2C-B + MDMA Combo?

Sunseed

Belezen gebruiker
Hey,

Binnekort Summerfestival, en was vanplan LSD & MDMA te candyflippen.
Nu dacht ik opeens aan 2C-B, 15 mg 2c-b + mdma, is hier iets over bekend?
Lijkt me wel leuk, heb al lsd gedaan maar 2cb lijkt me leuker :)

Bedankt

TrippyShit

Badass junkie
Sunseed zei:
Als je met 2c-b nog geen ervaring hebt, wat ik hieruit opmaak, zal ik het niet gelijk op een festival & in combinatie met mdma nemen. Zullen er genoeg zijn die het zullen tegen spreken maar je weet nooit hoe je reageert op een stof. Ik zelf vond 2c-b echt 1 van de waardelooste drugs ever used bijv. Vond het heel vies, nep & gemaakt aanvoelen. Echt helemaaal niet relaxt. Ik zou eerst een keertje gewoon 2c-b nemen, kijken wat je er van vindt & dan beslissen of je dat in combinatie met mdma op een festival wil doen.

Als ik het verkeerd begrepen heb en je lsd wel is met mdma hebt gedaan maar 2c-b niet & dus wel al ervaring met 2c-b hebt. Dan weet ik het niet :P Het is niet 'slechter' ofzo dan combi met lsd. Mij lijkt het niks, maar ik vind 2c-b gewoon kut..

Sunseed

Belezen gebruiker
Nee dat schreef ik niet :confused: :beer:

Ja, zal het maar gewoon bij mdma houden en 2c-b een andere keer proberen denkik.

Arizona

Bewuste gebruiker
heb die combi wel 's gedaan. Weet niet de exacte hoeveelheden meer. Ben begonnen met mdma zal rond de 100mg zijn geweest en dan iets van 20 - 25 mg 2c-b. De 2c-b wel pas ingenomen op het moment de mdma wat begon af te vlakken. Is een prima combi voor een gezellige wat rustige setting (althans voor mij dan) zal geen 2c-b nemen op een druk feest of zo, daarvoor is het me te chaotisch.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Volgin zei:
Arizona zei:
zal geen 2c-b nemen op een druk feest of zo, daarvoor is het me te chaotisch.
+1, ik zou ook zeggen probeer eerst 2C-B voordat je het gaat combineren! :rolleyes:

Ja dat klopt, zorg eerst dat je weet wat voor effecten je ervan krijgt voordat je het op een druk feest doet.

Telpeva

Belezen gebruiker
//Dit is bijna een copy paste uit een andere post van mij, alleen hier aangevuld ivm de MDMA combi.//

Mijn eerste keer 2C-B was op een feestje, capsule met 23mg [ik bleek eerder tamelijk ongevoelig voor 2C-I, vandaar dat ik deze dosis makkelijk aandurfde].

Ik werd er een klein beetje wappie van, klein beetje warm gevoel, mooie intense kleuren, maar verder niet heel erg veel bijzonders. In mijn ogen erg safe om op een feestje te doen, maar; iedereen reageert natuurlijk anders!
Toen ik de 2C-B enige tijd de kans had gegeven heb ik daarna een van mn rode dollars (xtc pil dus) naar binnen gegooid, en eigenlijk heb ik toen die eenmaal insloeg niet veel meer gemerkt van de 2C-B. Ik denk dat de volgorde wel goed was, maar dat ik de pil er eerder bij had moeten gooien, en voor mij misschien ook wat meer 2C-B had moeten nemen.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Telpeva zei:
//Dit is bijna een copy paste uit een andere post van mij, alleen hier aangevuld ivm de MDMA combi.//

Mijn eerste keer 2C-B was op een feestje, capsule met 23mg [ik bleek eerder tamelijk ongevoelig voor 2C-I, vandaar dat ik deze dosis makkelijk aandurfde].

Ik werd er een klein beetje wappie van, klein beetje warm gevoel, mooie intense kleuren, maar verder niet heel erg veel bijzonders. In mijn ogen erg safe om op een feestje te doen, maar; iedereen reageert natuurlijk anders!
Toen ik de 2C-B enige tijd de kans had gegeven heb ik daarna een van mn rode dollars (xtc pil dus) naar binnen gegooid, en eigenlijk heb ik toen die eenmaal insloeg niet veel meer gemerkt van de 2C-B. Ik denk dat de volgorde wel goed was, maar dat ik de pil er eerder bij had moeten gooien, en voor mij misschien ook wat meer 2C-B had moeten nemen.

Klinkt goed. Ik wil eerst los de 2C-B testen maar de combo met XTC lijkt me zeker zwaar relaxed.. :hearteyes:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
lanxiang2 zei:
Ja, zal het maar gewoon bij mdma houden en 2c-b een andere keer proberen denkik.

Dat zou ik je ook aanaden. Ik ga 2C-B zelf ook binnenkort testen. Als het bevalt kan je daarna combi's maken.

Rustig aan.. :)

2C-Em

Belezen gebruiker
Idd eerst een keer 'kaal' 2C-B testen, daarna kun je het naar eigen inzicht op een gegeven moment wel combineren.

Tip: Eerst M, dan B, ongeveer 1,5 tot max. 2 uur nadat je de M bent gaan voelen de 2C-B innemen.
Mooie overflow (Y)

Fishhead0707

Wijs gebruiker
2C-Em zei:
Idd eerst een keer 'kaal' 2C-B testen, daarna kun je het naar eigen inzicht op een gegeven moment wel combineren.

