2012.. Anyone? {samenvatting}

Chimera

Bewuste gebruiker
Kenne hier mensen de "theorie" rond 2012? Ik zet theorie het tussen aanhalingstekens omdat ik er inmiddels wel van overtuigd ben.. Laat ik eerst een beetje vertellen.. De Hoofddingen zeg maar.. Ik hou me dan wel veel bezig met andere zaken dan het tastbare.. Maar voor hetzelfde geldt willen jullie er niets van af weten, of bestempellen het als onzin.. ken..

De Photon belt is in haar baan langs (door) de aarde, (bewezen)
Dat is een electromachnetisch wolk. (bewezen)
De Photon belt heeft een belangrijke functie (bewezen) maar dat ga ik nu niet allemaal melden..

Het Pleiades stelsel (zo'n 450 lichtjaar weg) is in feite onze "stelsel"kern zoals de zon dat voor de aarde is. Alleen duurt deze draai zo'n 24.000 tot 26.000 jaar. (bewezen)

In 2012 zal deze cyclus VOLLEDIG voltooid zijn. En dit is gebasseerd op o.a. de Maya kalender en de weet van bijvoorbeeld de azteken en ancient Egyptenaren en indianen. Ze hebben het nu onderzocht (wat zijn we snel) en onze wetenschap komt ook niet verder dan dat jaar. Aangezien het om een cyclus (cirkel) gaat, is er dus sprake van 2 maal een verandering in 26.000 jaar. Ik heb het zelf even nagezocht en jawel... 13000 Jaar geleden was het einde van de ijstijd die 104.000 jaar geleden begon! 26.000 jaar geleden stierf de Neanderthaler in europa uit en bleven de Homo sapiens over. :rolleyes:

Wat houd dat in?

Als de Photon belt de aarde gedeeltelijk heeft bereikt zal het zorgen voor heel wat onenigheid op aarde, zowel als voor de mens. Dat de aarde van slag is, is geen nieuws meer. Het natuurgeweld blijft aanhouden, helemaal in Noord Amerka. Hou dit even in het achterhoofd.

De kans is groot dat de aarde een soort tijdelijke nul-toestand bereikt, de kern van de aarde houd op met draaien. De gevolgen zullen niet te beschrijven zijn. De + wordt - en andersom, wat zal inhouden dat Zuid en Noord Amerika de nieuwe polen worden. Is dat al niet aan de gang? Misschien komt Atlantis weer aan de oppervlakte, mits het zich op antartica bevind.

Wat er nu gebeurd: (als voorloper?)

De ijskappen smelten, niet zozeer van buitenaf maar door de kern van de aarde.
Vulkanen onder de atlantische oceaan en in Antartica worden actief
De grootste vulkanen verliezen hun ijslaag.
Berg gletsjers smelten op de hele aarde.
etc

Allen bewezen

Door de stralingen die de zon naar ons stuurt, en de Photon belt met haar electromagnetische lading zal onze hersenen, of beter, ons bewustzijn omhoog gaan. En zal uiteindelijk de natuur weer hersteld zijn, met name onze natuur. Even als vergelijking met onze cyclus: in 2012 wordt het weer Dag.

Er is nog veel meer.. Als er intresse voor is ken ik altijd in delen alles opschrijven wat ik erover weet. Ik geloof hier wel in, er zijn teveel dingen die "toevallig" gebeuren, hoe meer ik lees, hoe meer ik denk en hoe meer de puzzelstukjes passen.

:sunglasses:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
ok serieus:

ik heb er natuurlijk wel eerder over gehoord,

en ik geloof wel dat het invloed op de mens en de aarde heeft,

maar niet zo dat je wakker wordt op 1 januarie 2012 van *plop* wtf ik heb 6 lullen en 10 ogen ofzo

een hele subtiele invloed

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
mja google op 2012 ofzo en er zijn veel van die sites

maar dan zijn meestal amerikaanse enthousiastelingen

ik denk opzich dat er wel IETS is maar niet iets wat je echt merkt ofzo,

dit naar aanleiding van een documentaire op discovery channel

het belangrijkste "bewijs" tussen aanhalingstekens, meer een "aanwijzing" ofzo, is dat de maya-kalender afloopt op 2012.. maya's toch wel een respectabele beschaving van wat we er van weten dacht ik zo... en nog wat andere dingen die ik niet meer weet, iets van een soort overgangtijdperk ... denk dat t net zoiets als astrologie is met sterrenbeelden... misschien is het waar maar je kan t niet bewijzen... er zit wel logica in op zich maar het meeste erom heen is gelul

