• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2-CB, het leek wel een tekenfilm!

BlijeChick

Belezen gebruiker
Zaterdag 11 juni 2016.

Ik (v, 25) ben met een groepje vrienden, voor dit verhaal geef ik ze even de volgende bijnamen;
-Lachmannetje (m, 25)
-Chaoot (m, 29)
-Vriendinnetje (v, 27)

Inclusief mijzelf dus in totaal met 2 dames en 2 heren en we gaan allen voor het eerst 2CB gebruiken, spannend! Lachmannetje had via via de 2CB pillen geregeld en ze laten testen. Helaas werden de pillen niet herkend, dus hebben we laten opsturen naar het lab, helaas komt de uitslag pas nadat we het hebben gebruikt, want we konden niet wachten! Wel konden ze bij het testpunt aangeven dat het zeker wel 2CB is en dat de dosering tussen de 15 en 20 mg is. Hij heeft voor ieder 1 pil mee.

17:00 We spreken eerst af om bij mij thuis te chillen en samen avond te eten. Chaoot is al lekker aan de lijntjes coke en werkt zo nu en dan wat GHB naar binnen, precies zoals we hem kennen. Ik ben samen met Lachmannetje en Vriendinnetje nuchter.

19:00 Ik maak wat pasta met broccoli, kip en pesto, even een lekkere bodem voor de rest van de avond . Chaoot besluit thuis te eten, want hij heeft een streng sportdieet. Hij stelt voor om later anders met zijn allen de avond bij hem thuis voort te zetten.

20:00 We pakken wat spullen (frisdrank, zak chips, dextro) en lopen naar het huis van Chaoot, die 5 min. Verderop woont. Gelezen dat Dextro kan helpen als je te hard gaat op 2-CB, dus toch maar even meenemen, je weet maar nooit.

20:30 We zitten lekker te chillen bij Chaoot thuis, hij heeft een fijne woonkamer, niet te licht, mooie kunst aan de muur en leuke lampen die van kleur kunnen veranderen. Dit móet wel een leuke avond worden! Muziekje erbij en hoppa, we gooien er alle 3 een hele pil in. Behalve Chaoot, die is nog lekker aan de Cocaïne en GHB.. die heeft zijn eigen feestje. Lachmannetje is echter 2 x zo zwaar als ik en als Vriendinnetje, dus ben benieuwd of ik heel hard zal gaan, of dat hij misschien niks zal gaan voelen..

20:40 Jemig! Wat gaat de tijd langzaam.. je weet niet goed wat je moet verwachten en hoe het gaat voelen dus ben toch wel een beetje nerveus. Positief gespannen zegmaar :grin: Vriendinnetje en ik zitten een beetje te giechelen en stellen ons voor wat we misschien allemaal gaan zien. Naar horen zeggen wordt het een visueel feestje!

20:45 Ik voel me nerveus, het is erg warm in de kamer, dus ik ga even lekker in de slaapkamer op het bed liggen. Daar is airco, dus dat is erg fijn. Ik relax een beetje en heb al het idee dat licht wat intenser binnenkomt, daar blijft het bij dus ik moet nog even geduld hebben.

21:00 Ik lig nog steeds op bed, lekker in de koele ruimte en kijk naar het plafond. Daar zitten van die ronde afzuigpunten in.. met een soort ‘toeter’ in het midden. Wat gek! Die ‘toeter’ lijkt heen en weer te gaan en bounced in en uit het plafond, haha wat een grap! Ik kijk naar de rest van het plafond en er komen opeens allemaal patroontjes te voorschijn, in mooie kleurtjes. Ook lijkt de kandelaar die aan het plafond hangt een soort van vloeibaar te zijn geworden, alsof het een beetje bubbelt. Wat een belevenis! Het is heel intens, alles lijkt te bewegen, maar de bewegingen gaan heel gemoedelijk. Er is gewoon zoveel te zien! Heel eventjes lijkt het me teveel te worden, maar ik geef me er aan over en kan dan toch wel genieten van wat er allemaal gebeurt. Dit had ik zeker niet zien aankomen!

