2-C honger

henkie84

Bewuste gebruiker
Sorry, maar, ik ben benieuwd..

2c's... is dat trippen of is dat leuk er bij? 2c-hongerof 2c genoeg?ik kan me nog geen 2c genoeg voorstellen en ik heb volgens mij tijdens iedere paddotrip 2c-zucht..

ik heb nu net al te veel 2ce op vanavond, het schijnt te heftig te zijn, ''life changing experiences" blalbalbla, maar niet echt het diepe trippen.

(DUMPY REAGEER AUB JE BENT FIJN)

ik wil ook, namens onze alle lieve trippers, alexander shulgin een weloverwogen mooie brief te sturen, waarin, we hem prijzen natuurlijk, naar toch m'n vraag tekens stellen bij de 2c cultuur. Naar mijn mening, zijn het bijsnoeppsychedelica, en DUMPY IK WIL JE MSN:grin: valt het als ultieme introductie vrolijk, visueel, leuk leuk

Mijn punt is duidelijk. 2cleuk, maar 2cintrovert, en introspectief (en blablabla ik zoek juiste woorden nu, maar jullie snappen me), 2c honger zegt al genoeg eigenlijk.

paddo honger is er ook, maar paddogenoeg is er ook.

.

:)

Ik wil veeeeeel reacties enervaringen met de 2c-cultuur aub, vreet voornamelijk waar je vrolijk en happy en visueel en minder negatief van wordt.. Ik trip hem nog even uit op 2ce, maar lifechaninging, sorry alexander, maar doe mij maar iets te veel paddo's of zo snel mogelijk (helaaaaaaaas geen geld voor aankomende sessie) ayahuasca..

wij hebben hier wel een hele rake, gezellige avond gehad, maar het feit dat ik nu nog kan typen zegt genoeg :) chillers der lage landen, unite en chillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll :rock: :rockband: :stoned: :smoke: :stoned:

henkie84

Bewuste gebruiker
Ik bedoel dus: is er een dikke trip mogelijk op 2c-spul, die net zo ver gaat als paddo's/lsd/of iets dergelijks..of is dat niet echt trippen: geestelijk helder, geen introspectie, weinig bodyload en leuke visuals waar je bent.

Ik ben zat, maar op dit moment bedoel ik: een naar mijn gevoel echte trip is niet mogelijk op 2c spul.. heb ik niet genoeg gegeten (terwijl of ik volgens erowid ver boven de 'heavy dose' zat), of is het 2c-spul zoiets wat leuk voor erbij is maar geen opzich zelf staand tripmiddel?

als in: tijdens een paddotrip eet ik nog wat 2c-nogiets om meer visuals te krijgen, maar als ik daarna wakker word, zit ik te kijken met het 'oh dat was gezellig en enigszins wazig'-gevoel, ipv het 'boohhhhhhhh wat een introspectieve kijk in m'n innerlijke zelf was dat'-trip gevoel.. dus.

2c bijsnoeppsychedelica of 2c-opzichzelfstaand psycedelica?

als jullie dat niet snappen ga ik het nuchter nog wel 'ns uitleggen :)

Spor

Wijs gebruiker
nouja, ik heb dat ook met paddo's enzo niet... Wel meer bodyload en minfuck maar inzichten en dergelijke heb ik eigenlijk sowiso nooit. Dus dat verwacht ik sowiso al niet

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
2C-snoeppsychedelica of 2C-introspectie?

Wel, allebei eigenlijk.
Ik besef wel dat je post niet echt 'nuchter' ontstaan is (in de volle zin des woords :) ), maar graag deel ik je mee dat ik al zowel recreatieve-visual trips heb gehad op 2C-B en aan de andere kant zware introspectieve momenten met heavy bodyload op 2CE.
Van andere mensen heb ik dan weer het omgekeerde verhaal gehoord.