ipomike82

Experimenterende gebruiker
Denk dat je wel gelijk hebt.
Ik denk ook wel dat we nu in zo'n " overgangsfase" zitten, naar wat ... ? (hoop voor t goede)

wat ik in ieder geval weet

we zitten nu tussen 2 ijstijden (de aarde wordt nu zover opgewarmt tot het zo warm wordt dat we weer in een ijstijd belanden)
de aarde zal (sooner or later) polariseren
de natuurgeweld steeds harder wordt (of dat nu van buiten afkomt door bepaalde stralingen of dat het een afweer mechanisme van de aarde is om ons te vertellen dat we niet goed met de aarde om gaan / dat er teveel mensen zijn)

hoop niet dat zuidamerika verdwijnt (heeft een speciaal plekje in mn hart)

Chimera

Bewuste gebruiker
Hey :grin:

Ja heel wat info op internet is onzin, en te nemen met een korrel zout. Maar het bewijs wat je noemt Fnea, of meer een "aanwijzing" komt wel van een ancient volk waarvan hun kalender precieser is dan de onze, sterker nog. Volgens de NASA is het 00000001 accuraat in vergelijking met de atomische klokkalender. In een cyclus van 180,000 jaar is er slechts een dag afgestemd om de rest van de kalender accuraat te houden. 2012 is niet alleen door de maya's voorspelt maar ook door de Pueblo-indianen, de Zulu's, de Egtptenaren e.a.

Een bewustzijnsverandering is wat anders dan wakker worden met 6 lullen en 10 ogen..

Aangezien er een hele zooi linken zijn, en extern lijkende factoren die er wel mee te maken hebben, zal ik nu alleen maar even de urls doen van de algemene info. De site www.2012.com is helemaal uit de lucht gehaald, terwijl hij steeds weer naar boven komt op google :rolleyes:

http://www.daanspeak.com/Maya01.html

http://www.heartcom.org/PhotonBelt.htm

En zo heb ik nog een stuk of 6 die feiten weergeven omtrent ons klimaat, de photon belt, e.d. Deze volgende site geeft opzich wel goeie informatie maar zinnen als "Universal White Time Healing (UWTH) is gecreëerd door hoog ontwikkelde Spirituele wezens, die de ontwikkeling op Aarde miljoenen jaren hebben gestuurd en gevolgd.", neem ik maar niet al te serieus..

http://www.universalwhitetimehealing.nl/2012.htm

WE ARE NOW POISED TO ENTER THIS PHOTON BELT. We have completed the full circle and are back at the beginning. It is described in detail in the bible, by books on mythology, by Nostradamus, and by modern day scientists. If the Earth enters first into the PHOTON BELT, the sky will appear to be on fire, but be assured, this is cold light, so there will be no heat. If the sun enters first, there will be immediate darkness, which, computed by our speed through space, will last 110 hours. The interaction between the Solar Radiation and the PHOTON BELT will make the sky look as if it is full of falling stars. As the Earth enters this radiation belt, all molecules will become excited, all atoms will change, things will become luminescent.

Ik vind het iig reuze intressant :grin:

Mac...

Badass junkie
Maarre wat wordt er nou voorspeld. Zullen we dit gewoon overleven? Ik geloof het best, maar denk eerlijk gezegd niet dat het zo'n impact op ons zal hebben. Ben hier best wel in geïnteresseerd. Zal ook zeker eens wat info opzoeken via het net. Ik heb me altijd al afgevraagd of ons zonnestelsel ook ergens omheen draait. Maar volgens mij veranderen de zonnestelsels niet van positie tov de aarde, of klopt dit niet. Ik denk dat de Aicone ook weer ergens omheen moet draaien. Hmm, genoeg stof om over na te denken.

en ow ja, als we het niet overleven, dan ga ik echt nog wel alle drugs uit proberen die ik nog niet heb gehad, omdat ze te gevaarlijk zijn. Mja, houdt me iig op de hoogte.

Chimera

Bewuste gebruiker
Nee het is niet het einde van de wereld oid, tuurlijk zijn er genoeg die het wel geloven, of de boel opblazen. Maar dat is ook de andere kant op.. Het gebeurd elke 13000 jaar. De ijskappen zijn al meerdere malen verschoven, wat Atlantis gelijk zal verklaren. En ja, alles lijkt om elkaar heen te draaien :grin: Zo is er ook een verhaal dat wij op den duur zullen botsen met een ander stelsel, maar dat zal nog wel even duren, als het al gebeurd.

