2-FDCK, constant scheel kijken

Practuna

Belezen gebruiker
Hey mensen,

Iemand anders ook een soortgelijke bijwerking ondergaan met 2-FDCK?
Fijn spul om af en toe te gebruiken, ook leuke hallucinaties krijg ik ervan echt apart. Maar zelfs film kijken word voor mij erg moeilijk omdat ik echt SUPER scheel ga kijken wat in combinatie met slechte coordinatie niet zo fijn is, zou deze drug ook net als bvb alcohol met je ogen knoeien na een bepaalde dosering? Er is bij mij in de familie wel iemand die rond zijn 50ste al iets had met zijn oogspieren en is daaraan heel vaak geopereerd, hoop niet dat ik dit wat later in mijn leven ook krijg :grimacing:

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Heb t wel vaker gehoord ja en zelf ook wel beetje op hoge dosis. Volgens mij ga je niet scheel kijken maar kun je juist niet meer focussen dus kijk je rechtdoor.

MaddMonkey

Badass junkie
van disso's kan je zeker scheel kijken, ook al bij lagere doseringen als je geen of weinig tolerantie hebt.

Practuna

Belezen gebruiker
Weet iemand ook of er een betaalbare RC is die lijkt op 2C-C of 2C-B? Heb 2C-C niet lang geleden een keer geprobeerd samen met een maat van mij, hij zei dat het gevoel iets weg had van Mescaline. 2C-C voelden we pas een beetje na 60mg, dat is echt niet redelijk kwa prijs ben je zo €40 kwijt voor paar uurtje. 2C-B-Fly had niet echt goede reviews en veel mensen die er snel bad op gingen.

Ben eigenlijk op zoek naar psychedelics waar je niet snel angstig van word of snel bad op kan gaan.

Psilocybine krijg ik helaas in het algemeen een angstig gevoel door, wat zo jammer is want het is één van de natuurlijke soorten.1p-LSD heb ik één keer gebruikt in lage dosis had ik het idee dat het mij wat rustiger in m'n hoofd maakte en dat ik voor het eerst in jaren hier en daar beetje kon lachen, niet alleen maar nep lachen om soms mensen in m'n hoofd tevreden te houden.

Ik heb dit hier maar meteen gevraagd anders vinden mensen het misschien flauw dat ik twee topics aanmaak in twee dagen of was dat wel acceptabel geweest? :sweatsmile:

Laatst bewerkt:

Casrus

DF-koning
Aangezien het jouw topic is, is het vast geen probleem.

Heb je veel ervaring met RC's dat het iets 2C's moet zijn of wil je alleen iets lichtelijk hallucinants, lichtelijk entactogeens.?

Laatst bewerkt:

Practuna

Belezen gebruiker
Meeste ervaring die ik heb is met verslavende/slopende middelen zoals 3-mmc, Fluoramfetaminen, 2-FDCK, benzo's, alcohol, ben ik allemaal in door geschoten. Psychedelics heb ik zeer weinig ervaring mee, alleen 1p-LSD, truffels en 2c-C heb ik gehad.

2-FDCK is eigenlijk het enige middel waar ik op heb getript, leuke hallucinaties op heb gehad zonder dat ik bad ging maar dit is voor mij ook weer een te verslavend goedje. Ben inderdaad wel op zoek naar iets lights ja.

Casrus

DF-koning
2C-B-FLY is misschien iets voor je en 4-HO-MET. MAL en MiPLA zijn misschien iets te light.
Al Lad... als je het kunt krijgen, is veel oppervlakkiger dan P-LSD, maar wel met heftige hallucinaties. De rest heb ik niet geprobeerd, of komt niet in aanmerking.

Practuna

Belezen gebruiker
2C-B-FLY is misschien iets voor je en 4-HO-MET. MAL en MiPLA zijn misschien iets te light.
Al Lad... als je het kunt krijgen, is veel oppervlakkiger dan P-LSD, maar wel met heftige hallucinaties. De rest heb ik niet geprobeerd, of komt niet in aanmerking.
Al Lad lijkt mij wel iets, die haal ik in m'n eerstvolgende bestelling ook :thumbsup:

Bovenaan