2C-B

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Goededag DF’rs ik heb gister avond 1 gram pure 2C-B weten te bemachtigen. Afkomstig van 1 eigen productie batch(ben zelf niet de producent) alhoewel is die onder tussen wel 3 jaar oud. Ik heb er 5 maanden geleden nog van geprobeerd t werkt nog steeds.

nu is mijn vraag wat kan ik er eigenlijk mee?
Neusspray maken?
Of toch maar zelf capsules vullen?

_shikantaza

Badass junkie
Laat eerst maar eens testen. Daarna kun je volgens mij alle ROAs proberen die je hartje begeert. Oraal, nasaal (auw!), rectaal.

10mg is een leuke dosis voor als je niet zo ervaren bent met psychedelics. Als het je bevalt ga je naar 20mg, dan wordt het trippy. Als je dan nog harder wilt, kleine stapjes. 24mg zou al een stuk heftiger moeten zijn. De effecten nemen exponentieel toe.

ljuv

DF-koningin
10mg is een leuke dosis voor als je niet zo ervaren bent met psychedelics. Als het je bevalt ga je naar 20mg, dan wordt het trippy. Als je dan nog harder wilt, kleine stapjes. 24mg zou al een stuk heftiger moeten zijn. De effecten nemen exponentieel toe.
Volgens mij worden de dosissen wel wat anders als je niet slikt… Zie persoonlijk totaal geen voordeel van een andere ROA, volgens mij zijn de effecten niet veel anders maar doet snuiven wel veel pijn. Das natuurlijk weer anders als je er een spray van maakt. Maarrr heb zelf niemand een andere roa dan oraal zien proberen met 2cb🤷🏻‍♀️

_shikantaza

Badass junkie
Volgens mij worden de dosissen wel wat anders als je niet slikt… Zie persoonlijk totaal geen voordeel van een andere ROA, volgens mij zijn de effecten niet veel anders maar doet snuiven wel veel pijn. Das natuurlijk weer anders als je er een spray van maakt. Maarrr heb zelf niemand een andere roa dan oraal zien proberen met 2cb🤷🏻‍♀️
Ahja, goeie. Dit zijn doseringen voor orale inname. Nasaal grofweg halveren.

• Like
Waarderingen: ljuv

XMR

Wijs gebruiker
Alhoewel snuiven geen pretje is, werkt het bij mij veel effectiever dan slikken. 10mg gesnoven is voor mij sterker dan 30mg geslikt.

De comeup is wel een heel stuk onaangenamer (je tript echt binnen enkele minuten al heel hard) en dat terwijl het voelt alsof er lava in je neus zit🤣.

De hbr variant zou overigens iets minder moeten branden dan de hcl variant, maar beide is zeer onaangenaam (spreek uit ervaring).

ljuv

DF-koningin
Alhoewel snuiven geen pretje is, werkt het bij mij veel effectiever dan slikken. 10mg gesnoven is voor mij sterker dan 30mg geslikt.

De comeup is wel een heel stuk onaangenamer (je tript echt binnen enkele minuten al heel hard) en dat terwijl het voelt alsof er lava in je neus zit🤣.

De hbr variant zou overigens iets minder moeten branden dan de hcl variant, maar beide is zeer onaangenaam (spreek uit ervaring).
Hahaha ja precies. Daarom ook mijn eerste opmerking dat de dosissen wel anders worden. Dat exponentiële neemt veel sneller toe. Meen me te herinneren dat de treshhold van 5 mg wel ongeveer t zelfde is maar waar 25 mg bij slikken een hoge gemiddelde dosis is, is het bij snuiven en andere roa’s echt al een zware dosis… maar daarvoor zou TS even psychonaut wiki moeten checken.

Merkte jij verschil in de effecten zelf? Zoals het verschil in effecten van pep slikken vs snuiven? Want het klinkt alsnog niet echt als een chill idee om te snuiven met jouw omschrijving, behalve dat je wat minder nodig hebt…

XMR

Wijs gebruiker
Hahaha ja precies. Daarom ook mijn eerste opmerking dat de dosissen wel anders worden. Dat exponentiële neemt veel sneller toe. Meen me te herinneren dat de treshhold van 5 mg wel ongeveer t zelfde is maar waar 25 mg bij slikken een hoge gemiddelde dosis is, is het bij snuiven en andere roa’s echt al een zware dosis… maar daarvoor zou TS even psychonaut wiki moeten checken.