Het zit hem in de Photon belt die is gevormd door electromagnetische energie die invloed zullen hebben op onze lichamen, maar ook op electriciteit. Aangezien eerdere beschavingen veel verder waren dan ons qua kennis van het heelal, geloof ik graag dat het gepaard gaat met een bewustzijnsverandering. We zijn het echte verstand immers behoorlijk kwijt, en zijn nog steeds niet achter de geheimen van het verleden. :rolleyes: Maar de andere kant zegt dat de Photon belt een mythe is. Maar dit soort spelletjes hou je altijd bij niet tastbare dingen.

Naast dat wat werkelijk is, wordt er o.a. dus een bewustzijnsverandering voorspelt (wat een hele hoop zal verklaren), dimensies zullen zich openen (wat zal verklaren waarom de ufo waarnemingen op zijn top zijn). En er zal dan een natuurlijke selectie komen dmv je spirituele welzijn mbt de 3e en 5e dimensie.

Maar ja, dat is dan natte vinger werk

It appears that for mankind on this planet the photon belt encounter will be essentially a spiritual experience--but this really depends on man. Nevertheless, the real benefits of this phenomenon is from what is actually causing the photons. It is linked with the so-called convergences. If we are sufficiently evolved at the time, great advancements will occur in our consciousness as we attune to the higher-frequencies. If we are negative, that is, possess too many lower vibrations, the result of selfish actions, we are not expected to survive the frequency incompatibility.

zo... nu eerst een lijntje :wink:

matthijs

Badass junkie
Hmm, dat van dat bewustzijnsverandering draaft me allemaal eigenlijk wat ver, maar goed...het zou wel relaxed zijn :P
Dat van die polen is geloof ik wel waar inderdaad. Ik heb vorige week nog in mijn aardrijkskunde boek (heet ook nog atlantis) gelezen dat, dat is gebeurt.

Heb het nog even opgezocht, en in mijn boek staat dat het wel gebeurt, maar dat die polen er 5000 tot 10000 jaar over doen om te verwisselen. En dat heeft iets te maken met magnetisme. De vloeibare buitenkern van de aarde bestaat uit ijzer. Dit zorgt er dus voor dat de aarde beinvloed wordt door de maan enzo. Dat ijzer zorgt ervoor dat er een "aardmagnetisch veld" om de aarde ontstaat. Dit veld veranderd soms echter van richting. En dan verwisselen de polen.
Het heeft volgens het boek dus niets met een photon belt te maken. OF het heeft er wel mee te maken maar het is gewoon te moeilijk voor scholieren :wink:

ipomike82

planeten kunnen naar een andere stelsel ( zo is er ook een planeet van weegschaal naar schorpioen ofandersom gegaan)
dus ik denk dat er ook wel melkwegen naar andere stelsels kunnen gaan

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
tafelberg in zuid afrika :grin:

kan je ook zo lekker beklimmen :grin: wel stoer als dat lukt :grin:

net zoals die Ayers Rock in t midden van Australië maar die's kleiner denk ik

spacekonijn

Badass junkie
weetje ik hoop eigenlijk dat de hele wereld gaat geloven dat in 2012 alles drastisch veranderd ( in de zin van : aliens, gekke kippen , mac plaaggeesten enzo), gaat iedereen misschien weer ff lekker gek doen.

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Vind het wel een creepy verhaal eigenlijk... maar ook wel interessant om erover te lezen.

Ik zorg in ieder geval dat ik nu geniet van het leven, zolang het nog kan! :hearteyes:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
lol zal je zien dat dit rond alle trip hippies rond gaat en dat ie echt alles gaan gebruiken For THE END OF THE WORRLDLDLDLD!!!!!!!!! :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
hm, filosofisch: zou het mogelijk zijn om voldoende hoeveelheden van drug x te maken om de hele wereld ermee te onderhouden? tolerantie wordt lastig bij sommige

amfetaminen?
benzo's?
cannabis?
alcohol? (denk ik sowieso wel want dat is al zo'n beetje zo behalve arabië volgens mij)
cocaïne? wordt lastiger denk ik.
opium en derivaten?
synthetische opiaten?

hmm ben benieuwd welke malloot met een talent voor aardrijkskunde plantenteelt/chemie en nog wat dingen rekent dit uit?

Mac...

