• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

20gram dragons dynamite

steaker

Experimenterende gebruiker
Naar aanleiding van mijn 19de verjaardag ben ik gisteren naar sluis gereisd met het openbaar vervoer om 20 gram dragons dynamite te halen. Omdat dit nogal een lange rit is was ik al sinds 6uur 's ochtends nogal zwaar aan het blowen om de tijd te passeren tot ik in sluis was voor mijn truffeltjes. Ook heb ik de hele dag niet gegeten voor ik mijn truffels op at, dit was ongeveer rond 18uur. Rond 19 uur begon ik lichtjes 'er in' te raken herkende ik uit mijn vorige ervaringen. Alles ging lekker chill, ik stond wat wankel op mijn benen en mijn dieptezicht begon al wat achteruit te gaan en werd ik al wat lacherig. Omstreeks 20uur besloot ik met enkele vrienden binnen te gaan zitten in een kraakpand uit de wind. Daarbinnen zag ik overal mooie patroontjes en was ik erg lacherig. we zaten te praten over het bestaan van geesten en ongeveer om 20:30uur steekt een vriend van mij die daar aanwezig was zijn joint omhoog en zegt luid en duidelijk: "geest, wil jij een trek van mijn joint?" en er gebeurd niets...
Maar hij blijft gewoon zeveren tegen een geest om aan te tonen dat ze niet bestaan en hij blijft de joint aanbieden aan de geest. En opeens zie ik gewoon die joint in 1 keer opgetrokken worden uit het niets terwijl hij die joint in zijn hand houdt.(achterna vroeg ik aan mijn relatief nuchtere vrienden of ze dat ook gezien hadden en het was GEEN trip)
vanaf dat moment kom ik echt zwaar in een trip en begon echt zwaar te hallucineren,
ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik daar een gedaante zag en ik wilde naar buiten.
Na met veel moeite buiten geraakt te zijn voelde de trip al iets rustiger terug maar zolang ik in de buurt van dat gebouw stond heerste er toch een slechte energie rond dat huis. Dus begon ik te wandelen met 1 nuchtere persoon die even meeging en ik realiseerde me dat ik te weinig gegeten had in de loop van de dag, dus gingen we naar de frituur.

Na gegeten te hebben voelde ik mij terug chill genoeg om te aanvaarden dat wat ik gezien had maar een trip was en dat er waarschijnlijk nog andere visuals zouden komen als ik terugging, dus ik keerde terug naar dat gebouw waar het eerste deel van mijn trip plaatsvond.
Maar bij het naderen van het gebouw begin ik terug zwaarder erin te komen en direct als ik het gebouw betreden had, wilde iets me duidelijk maken dat ik daar niet moest zijn.
Ik werd naar een hel gekatapulteerd waar de gedaantes rond me flitsten, die geest waar ik voor ging lopen de eerste keer was daar ook weer en nu kon hij vliegen en was enkel zijn hoofd nog over. Ik voelde gewoon dat hij mijn lichaam wilde stelen maar hij was niet sterk genoeg.
Ik weet nog dat ik zei tegen mezelf, geen paniek gewoon wegwandelen en ik wandelde weg.
Daarna zorgden mijn hersenen ervoor dat ik nogal flauw begon te voelen de grond begon weer te schommelen maar niet zo erg als in dat huis en ergens vond ik het wel weer cool hoe het was.
Toch bleef er in mijn hoofd een gedachte spoken dat ik de truffels wat onderschat had maar ik probeerde positief en kalm te blijven. Ik moest wandelen, uiteindelijk heb ik dan buiten nog 1 joint gedraaid en ben ik rond 11uur30 naar huis gegaan. Ik kon niet stoppen met denken aan die geest die ik gezien had, waardoor ik niet durfde in slaap te vallen, ik zat met een soort freddy krueger waan van die geest dat hij terug zou komen in mijn droom. Dus moest ik even terwijl de truffeltjes begonnen uit te werken mijn gedachten verzetten, en heb ik nog een film bekeken met een pils waarna ik geslapen heb als een roosje.