21:05 Ik vraag of Vriendinnetje bij me komt liggen, zij voelt nu nog meer het MDMA effect; relaxt en een beetje een stoned gevoel. Ze gaat naast me liggen en ik vertel wat ik allemaal zie. Ze moet erom lachen, waardoor ik ook weer moet lachen. Tja, daar heb je hem hoor; de lachkick! Samen liggen we een half uur lang te lachen om wat gek het is wat we allemaal zien, want ondertussen ziet zij ook al wat patroontjes en kleurtjes enzo.

21:15 Lachmannetje en Chaoot zitten in de woonkamer, lekker te chillen. Lachmannetje voelt nog helemaal niets en zegt steeds dat hij ook mee wil doen! Hij neemt nog een halfje 2CB erbij, wie weet doet het wat. Chaoot heeft nog steeds geen behoefte aan 2CB en chillt een beetje in zijn eigen bubbel. Prima, alles is goed.

21:30 Ik zit inmiddels samen met Vriendinnetje in de woonkamer op de bank, we genieten van alle patronen, kleuren en vormen die we zien op de muren en plafonds. De schilderijen aan de muur zijn ook echt mega interessant, we kunnen onze aandacht er maar niet vanaf houden. Het llijkt wel een beetje tot leven te komen, net als dat de muren en het plafond lijken te ademen. Vriendinnetje maakt daar een hele leuk opmerking bij toen ik zei dat alles leek te ademen; “mooi toch! Dan leven ze ook, net als wij!”. Lachmannetje stelt voor om lachgas te halen bij hem thuis, Chaoot zou de auto pakken en Lachmannetje meenemen. Chaoot gooit snel het laatste halfje 2CB dat nog over was erin, hij wil misschien toch wat meedoen met ons gevoel. Wij vragen ons af of het werkt, maargoed. Ik zit hem keihard te spacen, alles is prachtig en ik kan me dan ook niet meer focussen op wat er wordt gezegd. Lachmannetje en Chaoot staan op het punt te vertrekken, totdat Chaoot opeens 3 pillen in zijn handen heeft en aan ons vraagt wat het is, of hij ze moet nemen of niet. Vriendinnetje en ik snappen er helemaal niks van, hij heeft net dat halfje 2CB op en hij zit ook nog aan de coke en GHB. Gelukkig waren we helder genoeg om de 3 pillen die hij in zijn handen had ergens ver weg te leggen. Chaoot wist het even niet meer en was nu echt de chaoot. Chaoot rijdt en Lachmannetje gaat mee om lachgas te halen.. Vriendinnetje en ik zijn blij als ze weer heel en ongedeerd terug zijn, hoe hebben ze het in hun hoofd gehaald om in die staat de gaan autorijden :0

22:00 Lachmannetje voelt nog steeds niks, voelt zich wel chill maar ziet geen visuals. Hij gaat aan de lachgas ballonnetjes en vermaakt zich de rest van de avond wel. Chaoot is een beetje wappie en is de hele tijd rondjes aan het lopen, kan dingen niet vinden en weet niet meer wanneer hij voor het laatste GHB heeft genomen. Wat een chaos!! Mijn 2CB tripje is juist zo vredig en relax, ik vind het dan ook irritant dat hij steeds chaotisch aan het doen is. Ik merk ook dat muziek veel invloed heeft, relaxte muziek is fijn. Muziek met harde bass is niet echt heel chill. We luisteren op een bepaald moment naar muziek van ENYA, wat was dat fijn!

22:15 Ik ga met Vriendinnetje nog een paar keer van de woonkamer naar het bed, de woonkamer en weer op bed liggen, daar is het gewoon heel chill. Ook op het balkon is het leuk, we zien de bomen en de weg ademen en het lijkt net alsof alles getekend is, een soort vredige en grappige tekenfilm. Best leuk! De kleuren zijn ook allemaal zo helder! :hearteyes:

22:30 Ik merk dat de meeste visuals minder worden, he jammer, de bomen bewegen niet meer zo mooi! Ik voel me wel chill en kom een beetje terug op aarde. Vriendinnetje kwam wat later dan mij en zit er nog lekker in, ook Lachmannetje voelt zich relax. Chaoot zit in zijn eigen bubbel en vermaakt zich wel.

Na 22:30 heb ik een beetje gerelaxed en genoten van de rest. Beetje muziek luisteren en kletsen over van alles. Rond 01:00 gingen Lachmannetje, Vriendinnetje en ik naar huis en zijn we naar bed gegaan.