Badass junkie
spacekonijn zei:
weetje ik hoop eigenlijk dat de hele wereld gaat geloven dat in 2012 alles drastisch veranderd ( in de zin van : aliens, gekke kippen , mac plaaggeesten enzo), gaat iedereen misschien weer ff lekker gek doen.

Mac...plaaggeesten?
Haha, dat zou een wazige wereld worden, maar hey!
I'm in!!!

Jeller

Badass junkie
Hmm er zit gelijk wel een bron van waarheid in je verhaal.. laten we hopen dat het leuk wordt :beer:

trouwens die planeten Electro enz.. van op die afbeelding zijn allemaal liejdes van op IFO cd van Pleiadians, moet je echt eens checke supercd :) daarvan komen dus die namen :openmouth: (ff off topic)

Chimera

Bewuste gebruiker
:grin:

Ik zeg wel dat ik er bijna heilig in geloof.. Maar ja, hoewel er veel wel op
wijst, ken het natuurlijk ook allemaal toeval zijn, en die photon belt ook
echt een mythe is wat niet bestaat. Laat ik het zo zeggen: Ik hoop dat het
waar is, en dat het gaat gebeuren. Hetgeen wat ik hoop is dat het waar
is omtrent de electrische lading die onze cellen op hol laat gaan zodat we
op een hoger bewustzijn komen. Al wordt het een 3-daagse hel op aarde:
de mens heeft het wel nodig..

Chimera

Bewuste gebruiker
Updeetje:

Wetenschappers en geleerden houden zich bezig met 2012

De poolomschakeling en een miljoenen jaren cyclus creëert grote zonnevlammen. De aardse magnetosfeer verweert zich ertegen zo hard ze kan. De zonnewind in de vorm van een elektromagnetische storm kan gevaarlijk zijn in vele vormen. Wetenschappers vragen zich af of het een groot effect kan hebben rond 2012 wanneer de zonnewind zijn piek zal bereiken.

Er is een mogelijkheid volgens sommige geleerden dat we buitenlichamelijke ervaringen zullen ondergaan tegen 2012 mogelijk gemaakt door deze zonnewind.

Dit zal afhangen van de intensiteit van de zonnestormen en de wijze waarop onze planeet hierop reageert alsook in hoeverre dat de magnetosfeer ons kan beschermen.

Een elektromagnetische storm is een intens fenomeen binnen een bepaalde regio van het universum dat een zeer sterk elektromagnetisch veld ervaart.

Dit is analoog tegenover regenstormen. Normale regen vormt geen bedreiging maar kan gevaarlijk worden in grote(zeer grote) hoeveelheden.

Hetzelfde geldt voor:

Elektromagnetische velden. Het zal geen verstoringen veroorzaken bij elektronische toestellen maar in grote hoeveelheden kunnen ze geladen obstakels creëren(in kabels bv) en kunnen ze de kabel effe laten bewegen. De elektronenstroom wordt hierbij extreem onderbroken. Dit kan ook zeer nare gevolgen hebben voor delicate elektronische apparaten die gevoelig zijn voor deze storingen.

Het magnetisch veld van de aarde bedraagt 10s microteslas, wat geen zware problemen geeft op bestaande systemen.

Elektromagnetische stormen zetten we meestal in 'milliteslas' of hele 'teslas'. Bij draden(stroomkabels) kunnen zo’n intense velden enkel gevoeld worden bij extreme nabijheid bij de kabel en als deze een grote hoeveelheid stroom bevat. Zulke nabijheid kunnen de elektronen doen springen van de kabel naar alles wat te dicht komt(vonkt over naar object) en de hoeveelheid stroom kan dan wel fataal zijn voor een levend wezen alsook de mens.

Het is mogelijk dat intense zonnewinden ons buitenlichamelijke ervaringen doen krijgen. Hoe kan dit dan? Wel, de levensvormen in het universum zijn Zero Point Energy Modules(nulpunt energie) en zijn elektromagnetisch van natuur met specifieke vibratie sequenties. De extreme zonnestormen van de zon kan veroorzaken dat de ZPEM’s op aarde zijn natuurlijke band met het lichaam verliest als zijn natuurlijke frequentie van vibratie verstoord zal worden.

Als ons bewustzijn uit ons lichaam zal zweven tegen 2012 voor een korte termijn van een paar jaar zullen alle levende wezens minder bezorgd zijn met de materiele wereld en meer aandacht hebben voor de spirituele noden van ieder. De wereld kan dan wel eens een hele vredige plaats worden.

