2C-B immuun

Doffert

Experimenterende gebruiker
Hi,

Is het mogelijk dat je immuun bent voor 2C-B? Ik heb namelijk nu 2x deze drug geprobeerd maar zonder enig resultaat.

Info;
Yellow Northface
17mg ( getest )

Setting:
Thuis

Ervaring:
4FMP, keta en Xtc

Beide keren oraal ingenomen, maar beide keren niks gemerkt. Iemand nog tips om de visuals etc wel te krijgen?

Groetjes,
R

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Echt immuun geloof ik niet zo in. Feit is wel dat de een veel gevoeliger is voor 2C-B dan de ander. Ikzelf ben er ook niet echt gevoelig voor en heb zelfs op hoge doseringen nog maar zeer matige visualisatie.

Ik neem even aan dat je beide keren 1 pil op hebt van 17mg? Voelde je dan wel wat, maar vielen de visuals tegen?

En was je maag wel leeg toen je het innam? Want met een volle maag is het effect veel minder namelijk.

Doffert

Beide keren was inderdaad 17mg, maar op wat misselijkheid en heel klein beetje lichtvoetigheid na voelde ik helemaal niks.

Welke dosering zou ik dan volgende keer moeten proberen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Probeer anders eens 1,5 pil de volgende keer, dat is dan zo'n 25mg. Zorg verder dat je niet te zwaar eet vantevoren en minimaal 3 uur wacht.

HoMaar!

Pak er na een uurtje een biertje bij. Versterkt de 2cb iets.
Je kunt ook een paar haaltjes van een jointje erbij nemen.
Zowel de alcohol of de joint kunnen 2cb triggeren, en zeker versterken.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
HoMaar! zei:
ok een paar haaltjes van een jointje erbij nemen.

En je kan wat p450 nemen (gruitsapsap of dragon fruit) is een Mao remmer , wat zorgt dat de afbraakstof remt en er de afbraak van 2-cb vertraagd. Komt dan een hogere concentratie ervan in je brein. Als dat ook niet werkt zou ik een paar weken wachten en op nuchtere maag innemen.
Neem de grapefruitsap sap 1,5 uur voor inname.

Zelf ben ik echt immuun voor mdma kan daar 200mg van nemen en slaap er heerlijk op. Komt bij mij door overmatig gebruik.

Heb je dit alleen met 2-cb ? Of ook met andere drugs vaak een hogere dosering nodig in vrienden ?

In ieder geval eerst een pauze en goed eten en slapen.

Keep us posted!

Ps voor de rest die dit leest ik r ra ad het sterk af maar in dit specifieke geval kan het de TE helpen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tijdloos zei:
HoMaar! zei:
ok een paar haaltjes van een jointje erbij nemen.

En je kan wat p450 nemen (gruitsapsap of dragon fruit) is een Mao remmer , wat zorgt dat de afbraakstof remt en er de afbraak van 2-cb vertraagd. Komt dan een hogere concentratie ervan in je brein. Als dat ook niet werkt zou ik een paar weken wachten en op nuchtere maag innemen.
Neem de grapefruitsap sap 1,5 uur voor inname.

Zelf ben ik echt immuun voor mdma kan daar 200mg van nemen en slaap er heerlijk op. Komt bij mij door overmatig gebruik.

Heb je dit alleen met 2-cb ? Of ook met andere drugs vaak een hogere dosering nodig in vrienden ?

In ieder geval eerst een pauze en goed eten en slapen.

Keep us posted!

Ps voor de rest die dit leest ik r ra ad het sterk af maar in dit specifieke geval kan het de TE helpen.
Ik blijf het herhalen Tijdloos, maar grapefruit is GEEN MAO remmer, maar een remmer van het CYP3A4 enzym. Dat is toch echt iets anders.

Beide hebben wel een ontzettend lange lijst met drugs interacties, maar die zijn niet perse hetzelfde. Het aanraden van zoiets vind ik zwaar onverantwoord omdat het potentieel levensgevaarlijke combinaties kunnen zijn waarbij je echt heel goed moet weten wat je aan het doen bent.

Sowieso snap ik ook niet waarom je het in dit soort gevallen zou doen als je ook gewoon meer van de betreffende drug, hier 2C-B, zou kunnen nemen.

Doffert

Beide keren was plus minus 3 a 4 uur na het avond eten.

Aankomende dinsdag ga ik dan is 1,5 pil proberen met eventueel wat alcohol. De vorige keer was wel dan maar 6 dagen daarvoor is dat een probleem?

Alvast bedankt voor de tips.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
RiduXz zei:
Beide keren was plus minus 3 a 4 uur na het avond eten.

Aankomende dinsdag ga ik dan is 1,5 pil proberen met eventueel wat alcohol. De vorige keer was wel dan maar 6 dagen daarvoor is dat een probleem?

Alvast bedankt voor de tips.
Ik zou minstens twee weken ertussen laten aangezien je anders nog wat tolerantie hebt en het misschien weer tegenvalt. Beter even geduld dus.

Doffert

Even een update;

Afgelopen dinsdag toch besloten om 2CB te gebruiken. Het was rond 2e en heb toen samen met een vriend 1,5 pil tot mij genomen. Na ongeveer een uur had ik nog geen veranderingen, maar mijn vriend wel.

Ik besloot om wat borreltjes te drinken, aangezien dit zou moeten helpen. En inderdaad na ongeveer 2 uur begon een schaduw op de muur van een boom te 'golven'. Ik heb toen de tv uitgedaan en zijn we geswitched naar muziek.

Dit was een uitstekende keuze, want hierdoor sloeg het nog meer in. Nu begon de gehele boom te 'ademen'. Mijn focus ging automatisch daar naar uit en heb daar toch wel zo een half uur naar zitten kijken. Ondertussen had ik toch al een borrel of 8 genuttigd.

Ik besloot mij op de muziek te focussen en wat was dat machtig. Het geluid werd geproduceerd door een klein Bluetooth boxje, maar voor mijn gevoel was t geluid even goed als op een festival.
Ook kon ik voor mijn gevoel elke noot veel beter horen en begon t echt als kunstvorm te zien.

Onbewust zat ik al een tijdje naar een schilderij te kijken waarop een zonsondergang was afgebeeld. Na een tijdje besefte ik dat het schilderij steeds donkerder werd. De zon leek wel echt onder te gaan. De wolken deden wat wolken horen te doen en het water dansde als nooit tevoren.

Na deze reis begonnen de visuals af te nemen tot het punt dat ik weer met beide benen op de grond stond. De trip duurde voor mijn gevoel heel kort, dus we hebben nog een 4FMP (160) genomen.

Deze viel erg goed en ik denk door de soort van combo was mijn huid heel gevoelig ( op een goede manier ). Ik besloot te gaan douche, want ik zweette als een otter. En wat bleek? Het was de beste douchesessie uit mijn leven. Het water langs mijn lichaam voelde als strelende handen en het geluid van het water dat neerkletterde op de grond klonk als een symphonie.

Hierna nog enkele uren gegamed en daarna nog enkele uren gepraat ( er kwamen nog wat vrienden langs ).

Thanks voor de tips die dit mogelijk hebben gemaakt!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Heb je er dan minder dan een week tussen gelaten? Zonde van je 2c-b. En 4-fa combineren met 2c-b kan volgens mij wel, maar 4-fa met alcohol is geloof ik wel best riskant. Misschien je even inlezen over deze combinatie.

Bovenaan