2-FMA besteld

Hallo iedereen,

Ik heb een grammetje 2-FMA besteld om uit te proberen. Het doel is om er een extreem productieve dag van te maken. Ik heb een milligram weegschaal om de dosis af te kunnen wegen. Ik krijg ook gelatine capsules binnen morgen want ik heb absoluut geen zin om het te snuiven. Een capsule werkt beter.

Weet iemand of de dosis gewichts afhankelijk is? Dus als iemand zwaarder weegt dat hij dan ook het beste een goeie dosis kan pakken en dan niet meer bij hoeft te pakken? Of kan je beter een lichte dosis nemen en vanuit daar opbouwen ?

Sommige mensen nemen 25 mg, lijkt mij heel licht en sommige nemen 100mg +

Ik ben al bekend met amphetamines en heb ook een redelijke tolerantie opgebouwd in mijn wilde jaren. Ben op mijn 18e begonnen met mdma. Redelijk veel en vaak. Dus om de paar weken /maanden feestjes en flink gebruiken. Ook huisfeestjes bij mensen thuis tussendoor. Laatste keer dat ik heb gebruikt was eind februari (coke).

Ik weet niet precies wat de impact op dopamine en serotonine is. Kan iemand die EC50 waarden uitleggen? Dat is mij niet helemaal duidelijk

EC50 waarden verschillende stoffen
4-FA
DA : 33.3, NE : 18.3, 5-HT : 218

3-FA
DA : 24.2, NE : 16.1, 5-HT : 1937

Dextroamphetamine
DA : 8.0, NE : 7.2, 5-HT : 1756

Methamphetamine
DA : 4.67, NE : 6.47, 5-HT : 116

2-FMA
DA : 20, NE : 16, 5-HT : 750

Ik begrijp niet hoe ik deze waarden moet interpreteren. Heeft iemand hier kaas van gegeten?

Doffert

Experimenterende gebruiker
De concentratie waarbij bij 50% van de testorganismen na een bepaalde blootstellingduur een effect optreedt.

Stapelen met dit soort stofjes resulteert vaak in slapeloze nachten. Ik zou beginnen met een goede dosis en hoogstens 1 keer bijnemen.

Ja dit had ik ook al in gedachten. Ik ben zelf nogal aan de zware kant (106 kg). Maakt dit uit voor de dosering? Lijkt me van wel, tenminste wat ik me kan herinneren uit mijn feest verleden. Zwaardere mensen kunnen wat hogere startdosis pakken. Wat is de maximale dosis voordat je ongewenste bijwerkingen krijgt met dit soort stofjes? Ik snap dat dit individueel afhankelijk is van elk lichaamstype maar toch.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Here you go

En verder sluit ik me aan bij het advies van @Ganggang💯

Here you go

En verder sluit ik me aan bij het advies van @Ganggang💯

Bedankt. Deze website had ik ook al gezien. Ik zou het niet weten maar ik vind 50 mg nogal weinig. Dat denk ik omdat ik een grote tolerantie inmiddels heb opgebouwd over de jaren.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Bedankt. Deze website had ik ook al gezien. Ik zou het niet weten maar ik vind 50 mg nogal weinig. Dat denk ik omdat ik een grote tolerantie inmiddels heb opgebouwd over de jaren.
Begin nou rustig aan, ophogen kan altijd nog.
oh, iemand was me al voor.
Vind het link om een startdosis te adviseren, maar tussen de 15 en de 30 mg lijkt me oke-ish om mee te beginnen. Misschien na 2 uurtjes nog wat bijpakken als het tegenvalt.

nogmaals, doe gewoon rustig aan met dat spul.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ja dit had ik ook al in gedachten. Ik ben zelf nogal aan de zware kant (106 kg). Maakt dit uit voor de dosering? Lijkt me van wel, tenminste wat ik me kan herinneren uit mijn feest verleden. Zwaardere mensen kunnen wat hogere startdosis pakken. Wat is de maximale dosis voordat je ongewenste bijwerkingen krijgt met dit soort stofjes? Ik snap dat dit individueel afhankelijk is van elk lichaamstype maar toch.
Probeer gewoon eerst de normale dosis uit. Als dat te licht is kun je de volgende keer (niet meteen de dag erna) een iets hogere dosis pakken. Over het algemeen hebben zwaardere mensen net iets meer nodig naar dit kan ook met tolerantie te maken hebben.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Als je echt puur functioneel gebruikt is 10-15mg totaal beter dan meer. Hoe meer effect hoe meer afleidend, en juist een subtiele motivatie boost zorgt voor zo'n geweldige productieve dag. Ik zou ook helemaal niet bijnemen.

Heb het zelf gister gedaan op 10mg, en dat is al super als je moet knallen!

Bovenaan