Dan heb je nog mooi twee weken om je in te lezen😌
Klinkt ergens wel een beetje alsof je jezelf behoorlijk wat hebt aangepraat omtrent drugs… Want “pas loskomen” van een kwartje X, idk. Laat je je pillen testen? Weet je hoeveel je neemt?
De meeste mensen hebben meer dan een kwartje nodig om wat te voelen, tot 80mg MDMA wordt als een lichte dosis omschreven en het heeft hoe dan ook een threshold… Daarnaast, ook pep zorgt bij veel voor een zelfvertrouwenboost, zéker icm alcohol. Sterker nog: pep (en sos) werkt ook op je dopamine receptoren (geluks-gevoeletje), net zoals MDMA. Wel aanzienlijk minder, maar volgens mij is het grote verschil tussen de twee vooral dat je van pep minder snel gaat wauzen en minder de “love vibe” hebt. Als dat is wat je zoekt (én daarnaast geen shit buiten je comfortzone wil proberen), zijn er weinig alternatieven. Maar die drie middelen die je wel eens geprobeerd hebt, en hun effecten, vallen of staan echt met jouw mindset: Hoe jij de avond ingaat. Als jij denkt dat je als “hardcore diehard” alleen kan genieten en mee kan gaan met de rest met MDMA op, dan gaat het sowieso niks worden zonder MDMA. Iedereen werkt anders, en misschien heeft het heel andere effecten op jou… Maar uiteindelijk zal geen enkele drug jouw zelfvertrouwen daadwerkelijk opkrikken: Moet je zelf doen.
Maargoed… het duurt in elk geval even voor de voorraden stofjes in je hersens weer zijn aangevuld nadat je MDMA hebt gebruikt, daarom wordt vaak de
drie maanden regel aangehouden. Met een lage dosis zal de schade wel meevallen als je een keertje kort op elkaar X gebruikt, maar de kans is wel groot dat je er de tweede keer veel minder van voelt. Zonde dus. Kies welke avond je het liefst MDMA gebruikt, en bedenk wat je de andere avond doet.
Maar ik wil je nog wel een keer aanmoedigen je gewoon ff in te lezen. Zie bijvoorbeeld dit subtopic, en dan vooral het handboek:
https://drugsforum.nl/forums/mdma-xtc.3/ Ik vind je openingszin echt bezopen namelijk, wel drugs gebruiken maar niet weten wat je doet🤷🏻♀️