Ik vond het echt een leuke ervaring. Ik twijfelde over de dosering omdat we niet exact wisten hoeveel mg het was, maar ik had gelezen dat je pas vanaf 25 mg zou gaan trippen of een bad trip zou kunnen krijgen (als dat al mogelijk is bij 2CB). Ik nam dus de gok en nam een hele pil.

Het is dus wel erg afhankelijk van de dosering hoe het uitwerkt, Vriendinnetje en ik zaten aardig op dezelfde golflengte, zij is ook niet heel veel zwaarder/groter dan ik. Lachmannetje had echt te weinig om hetzelfde effect als wij te hebben. Chaoot is niet echt een maatstaf in dit verhaal, gezien hij van alles heeft gesnoept die avond.

Het leukste vond ik de kleurtjes en de patronen, die als een soort filter over alles heen leek te liggen. Ik vergelijk het een beetje met een kledingstuk dat van kant is gemaakt, waar je wel een beetje doorheen kan kijken. Zo zag het er een beetje uit, maar dan ook met wat hoekigere en ander soort vormen en kleuren. Ook vond ik het erg bijzonder dat muziek zoveel invloed had op hoe chill ik me voelde en op de visuals. Het leek een beetje in het ritme van de muziek mee te gaan.

Negatieve effecten; ik had af en toe wat zware benen en het idee alsof er iets in mijn keel zat, dus lichte misselijkheid. Maar dat deed niets af aan hoe leuk het verder was :sunglasses:

Ik sta zeker open om het nog een keer te doen, alhoewel ik dan benieuwd ben of het een zelfde soort ervaring zal worden, omdat ik nu weet wat ik kan verwachten. En ik zou dan ervoor zorgen dat ik geen mensen om me heen heb die in een andere gemoedstoestand zijn (zoals chaoot met zijn ge-heen en weer) omdat dat blijkbaar echt beïnvloed hoe ik me voel.

Ik hoop dat jullie het een leuk report vonden, het is wat lang, maar ik wilde gewoon alles met jullie delen!

Helenas

Bewuste gebruiker
Leuk! Fijn dat het allemaal goed is gegaan :) Het is idd wel fijn als iedereen op 1 lijn zit. Kan me voorstellen dat als iemand totaal andere drugs gebruikt, dat best irritant kan zijn. Je kan de volgende keer best 1,5e pil proberen! Voor mij is elke keer trippen weer anders. Ligt ook aan je setting enzo :)

BlijeChick

Belezen gebruiker
Ja inderdaad. Volgende keer zorg ik voor een fijne setting waarbij iedereen hetzelfde gebruikt :)

Ik heb net gehoord dat er 14mg in zat. Dus volgende keer is 1,5 pil inderdaad wel prima denk ik. Wat zijn jullie ervaringen bij hogere dosering; meer visuals en dichter bij het zogenoemde 'trippen' of ook langere werking? Ik had nu zo'n 2 uur visuals, vond ik niet heel lang..

En ik vraag me nog af wanneer je echt aan het trippen bent, wat is het verschil met wat ik heb ervaren en wanneer je tript?

Helenas zei:
Leuk! Fijn dat het allemaal goed is gegaan :) Het is idd wel fijn als iedereen op 1 lijn zit. Kan me voorstellen dat als iemand totaal andere drugs gebruikt, dat best irritant kan zijn. Je kan de volgende keer best 1,5e pil proberen! Voor mij is elke keer trippen weer anders. Ligt ook aan je setting enzo :)

Bobsacamano

Badass junkie
Lekker volgende keer met je vriendinnetje samen doen. Veel chiller. Het is best leuk met meer mensen. Maar als er eentje vet chaotisch aan het doen is dan is dat heel irritant. Op feestjes heb ik nog wel is als ik aan de 2CB zit dat er één of andere wazige chick of flapdrol van een gast tegen me aan begint te lullen. Ik trek dat dan niet en duw dan één van mijn XTC gebruikende vrienden naar voren "los dit ff voor me op" zeg ik dan.

en die vriend van je is gewoon in de auto gestapt lees ik dat goed?