Ik vond het een geslaagde trip maar denk toch dat het niet zo verstandig is om in het vervolg nog geesten op te beginnen roepen onder invloed van truffeltjes of iets dergelijks

Destudent

Interessante report. Zegt wel iets over hoe sugestie's doorwerken onder invloed van truffels. Geluk dat je niet compleet bad bent gegaan!

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Don't worry :) De kracht van je hersens, hoe het met suggestie omgaat inderdaad, is miljarden malen sterker dan geesten. Wether they exist or not :)

steaker

voor die dag geloofde ik niet in geesten, sindsdien wel. alleen al omdat de nuchtere mensen het ook gezien hadden dat die joint vanzelf oprookte.

steaker

blijkbaar wel, ergens ben ik er wel blij om dat ik na mijn dood ook nog steeds kan doen wat ik graag doe lol :stoned:

qwertyu

Newbie
pfff... ik had dit report nooit moeten lezen, als k blow krijg ik continu het gevoel dat er een geest achter me staat, k word er helemaal gek van! iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

steaker

Gewoon niet te paranoide worden en besef dat ik dat niet door te blowen heb gezien he :)
verder zou ik zeggen chill, maar bied ze je joint niet aan want ze roken hem op in 1 trek lol

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
ik denk dat je vrienden je ok wel een beetje hebben liggen opfokken als ik je report zo lees.. maarja tog wel leuk om te lezen , ik hoop dat ik in het hiernamaals ook een joint krijg aangeboden :stoned:

steaker

we waren de avond gestart met de persoon die effectief zijn joint aanbood aan "geest" die zei, we gaan je eens zwaar laten 'gaan' hé :) dus daar gingen ze mijn mind wel nog fucken
maar op het moment dat die joint uit zichzelf oprookte zag ik aan mijn vrienden dat ze ook niet wisten what the fuck er aan het gebeuren was
verder geloof ik ook niet dat mijn vrienden een hele joint zouden verspillen om mij een beetje harder te laten trippen, dan zouden ze gewoon mij die joint laten oproken hebben :mrgreen:

ook ben ik nog 3 keer terug gegaan naar dat pand waar dit alles gebeurd is,
steeds heb ik nog het gevoel gehad dat we daar niet alleen waren en 1 keer hoorden we voetstappen die niet zo ver binnen durfden te komen en geklop dat vanbinnen uit kwam (deze keren waren we op blowen na allemaal nuchter) maar zagen we niets.

wat heb ik geleerd van mijn trip?
-dat pand heeft een slechte aura
-volgende keer moet ik weer 20gr DD nemen
-misschien volgende keer toch iets eten in plaats van de hele dag niets en alleen maar wiet
-ik ben mentaal sterker dan demonen (deze kan handig zijn voor in de toekomst)
-als ik dood ben kan ik ook nog blowen
-als enige trippen slaat naar mijn idee harder in
-hoe hard ik ook begin te hallucineren toch word het niet eng (kan ook handig worden in de toekomst)
-volgende keer dat ik ga trippen zal dat met dezelfde vriendenkring worden

steaker

steaker zei:
ook ben ik nog 3 keer terug gegaan naar dat pand waar dit alles gebeurd is,
steeds heb ik nog het gevoel gehad dat we daar niet alleen waren en 1 keer hoorden we voetstappen die niet zo ver binnen durfden te komen en geklop dat vanbinnen uit kwam (deze keren waren we op blowen na allemaal nuchter) maar zagen we niets.

lol die voetstappen die we hoorden zijn verklaard: dit was de wijkagent die kwam omdat er klachten waren maar ons niet vond

ook ben ik tijdens een nieuwe trip teweten gekomen dat mijn vrienden toch een mindfuck geconstrueerd hadden alleen was die niet voor mij bedoeld lol

Scaffas

Hoop maar niet dat ik morgen geesten ga zien xD Maar ik neem dan ook maar een kleinere dosis, zo'n 10 gr.

Bovenaan