Ik vind 3-meo-pce nog altijd heel chill. En een goede batch DCK vind ik ook prima. En die mixen ook leuk... mxipr helaas niet meer op de markt...
3-ho-pcp lang geleden wel paar keer gedaan, kan me vooral het warme gevoel goed herinneren maar op de een of andere manier nooit meer gedaan laatste jaren. Misschien weer eens een kans geven....?!
Omdat ik nog maar paar keer per jaar doe, wil ik ook dat die ene keer ook goed is en dus blijf ik steeds bij dck, 3-meo-pce en 2fdck...
3-ho-pcp is chill maar wel z’n eigen dingetje.
Bekijk bijlage 69312
Blijf het altijd zo bijzonder vinden dat hier zo'n verschil in zit per persoon. Nou ben ik eigenlijk niet echt een disso liefhebber, enkel in combi met psychedelica en sero releasers zoals MDMA vind ik het wel lekker bij. Vooral de oude vertrouwde Ket.
Maar er is 1 disso die ik zelf in mijn top 5 zou kunnen zetten en dat is OPCE. Zowel liquid van maken als puur van het kristal vind ik vaak echt hemels !
Fijne muziek aan, wat fractal op de tv en ik ben in gesprek met het universum zeg maar echt zo mooi. Lang ook niet meer gedaan trouwens.
MXiPr vind ik ook een hele fijne maar op een 1 of andere manier neem ik dat verder eigenlijk ook nooit terwijl ik er nog genoeg van heb liggen haha.
Dus eigenlijk alleen MXiPR en OPCE voor mij en dan by far !
Enige wat ik kan begrijpen van OPCE wat vele nadelig vinden is dat de staart heeel heeul lang kan aanhouden. Dus sowieso bij hogere doseringen is het daarmee wel handig de volgende dag ook geen verplichtingen te hebben.
Ik wacht met ongeduld op jullie mening.
Haha nou volgens mij heb je aardig wat meningen gehad, ik hoop snel genoeg LoL
Maar ik mis eigenlijk de vraag of het van dezelfde batch was? Als het van dezelfde was en vorige keren werkte het beter, dan zou in mijn mening een volle maag mee kunnen spelen waar
@Proxima ook al naar vroeg. Dit natuurlijk buiten andere factoren die iets mee kunnen spelen. Hoe was je fysieke gesteldheid, was je uitgerust etc enz...
Ben wel benieuwd of het ook 2fdck is als je het laat testen natuurlijk !
Brussel is gratis, duurt max een half uur voor je resultaat ontvangt en je krijgt alles terug.
Wow maar dit is een luxe. Binnen een half uur EN je krijgt alles terug 😯.... Fijn geregeld zeg daar