Merkte jij verschil in de effecten zelf? Zoals het verschil in effecten van pep slikken vs snuiven? Want het klinkt alsnog niet echt als een chill idee om te snuiven met jouw omschrijving, behalve dat je wat minder nodig hebt…
Ik krijg echt enorm sterke visuals bij snuiven, terwijl die bij slikken bij mij heel matig zijn. Met snuiven had ik echt dmt achtige patronen, terwijl ik met slikken enkel een soort enhancement van kleuren krijg (patronen krijg ik misschien pas vanaf 40mg, terwijl dat een extreem hoge dosis zou moeten zijn voor slikken).

Dit kan ook een persoonlijk iets zijn, want volgensmij krijgen de meeste mensen wel gewoon leuke visuals met orale doseringen. Pep slikken vs snuiven weet ik het verschil niet van, wat is het verschil dat jij hierin ervaart? Ben wel nieuwsgierig nu.

ljuv

DF-koningin
Ik krijg echt enorm sterke visuals bij snuiven, terwijl die bij slikken bij mij heel matig zijn. Met snuiven had ik echt dmt achtige patronen, terwijl ik met slikken enkel een soort enhancement van kleuren krijg (patronen krijg ik misschien pas vanaf 40mg, terwijl dat een extreem hoge dosis zou moeten zijn voor slikken).
Oe das eigenlijk wel weer t proberen waard dan… Heel herkenbaar namelijk, ik krijg ook slecht visuals, wat voor op de dansvloer wel fijn is heheh. Maar als je voor t trippen gaat vind ik t ook kut om veel meer te moeten pakken dan de rest.

Pep slikken vs snuiven weet ik het verschil niet van, wat is het verschil dat jij hierin ervaart? Ben wel nieuwsgierig nu.
Met bommen ervaar ik een stabielere rush en veel meer euforie. En minder behoefte aan bijpakken… Snuiven is echt “knallen” voor mij. Vooral strak staan en hard (willen) gaan. Dus afhankelijk van waar ik naar opzoek ben. Maar pep is echt te kut qua katers voor mij dus sowieso vrijwel nooit mijn doc.

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Laat eerst maar eens testen. Daarna kun je volgens mij alle ROAs proberen die je hartje begeert. Oraal, nasaal (auw!), rectaal.

Ik heb dosissen tot 50mg geprobeerd. Heb zo pak en beet 20 2C-B tripjes gehad. Ik heb zelf capsules van hem gehad was er zelf bij toen hij ze heeft gemaakt. Tis niet zo maar een dealer ik en hem kennen mekaar ook persoonlijk en we helpen mekaar hier en daar in de zakenwereld💪🏻
Zal het alsnog laten testen inderdaad was het aan de ene kant wel van plan alleen de tijden dat de testcentra hier open zijn komt voor mij 9/10 keer niet uit ivm werk

Shinyzappy

Bewuste gebruiker

Hoe zie ik t verschil tussen hbr en hcl?

XMR

Wijs gebruiker
Hoe zie ik t verschil tussen hbr en hcl?
In mijn ervaring is hbr iets poederiger en hcl blijft iets meer aan elkaar plakken, maar ik denk niet dat je het zo op het oog kan zien. Kan ook gewoon liggen aan de batches die ik heb gehad. Ik weet het enkel omdat de verkoper het erbij vermeld had.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Goededag DF’rs ik heb gister avond 1 gram pure 2C-B weten te bemachtigen. Afkomstig van 1 eigen productie batch(ben zelf niet de producent) alhoewel is die onder tussen wel 3 jaar oud. Ik heb er 5 maanden geleden nog van geprobeerd t werkt nog steeds.

nu is mijn vraag wat kan ik er eigenlijk mee?
Neusspray maken?
Of toch maar zelf capsules vullen?
Persoonlijk zou ik gewoon capsules maken. Orale inname geeft altijd wel de meest beheersbare effecten. Dan weet je wat je krijgt zeg maar.

Je kunt natuurlijk proberen een neusspray te maken. Maar dat zal flink wat trial and error kosten om de juiste doseringen (milligram per milliliter) te vinden. Dan moet je dus wel heel veel met 2C-B gaan experimenteren in korte tijd. Sowieso hebben drugs de neiging om sneller te degraderen als ze zijn opgelost in een vloeistof. Ik kan je niet vertellen hoe snel dat zal gaan met 2C-B in water of alcohol. Maar ga er van uit dat als je zo'n neusspray maakt dat je die beter in een jaar tijd opmaakt.

Bovenaan