2C-B ervarin

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Zin in! Aan komende zaterdag ga ik samen met mijn vriend de eerste keer aan de 2cb. We hebben we zin in.

Wij vroegen ons af naar ervaringen. Ik heb dan ook al het een en ander gelezen.

Hoe is de ervaring met het inkicken het geleidelijk?

Hoeveel nemen jullie meestal? Ik las namelijk dat de een het op 15mg al voelt en dat ander pas met 22mg of meer. Deze pillen zijn geschat op 18mg.

Wat moet je doen als je bad gaat met 2cb, ook wel handig om te weten!

Met wat voor drugs is 2cb een beetje te vergelijken?

Ben benieuwd!

Bijlagen

• Screenshot_20190824-135558.jpg
    Screenshot_20190824-135558.jpg
    477,9 KB · Weergaven: 22

Bierflesje

Experimenterende gebruiker
Aah 2-CB die lekkere lachpillekes.

Mijn ervaring is altijd wel heel leuk geweest spontane lachkicks, vervormingen van objecten en patronen zien in de tegels.
Inkicken is naar mijn mening het minst leuke aangezien je de oren van je lichaam af aan het zweten bent (ik dan).
Het effect komt enigzins wel geleidelijk maar begint bij mij vrijwel altijd met sweat attacks dus zorg maar dat je een donkere kleur van shirt aan hebt lol.

De dosering hangt af van je lichaamsgewicht en verschilt ook van persoon tot persoon.
Mijn eerste keer was 20 mg toen zo’n 70 kilo en dat was voor mij voldoende om de ogen uit m’n kassen te spacen.

Bad gaan op 2-CB tja.. ik denk dat je dan maar gewoon moet uitzitten of proberen aan leuke dingen te denken of een lachfilm ofzo opzetten.
Maar het beste is nog steeds voorkomen!
- Zit je goed in je vel?
- Heb je de juiste dosering?
- Heb je een goede omgeving?
- Ben je met de juiste personen?
Bij tripmiddelen kunnen de kleinste factoren een rol spelen bij de uitkomst van je trip.
Zorg gewoon voor een goede set en dat je tijdens de trip niets te kort komt.

Edit: naar mijn mening is 2-CB te vergelijken met truffels in hoge doseringen, in lage doseringen met een lage dosis XTC.

Veel succes!

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Laat je pillen sowieso testen. Zelf vind ik poeder het fijnst, zodat ik makkelijk kan afwegen wat ik nou precies binnenkrijg. Ik weet niet of je zelf ervaring hebt met verdere psychedelica en hoe gevoelig je hiervoor bent, maar 2C-B luistert qua hoeveelheid wel heel erg nauw met hoe heftig je ervaring zal zijn maar ook hoe gevoelig je hier zelf voor bent. Zelf ben ik wat aan gaat 2C-B best wel gevoelig, en kan ik vrij snel een waardevolle trip bereiken. Daarentegen is mijn vriend totaal niet gevoelig voor 2C-B, en heeft bij 25 mg pas een licht trip effect waar ik bij 20 mg al behoorlijk goed (maar ook hard) ga. Het zou voor mij zeker geen hoeveelheid zijn die ik bijvoorbeeld op een feestje zou willen nemen, maar nogmaals.. Het ligt eraan hoe gevoelig je bent voor deze stof. Ik zou sowieso aanraden om laag te beginnen (kun je de pillen breken?) En later op te bouwen. Ervaring leert dat je beter laag kunt beginnen met elke vorm van psychedelica als je daar nog niet bekend mee bent, en je de dosis vervolgens naar eigen wensen kunt verhogen mocht je nog geen volwaardige trip hebben bereikt naar jouw mening. Liever te licht dan te hard op een drug die je nog niet kent. Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en ik wens je alvast heel erg veel plezier!! :grin: Dat je maar mag gaan genieten en een mooie reis zult beleven.

Bas

Wijs gebruiker
Hoeveel nemen jullie meestal? Ik las namelijk dat de een het op 15mg al voelt en dat ander pas met 22mg of meer. Deze pillen zijn geschat op 18mg.
Ik begon ook met 15mg, gewoon voor de zekerheid. Achteraf merkte dat ik gewoon met 1 pil kon beginnen, daarna nog 1 en daarna nog 1 om op een leuke trip te komen. Ook wisselen met verschillende pillen zorgde voor leuke variërende effecten. Dit verschilt gewoon allemaal per persoon. Maar 1 ding is zeker, begin gewoon laag. Direct bij de 1e keer een bad trip krijgen verpest gelijk het 2-cb effect.

LunaMila

Vooral omdat het je eerste keer is en je niet zo goed wat je moet verwachten. Ja je leest je wel in maar in het echt is het heel anders.
De eerste keer heb ik 1 genomen en er gebeurde eigenlijk niet veel. Die avond ook maar voor bij laten gaan.
De keer er op nam ik elke keer 2 de ene keer ga ik harde dan een andere keer wil nog wel eens andere halen.
Het inkicken vindt ik nooit fijn begin te gapen misselijk koud. Dan kruip ik altijd lekker onder de deken op de bank.
Bad trip weet ik eigenlijk niet of ik dat wel eens heb gehad. Tuurlijk heb ik wel eens moment gehad dat het hele huis scheef trok maar je kunt dan nog wel zo denken dat je weet dat het niet echt is en straks weer voor bij is.

Ik wens je in iedergeval heel veel plezier.
En begin rustig aan

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Vooral omdat het je eerste keer is en je niet zo goed wat je moet verwachten. Ja je leest je wel in maar in het echt is het heel anders.
De eerste keer heb ik 1 genomen en er gebeurde eigenlijk niet veel. Die avond ook maar voor bij laten gaan.
De keer er op nam ik elke keer 2 de ene keer ga ik harde dan een andere keer wil nog wel eens andere halen.
Het inkicken vindt ik nooit fijn begin te gapen misselijk koud. Dan kruip ik altijd lekker onder de deken op de bank.
Bad trip weet ik eigenlijk niet of ik dat wel eens heb gehad. Tuurlijk heb ik wel eens moment gehad dat het hele huis scheef trok maar je kunt dan nog wel zo denken dat je weet dat het niet echt is en straks weer voor bij is.

Ik wens je in iedergeval heel veel plezier.
En begin rustig aan

Als je niet weet of je wel eens een bad trip gehad hebt, dan heb je er nog nooit één gehad. :wink: Zo simpel is het volgens mij.

Sjappiewappie

Stuk of 100 keer gedaan, nooit een bad trip gehad!
Soms hele speciale spirituele ervaringen doorgemaakt bovenop mijn trip, maar mijn doseringen gingen al snel voorbij de 30mg. Nooit iets van kater van gehad alleen dat mijn lichaam een kleine allergische reactie geeft waardoor ik de hele trip een irritante jeuk heb :tongueout:

Bovenaan