20ug 1p-lsd

PyxL4

Experimenterende gebruiker
Ik vroeg mij af wat jullie ervaring is met (microdosen) op 20ug 1p-lsd.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik heb ondertussen redelijk veel ervaring met lsd microdoseringen tussen de 10-35ug. Ik vind vooral tussen de 10-25 ug prettig. Daarboven worden de effecten al zo trippy dat het moeilijk is om nog je normale dagelijkse dingetjes te doen. Als je echt nog effectief wilt werken zou ik eerder tussen de 5-12 ug gaan zitten. Als het gewoon voor een leuke dag is kun je ook wat hoger doseren. 20 ug is voor een verlofdag best een mooie dosis om buiten in de natuur te zijn, voor een feestje, om te gamen of te sporten...

JohnGalt

Belezen gebruiker
Voor een md ga ik zelf niet verder dan 10ug. Tenzij ik die dag er veel moet doen, dan wil ik wel naar de 20 gaan, maar ik merk ook dat mij dit onrustig kan maken.

MetalGuy

Badass junkie
Toevallig laatst een dosis van 25 ug genomen op een psychedelisch feest. Het verbaasde me oprecht dat ik toch écht hard ging. Maar dat lag naar mijn idee ook vooral aan de omgeving waar ik me in bevond. Wat overigens wel erg fijn was, dan geeft het een beetje een MDMA-achtig gevoel, maar (uiteraard) meer trippy.

Ik denk echter, als je écht wil microdoseren, dan kun je inderdaad het beste zoals @Eik zegt: tussen de 5-12 ug gaan. Ik dacht zelf eerst dat 25 ug ook een microdosis was op dat feest. Viel dat even tegen... :grin:

Dirkdirk

DF-koning
gebeurt niks
total waste of a journey through the magnum opus of evolution called the human nervous system

Stratora

Bewuste gebruiker
Sluit me aan bij wat Eik zegt.
Ik micro dose afwisselend met truffels ( 1 a 2 gr) en 1p-lsd(20ug) en heb net een eerste dosering gedaan met 1v-lsd ( 10ug) en vind die 20 ug 1p ook prima te doen als ik deze neem in mijn vrije tijd zonder al te veel activiteiten. Nog een keer testen op een festival want wat Metalguy zegt over mdma achtig gevoel herken ik wel…..ik wordt er happy van en met de juiste muziek is het dik oke.
Alleen dat sporten met waar Eik aan refereert….dat is nieuw voor mij….misschien eens een keer gaan hardlopen met 20 ug in mijn mik..😉

Bovenaan