen en dan vervolgens nog 15 milligram bij pakt omdat het allemaal niet hard genoeg gaat, dan betwijfel ik ten zeerste of je wel daadwerkelijk 2C-E in handen hebt.

Sowieso vind ik het erg onverstandig dat je met dit soort stofjes geen goede weegschaal gebruikt. Dom is eigenlijk een beter woord. Maar in jouw eerdere posts/reportjes komen soortgelijke dingen naar voren. En dat terwijl je notabene een website met informatie over drugs online wilde zetten, lekker betrouwbaar komt dat over als je zelf altijd maar wat aanrommelt.

Bovenaan