Tip: Eerst M, dan B, ongeveer 1,5 tot max. 2 uur nadat je de M bent gaan voelen de 2C-B innemen.
Mooie overflow (Y)

Klinkt als een leuke combo.. :sunglasses:

Telpeva

Belezen gebruiker
Soort van variatie op een candyflip of hippyflip.

Naam suggesties? ResearchFlip B ( of -I / -P / etc...??

parcival

Experimenterende gebruiker
Ik raad het ten zeerste af om ze op het zelfde moment te nemen, en dat heb ik uit ondervinding.
Wacht tot de mdma bijna uit gewerkt is tussen uur 4 en 6 en neem dan ongeveer 20mg 2cb. De mdma kleurt de 2CB dan nog zodat die vrijwel altijd heel positief is. 20mg is een flinke dosis en op dat moment wil je in ergens rustig/veilig zitten.

2C-Em

Belezen gebruiker
parcival zei:
Ik raad het ten zeerste af om ze op het zelfde moment te nemen, en dat heb ik uit ondervinding.
Wacht tot de mdma bijna uit gewerkt is tussen uur 4 en 6 en neem dan ongeveer 20mg 2cb. De mdma kleurt de 2CB dan nog zodat die vrijwel altijd heel positief is. 20mg is een flinke dosis en op dat moment wil je in ergens rustig/veilig zitten.
Bij veel mensen zal de MDMA dan al wel uitgewerkt zijn, en zit je dus een periode met...nul effect. 20mg kan je als een flinke dosis ervaren, maar puttende uit de ervaring van vele mensen, valt dat wel erg mee, meestal wordt tot 25mg erg goed verdragen. Maar goed, niet iedereen trekt de effecten van 2C-B op een feest bijv.

heujbaal

Newbie
Ik heb een keer in mijn leven de combo 2C-B + MDMA (xtc-pil) gedaan en persoonlijk vond ik het GEWELDIG. Het lijkt mij geen geschikte combo voor een feest. Ik nam het in een bos, toen we met een grote vriendengroep een nachtje aan het chillen waren. Ik begon met een gele vlinder (2C-B pil, 12 mg) maar daar voelde ik nog niet veel van. Een half uur later heb ik de tweede vlinder erachteraan gegooid, samen met witte fast-forward (beste pillen die ik ooit gehad heb :openmouth: , getest op 198 mg). Ik ben de hele avond knetter wous gegaan. Ik heb zelfs een vette mindfuck gehad. Met truffels vond ik dat niet fijn, maar de mindfuck van 2C-B was heerlijk :hearteyes: . Al met al een geniale combo, maar alleen aan te raden in een rustige, vertrouwde omgeving.

kwezel

ik zou gaan voor een fles of 10 bier, en dan 20mg 2cb erbij gooien. was in mijn optiek toch wel een heldentrip, en het verstoort de 2cb ook niet.

met mdma ben ik er niet zo zeker van.

Ranko

Ik ga waarschijnlijk vanavond voor 20mg 2c-b (bommetje) en 3,5 uur daarna 4-FMP en evt. nog wat methylone daarna. Maar ik hoor ook verhalen dat eerst 4-FMP en Methylone 'beter' zou zijn om af te sluiten met 2c-b. Wat raden jullie aan?

LABELED

Newbie
Ik heb op Dour (muziekfestival) dit jaar bij Radium deze combo uitgetest,
had al paar keer 2cb opgehad en ik ging er altijd van uit dat dit mooi zou combineren met mdma.
Had eerst een bommetje 2cb binnen, 25mg, toen ben ik naar de wei gegaan om Radium te zien, bij Radium toen de visuals opkwamen van de 2cb heb ik paar dipjes mdma erbij genomen en ik moet zeggen, DAT WAS F*CKING VET! :grin:
Ik had de indruk dat bij elke noot die uit de speakers kwam de gezichten van de mensen rondom mij veranderden.
Ik raad wel ook aan van eerst op een vertrouwde plek deze combo is uit te proberen, had op dat festival wat maten van me die ook deze combo gedaan hadden, en deze vonden het iets te hard..

SuperbaaP

Newbie
Klinkt erg vet allemaal wat ik lees!
V/d week ook weer is een bestelling 2c-b ophalen.

Ik zit te denken om 24 dec bij prspct eens deze combi te proberen.
Nu vraag ik me alleen af hoe ik dat ga doen...

Wat denken julie wat de beste volgorde en timing is om dit zo vet mogelijk te doen? T vetst lijkt me als je gewoon met de M piekt, en dan ook nog 's die dikke visuals van de 2c-b erbij hebt.
Ik denk dat er uit de verschillende volgordes ook wel verschillende voor/nadelen aanzitten. Iemand die deze toevallig weet? 2c-b heb ik overigens wel eens op, een dosis van 30 mg, beviel me goed moet ik zeggen :)

SuperbaaP

Newbie
Ik heb ook nog de keuze om voor de combi 2c-i + mdma te gaan :grin:
Heb ik ook zeker vette dingen over gelezen, wat julie?

Jeller

Badass junkie
is best chill, heb het ooit eens apart genomen, maar overlaatst te samen gesmeten, was wel niet echt veel van beide, maar was toch aardig scheef.. was wel vooral de 2c-b die overheerste vond ik

was wel iets rustiger en chill dan gewoon trippen dacht ik.. ik was op een feestje, maar twas gedaan dus naar huis en tkwam pas echt op op weg nr huis.. had nog nooit volledig alleen getript op de piek dus kweet zo nie

Bovenaan