Eiland pleite:

http://www.yourdailymedia.com/media/1131196376

EN:

An unexpected invasion from outer space has reports streaming in from around the world of intense fireballs illuminating the night sky.

The streaks of light are often brighter than a full moon, causing some viewers to temporarily loose their night vision.

"I thought some wise guy was shining a spotlight at me," backyard astronomer Josh Bowers of New Germany, Pennsylvania, told the Science@NASA news Web site.

:wave:

michielxboxer

Belezen gebruiker
ik vind het een hele gave stelling, en goede argumenten ook. Ik geloof ook zeker dat het smelten van de polen en het opwarmen van de aarde niets met mensen te maken heeft. Toen de mens er nog niet was werd de aarde ook warmer. Zelfs als alle menselijke factoren worden uitgeschakelt dan warmt de aarde iets langzamer op. Het gebeurt of van binnenuit, of van buitenaf.
Ik zal het morgen bij natuurkunde even navragen. Want als dit verhaal bewezen is, dan zouden er wel meer mensen van weten denk je ook niet? :wink: ik denk dat het een stelling is, maar niet een zekere!

lutz

EDIT:
Mischien dat ik wel sterrenkunde ga studeren, reuze interresant allemaal!

Chimera

Bewuste gebruiker
michielxboxer zei:
Want als dit verhaal bewezen is, dan zouden er wel meer mensen van weten denk je ook niet? :wink:

Er weten ook genoeg mensen vanaf :rolleyes:

De meeste zijn alleen te lui om het een en ander te lezen en te linken,
omdat het nu nog om veelal onsamenhangende factoren gaat. Ik ben 1 die veel info heeft gezocht eromheen, ook dingen die er in de eerste instantie niet zoveel mee te maken lijken te hebben. Maar ja.. Als er bepaalde woorden in voorkomen zoals, spiritueel, hoger bewustzijnsniveau, buitenlichamelijk etc: Dan bestempellen de meeste het ook al af met onzin.. Het beste bewijs vind ik nog die cyclus gebeurtenissen.. En ja.. Het laatste geschreven bewijs kickt er ook wel in.. Denk even aan gisteren.. T-shirtje buiten en ijsje gehaald bij de snackbar hiero.. Ik dacht.. goh.. over zo'n 40 dagen is het kerst...

Lees net dit..

Ook in andere landen is de klimaatverandering merkbaar.In het normaal zo waterrijke tropische regenwoud in het amazone-gebied heerst nu droogte.

michielxboxer

Belezen gebruiker
we moeten eigenlijk eens een hele hele slimme natuurkunde afgestudeerde gast paddo's voeren. Dan pen en papier geven en kijken of hij het echt kan bewijzen:wink:

lutz

Benn

Sjow .. het was een stukje lezen.. maar ik ben er van overtuigd .. geen drugs meer voor jou :P

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik vind het overduidelijk dat er dingen gebeuren die niet meer kloppen
1maand te laat sneeuw in onze streken :openmouth:
orkanen/tsunamis vollen bak
bosbranden in spanje/portugal/italie en een week later verscheidene dagen achter elkaar alleen maar regen, zomer/regenseizoen?
volgens mij worden de seizoenen verschoven of verwijdert
heel de wereld word verkloot ik denk dat iedereen het hier mee over eens is, denk dat het tijd word voor een nieuw soort "begin" waarin er heeeeeel veel mense zullen sterven maar er uiteindelijk een tijd zal aanbreken waar we opnieuw zullen moeten beginne, er zullen geen steden meer zijn, of weinig enz...enz....
veel sterkte allemaal maar wij zullen dit toch niet meemaken, maar we kunnen het wel proberen uit te stellen door wat vriendelijker te zijn tege de natuur :)
groete

BillyBilo

Badass junkie
hm ja het is wel lastig zoiets, vooral ook, omdat azteken het einde van de mensheid rond 2010 en 2013 beschreven, maar aan de andere kant zijn er altijd wel periodes geweest dat het einde zal komen, en hoeveel zelfmoorden zijn er wel niet geweest bij ingang van het millenium?

Chimera

Bewuste gebruiker
Hai,

niet het einde van de mensheid, het einde van de wereld
Waarmee bedoeld wordt, het einde van de wereld zoals wij die kennen.

Die cyclus is een feit, dat hij dadelijk voltooid is ook, maar wat er gaat
gebeuren.. tja dat is giswerk. Gezien de algemene collectieve domheid en simpelheid hoop ik dat dat het weer dag wordt, de nacht heeft telang geduurd.

:wink:

Bovenaan