2c-b effecten komen een dag later terug

lise

Bewuste gebruiker
Ik had vrijdag 2cb gebruikt. Het was een best heftige trip, maar wel op een leuke manier. Alles leek uit een cartoon te komen, ik zag allemaal vervormingen, alles werd breeder en gesprekken waren moeilijker te volgen. Ik had er ook wiet bij gerookt en een heel klein beetje alcohol gedronken. Op zaterdag had ik xtc gebruikt en ook wiet en hasj gerookt. Ongeveer 2 uur na de laatste joint ging ik naar huis en ging ik douchen. Toen ik daar mijn ogen dicht deed kreeg ik weer closed eye visuals. Ik zag allemaal kleuren en een beetje patroontjes. Toen ik daarna mijn ogen open deed zag ik een paar seconden lang dingen vervormen. Hoe kan dit? Komt het door de wiet?

Neo-Shulginist

Badass junkie
2C-B, MDMA en wiet zijn alledrie (enigszins) psychedelisch. Je kunt dus van al die middelen closed-eye visuals krijgen. Zeker als je in korte tijd drie van zulke middelen neemt dan kun je dat meemaken.

Ik heb zelf als ik 2C-B heb gebruikt sowieso nog een week daarna lichte verstoringen in mijn gezichtsveld. Na die week gaat het ook wel weer weg (dus geen HPPD). Maar ook als de 2C-B is uitgewerkt kun je dus nog effecten merken.

Cerberus

Wijs gebruiker
Wat Neo-Shulginist zegt klopt inderdaad. Sinds ik aan psychedelica begonnen ben begint marihuana ook psychedelisch worden voor mij. Meestal manifesteert zich dat in closed eye visuals en terug meer die mentale staat voelen van onder truffels (maar tikkeltje anders, soms iets duisterder), maar heb als ik wat meer rook ook al keiharde open eye visuals gehad exact zoals een goeie truffeltrip. Marihuana werkt 5 uur ofzo dus dat je de CEV's nog had na 2 uur is normaal.

• Like
Waarderingen: lise
Bovenaan