Helenas

Bewuste gebruiker
BlijeChick zei:
Ja inderdaad. Volgende keer zorg ik voor een fijne setting waarbij iedereen hetzelfde gebruikt :)

Ik heb net gehoord dat er 14mg in zat. Dus volgende keer is 1,5 pil inderdaad wel prima denk ik. Wat zijn jullie ervaringen bij hogere dosering; meer visuals en dichter bij het zogenoemde 'trippen' of ook langere werking? Ik had nu zo'n 2 uur visuals, vond ik niet heel lang..

En ik vraag me nog af wanneer je echt aan het trippen bent, wat is het verschil met wat ik heb ervaren en wanneer je tript?

Helenas zei:

Volgens mij is het 'echte' trippen pas lsd of truffels ofzo. Ik vind zelf 2ce en 4 aco dmt super leuk en moet lsd nog proberen. Ik ben zelf begonnen met het ontdekken van 2cb en daarna overgestapt op andere stofjes. Ik weet niet wat de definitie is van echt trippen. Als jij dit leuk vindt, is het toch goed! :) 2ce duurt wel zo'n 9 uur en dan heb ik vaak wel heftige visuals en gevoeligere zintuigen. Dat vind ik super tof! Denk dat als je meer 2cb neemt, je ook heftigere effecten hebt.

Bobsacamano

Badass junkie
2CB en 2CE is wel een hele andere ballgame :wink: vind 2CE heftiger voor de geest als bijvoorbeeld LSD. Wel heel interessante stof.

Helenas zei:
Volgens mij is het 'echte' trippen pas lsd of truffels ofzo. Ik vind zelf 2ce en 4 aco dmt super leuk en moet lsd nog proberen. Ik ben zelf begonnen met het ontdekken van 2cb en daarna overgestapt op andere stofjes. Ik weet niet wat de definitie is van echt trippen. Als jij dit leuk vindt, is het toch goed! :) 2ce duurt wel zo'n 9 uur en dan heb ik vaak wel heftige visuals en gevoeligere zintuigen. Dat vind ik super tof! Denk dat als je meer 2cb neemt, je ook heftigere effecten hebt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Leuk dat het zo goed bevallen is! En voor een dosering van 14mg heb je al behoorlijke visuals en dergelijke ervaren.

BlijeChick zei:
Wat zijn jullie ervaringen bij hogere dosering; meer visuals en dichter bij het zogenoemde 'trippen' of ook langere werking? Ik had nu zo'n 2 uur visuals, vond ik niet heel lang..

Wat je beschrijft klinkt wel redelijk als trippen op 2C-B. Persoonlijk vind ik echter 2C-B niet echt een volwaardig tripmiddel zoals truffels of LSD dat bijvoorbeeld wel zijn. Dit zit hem niet zozeer in de visuals, maar meer in het mentale aspect. Mentaal gezien gebeurd er veel meer op truffels of LSD, je hebt dan echt mindfucks, filosofische momenten, inzichten, confrontaties met moeilijke dingen in je leven, etc. Voor mij blijft dat mentale aspect bij 2C-B zo goed als uit en daarom vind ik het diepgang missen en niet echt volwaardig trippen. Ik kan op 2C-B ook prima op een techno feest staan bijvoorbeeld, heb het op 909 ook gebruikt. Met een goede dosis truffels of LSD wil ik echt niet in die drukte staan daarentegen.

En hogere doseringen versterken het effect wel redelijk, meer visuals maar vooral meer bodyload met name. Ik heb 2C-B nu in meerdere doseringen geprobeerd, de laagste was 20mg en de hoogste was 40mg. Zelfs op 40mg vond ik het mentale aspect echt zeer mild persoonlijk, alleen de bodyload was wel zwaar aanwezig. De bodyload is dat zware gevoel in onder andere je benen zoals jij ook beschreef. Met 40mg op heb ik vooral op de bank gelegen continu lachend over mijn eigen grappen.

En de piek van 2C-B duurt maar iets van 2 uur inderdaad, dat vind ik eigenlijk altijd wel jammer. Het is echt voorbij voor je het door hebt op die manier. De naspace blijft overigens nog wel redelijk lang hangen vind ik vaak.

