• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

[2C-B] Gewoon Insane

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
omfg zei:
br1ins1 zei:
is 2c-b een aanrader of is het tog wel gevaarlijk en is het iets waar je extreem goed over moet nadenken?? :confused: geen blije opmerkingen van wtf maar gewoon een ja of een nee :P
Ik vind het wel een aanrader maar doseer het wel goed.

I concur het is mijn favoriete drugs :rock: ! Al blijf ik een pilletje en LSD ook wel relax vinden. Rest boeit me laatste tijd niet zo veel meer, denk dat ik binnenkort maar is een break in ga lassen tot de lente, krijg drukke tijd qua werk en cursussen :kots:

Frisian User

Belezen gebruiker
Mooi verslag :)

wij hadden gister ook 2cb tot ons genomen (witte rolls roys) maar heb er echt zo goed als niks van vernomen, (eerste en haflje, toen nog een halfje en toen nog een halfje)
iemand een idee hoe dit komt ? ik denk zelf dat het slechte XTC pillen waren, ook totaal geen visueelen oid. erg jammer

J0rrit

Badass junkie
Frisian User zei:
Mooi verslag :)

wij hadden gister ook 2cb tot ons genomen (witte rolls roys) maar heb er echt zo goed als niks van vernomen, (eerste en haflje, toen nog een halfje en toen nog een halfje)
iemand een idee hoe dit komt ? ik denk zelf dat het slechte XTC pillen waren, ook totaal geen visueelen oid. erg jammer

Het kan zeker xtc zijn, maar wat ik gelezen heb is dat 2cb pilletjes vaker rond de 15 mg zijn. Dus dat betekent 7,5 ( voel je niks van ), erna nog eens 7,5 ( voel je nagenoeg ook niks van aangezien de 1e dan al afgebroken is ) en erna 7,5 idem dito.

citrobacter

Experimenterende gebruiker
wat jij meemaakte tijdens die trip noemt men depersonalisatie of uittreding. Net alsof je uit je eigen lichaam treedt om alles van bovenaf te bekijken zonder nog enige actie te kunnen ondernemen. Ik heb ook al mensen gehoord die dit bij paddo"s en lsd ook ervaren hebben en waarschijnlijk onafhankelijk van het soort halucinogeen is. Zelf heb ik het gelijkaardig meegemaakt in een paddotrip. Er zijn zelfs mensen die dit meemaken zonder dat ze drugs nemen, dan valt het onder de term psychose en kan het wel eens langer aanslepen dan de duur van een trip.

2C-G-5

Experimenterende gebruiker
Heb tijdje terug ook eens 2C-B geprobeerd, was mn eerste keer en heb toen 15mg in een capsule genomen en met mijn 100kg heerlijk hard gegaan, visuals had ik niet heel erg, een klein beetje van die gezicht vervagingen wat je met truffels ook hebt, heerlijk.

vind 2C-B tot nu toe samen met MDxx de lekkerste stimulanten die er zijn.

J0rrit

Badass junkie
2C-G-5 zei:
Heb tijdje terug ook eens 2C-B geprobeerd, was mn eerste keer en heb toen 15mg in een capsule genomen en met mijn 100kg heerlijk hard gegaan, visuals had ik niet heel erg, een klein beetje van die gezicht vervagingen wat je met truffels ook hebt, heerlijk.

vind 2C-B tot nu toe samen met MDxx de lekkerste stimulanten die er zijn.

je moet ook zeker 30 mg nemen dan, vooral met 100 kg.

Spor

Wijs gebruiker
pff wat een verhaal :grin:

Zelf heb ik niet zo'n heftige trips, heb eens 170mg b genomen versprijd over 12 uur :grin: en toen moest ik met 2 pizza's over een 3 meter hoog hek klimmen en dat kreeg ik nog geregeld... Van de ene kant wel jammer, maar op zo'n moment dat het nodig is wel handig :grin:

Bovenaan