BlijeChick

Belezen gebruiker
Ik begrijp nu wel meer wat je bedoelt ja als je het hebt over dat je met lsd bijv. Meer inzichten krijgt en meer filosofisch over dingen na gaat denken. Ik denk echter dat ik dan 2CB juist leuker vind omdat het meer 'leuk' is zonder die diepgang, ik heb daar denk ik niet zo'n behoefte aan. Ben van mezelf al filosofisch genoeg aangelegd om in nuchtere toestand diep na te denken over zaken (voor mij diep genoeg dan :tongueout:)

Ben wel benieuwd hoe 2CB op een technofeest zou zijn, kan me voorstellen dat dat leuk is, maar ook misschien te druk qua mensen en muziek (lang leve enya haha)

Bij een eventuele volgende keer ga ik voor iets meer mg denk ik, ik kan me idd wel vermaken op de bank, beetje wausen en lachen :grin:

Merkte wel de paar dagen erna dat ik nog wat last had van een drukkend gevoel in mijn hoofd. Kan te maken hebben met de 3 a 4 lachgasballonnetjes die ik die avond heb gebruikt, maar vraag me af of hier ervaringen zijn dat het wellicht toch een nasleep kan zijn van de 2CB zelf.

Dank voor jullie reacties so far, leuk :)

BlijeChick

Belezen gebruiker
Yes, ga ik doen :) en slim ja om dat zo te doen op een feestje. Doe ik ook altijd als ik zelf aan de xtc ben en geen behoefte heb aan mensen maar lekker in de muziek zit zegmaar..

En ja, hij is in de auto gestapt..ik begrijp het ook niet en was dus ook echt heel blij dat ze zonder narigheid terug zijn gekomen....

Bobsacamano zei:
Lekker volgende keer met je vriendinnetje samen doen. Veel chiller. Het is best leuk met meer mensen. Maar als er eentje vet chaotisch aan het doen is dan is dat heel irritant. Op feestjes heb ik nog wel is als ik aan de 2CB zit dat er één of andere wazige chick of flapdrol van een gast tegen me aan begint te lullen. Ik trek dat dan niet en duw dan één van mijn XTC gebruikende vrienden naar voren "los dit ff voor me op" zeg ik dan.

en die vriend van je is gewoon in de auto gestapt lees ik dat goed?

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Wacht, dus de pillen werden niet herkend, maar vervolgens konden ze wel zeggen hoeveel er ongeveer in zat, wat je alleen kan zeggen als je weet welke pil het is? :P

Verder, leuk tripreportje, krijg er zelf zin van om weer 2C-B te doen haha.

BlijeChick

Belezen gebruiker
Ja, ze herkenden de pil wel, alleen was deze ietsje dunner/kleiner ofzo. Dus degene die ze wel in het systeem hadden en iets dikker waren, daarvan konden ze een range aangeven van 15 tot 20 mg. Na lab onderzoek bleek het dus 15mg te zijn geweest. Snappie :P

Peppi en Coki zei:
Wacht, dus de pillen werden niet herkend, maar vervolgens konden ze wel zeggen hoeveel er ongeveer in zat, wat je alleen kan zeggen als je weet welke pil het is? :P

Verder, leuk tripreportje, krijg er zelf zin van om weer 2C-B te doen haha.

Melk

Newbie
Leuk tripreport! Had nog nooit van 2-CB gehoord maar wordt wel enthousiast van je verhaal. :) Laat je weten als je het weer een nieuwe ervaring hebt (met evt andere dosis) ?

BlijeChick

Belezen gebruiker
Haha tof, is zeker een aanrader als je een keer iets hallicunerend wil proberen. Naar mijn idee lang genoeg voor een eerste keer en intens genoeg om er wel van te kunnen genieten. Mn volgende keer zal ik ook delen :) heb nog geen plannen maar wie weet komt het er een keer van!

Melk zei:
Leuk tripreport! Had nog nooit van 2-CB gehoord maar wordt wel enthousiast van je verhaal. :) Laat je weten als je het weer een nieuwe ervaring hebt (met evt andere dosis) ?

BlijeChick

Belezen gebruiker
Ola! Ben ik weer, leek me handig om dit bericht hier onder te zetten zodat jullie weten hoe mijn vorige 2cb ervaring was, ik ga morgen weer 2cb doen. Nu heb ik echter pillen van 8 mg, echt balen dat ze laag gedoseerd zijn maarja het is niet anders. Ben iig blij dat ik ze heb laten testen.. nu zijn ze super klein en ik denk ook lastig te breken.. ik twijfel tussen 3 pillen dus 24 mg of toch 2,5 proberen en dus 20 mg.. 4 pillen lijkt me sowieso iets teveel van het goeie, 32 mg vergeleken met mijn 15 mg vorige keer..

Vorige keer had ik dus 15 mg en zoals jullie kunnen lezen al aardige visuals, maarja was ook mijn eerste keer iets hallucinerends, dus kan wellicht ook meespelen?

In ieder geval dus vraag ik me af of 20 of 24 mg veel verschil zal maken en wat raden jullie me aan gezien mijn eerdere ervaring en dosering van 15 mg? Wil graag weer het relaxte gevoel met visuals ervaren, het zal een thuis setting zijn.

Trinity

Belezen gebruiker
Je hebt vast al gebruikt intussen en ben dan ook benieuwd naar je tweede ervaring. Mijn advies zou geweest zijn: 3 pillen, 24mg. Wat heb je uiteindelijk gedaan?

BlijeChick

Belezen gebruiker
Inderdaad inmiddels gebruikt voor de 2e keer. De setting werd thuis bij een vriend van me. Omdat hij het nooit eerder had gebruikt en wat twijfelachtig was heb ik dezelfde dosis als vorige keer genomen, zodst ik hem ook een beetje in de gaten kon houden.. Tenminste, ik nam nu 2x 8mg in 1 keer, vorige keer dus 15 mg, scheelt een grammetje :grin:

Het was eenzelfde soort trip als vorige keer, echter had ik wel meer bodyload en dus wat zware benen. Het grootste deel van de tijd voelde het meer aan als tintelende ledematen, wat eigenlijk ook wel weer fijn was. Toch ben ik nog nieuwsgierig naar wat er verandert als ik volgende keer wel 24 mg doe, of misschien eerder 20 mg om mee te proberen.

Ik blijf het een relaxte ervaring vinden, heel fijn was het, mooie visuals en heb genoten van hoe mooi de woning eruit zag haha! Voorsl schilderijen waren interessant en de tv, waar muziek op aanstond zonder beeld, maar de trackinfo stond erop. Heel leuk om te zien dat de letters op de tv echt dansten op de muziek en dat muziek net als vorige keer veel invloed heeft op hoe chill je je voelt en hoe de visuals 'bewegen'.

Ook nu weer geen last van na effecten, alleen een beetje vermoeid, wat deels ook kwam door het warme weer denk ik :)
Trinity zei:
Je hebt vast al gebruikt intussen en ben dan ook benieuwd naar je tweede ervaring. Mijn advies zou geweest zijn: 3 pillen, 24mg. Wat heb je uiteindelijk gedaan?

Trinity

Belezen gebruiker
Mooi! Goed gedaan en toch ook interessant dat je (bijna) dezelfde dosis had en het dus idd een zelfde soort ervaring was (op die bodyload na dan). Ik blijf het wel bijzonder vinden dat je met zo rond de 15mg al toch wel goede tripeffecten hebt. ben benieuwd hoe je 24mg gaat ervaren.

Mijn 2cb ervaring tot nu toe is met 20/21 mg en daar trip ik nauwelijks van (beetje lichte golving van het tapijt/behang als ik echt mijn best doe). Staat iig al id planning om binnenkort naar 30+ te gaan... :)

BlijeChick

Belezen gebruiker
Ah leuk! Deel je dan ook je ervaring met 30 mg? Ben benieuwd.
Ik heb denk ik niet zoveel nodig omdat ik vrij klein van stuk ben, 1.68 m en 55 kg :)

Trinity zei:
Mooi! Goed gedaan en toch ook interessant dat je (bijna) dezelfde dosis had en het dus idd een zelfde soort ervaring was (op die bodyload na dan). Ik blijf het wel bijzonder vinden dat je met zo rond de 15mg al toch wel goede tripeffecten hebt. ben benieuwd hoe je 24mg gaat ervaren.

Mijn 2cb ervaring tot nu toe is met 20/21 mg en daar trip ik nauwelijks van (beetje lichte golving van het tapijt/behang als ik echt mijn best doe). Staat iig al id planning om binnenkort naar 30+ te gaan... :)

Bovenaan