Dat bewijst dat alles mogelijk is met de 2C-familie van fenethylamines. Kijk anders eens door de pagina's Erowid-trip reports. Daar staat àlles op.

henkie84

Bewuste gebruiker
Ja, ik heb de reports op erowid (niet allemaal, maar wel de extreme en een paar 'iets minder' extreme) gelezen, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen.

Ik heb zeker genoeg gepakt (één avond 2ce boven de 50mg), en kan er niet bij hoe dit een 'lifechanging experience' oid zou moeten opleveren.

Misschien benader ik het te sceptisch, maar mijn medetrippers hielden er gelijke gedachten op na.

Kwestie van vaker proberen? Kwestie van het niet herkennen? Kwestie van slecht spul?

Ik weet het niet, maar tot nu toe zijn de 2c'tjes easygoing en lekker visueel.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik ga binnenkort waarschijnlijk 2c-b en 2c-e eens doen, dan schrijf ik een uitgebreid en gedetailleerd tripreport. Denk dat ik capsules 2c-e kan scoren.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Waarom wil je m'n msn? haha

2c's zijn ook niet om diep te trippen, ik vond het altijd een tussendoor tripje. Gewoon leuk, gezellig en visuals. Probeer anders eens lsd en 2c's, dat is soort lsd met special effects... :P

En lees ik nou dat je ook Ayahuasca wilt gaan doen? :)

L

Lid 6909

Gast
2c-b laat je wel redelijk trippen hoor, maar niet met de bijkomende 'mindtrip', wel heb ik me nog nooit zo vaag in mijn hoofd gevoelt, ik voelde me nog vager in mijn hoofd door die 2cb dan door bijvoorbeeld paddo's, geestelijk vond ik het best zwaar. Visueel was het ook een spektakel.

Maar bij LSD en Paddo's voel je je van binnen ook anders, alles voelt anders.

Ik vind 2cb mentaal veel ruiger dan LSD, maar het is wel een beetje vergelijkbaar met Paddo's qua vaagheid. (-mindfuck)

sjeng

Newbie
sjeng is het met dumpy eens, en vind dat 2ctjes goed zijn voor een leuke trippy avond,
voor meer diepgang moet je andere drugs hebben.

Spor

Wijs gebruiker
ik vind 2ctjes met keta echt geweldig :grin: onlangs nog gedaan en binnekort weer ! Niet bepaald diepgaand, maar voor een gast die bij me was en zowel 2c als keta voor het eerst deed was het toch wel een life changing experience ! en mijn eerste keer eigenlijk ook wel, was het begin van een hele fijne nieuwe hobby

L

Lid 6909

Gast
who cares

// ontopic

2cb is echt een op zichzelfstaand tripmiddel vind ik, ik vind het mentaal heel erg ruig.
Het was bij mij (eerste keer, 33mg 85%puur) echt BAM en ik was helemaal niet meer op deze wereld, maar het was wel allemaal mooi etc, maar soms was ik zo in de war dat ik niet eens meer in staat was om te genieten van hoe mooi alles eigenlijk wel niet was, omdat ik dat simpelweg niet eens besefte..

Everio

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
who cares

// ontopic

2cb is echt een op zichzelfstaand tripmiddel vind ik, ik vind het mentaal heel erg ruig.
Het was bij mij (eerste keer, 33mg 85%puur) echt BAM en ik was helemaal niet meer op deze wereld, maar het was wel allemaal mooi etc, maar soms was ik zo in de war dat ik niet eens meer in staat was om te genieten van hoe mooi alles eigenlijk wel niet was, omdat ik dat simpelweg niet eens besefte..

k heb juist... en ook in de hogere dosisen dat ik mentaal nog echt wel erbij ben!

Stoned mentaal nog verder weg

L

Lid 6909

Gast
olol ik niet, hardste wat ik mentaal heb gehad dit. (geen mindfuck ofzo, gewoon mentale vaagheid in me kopf)

Atropa

Bewuste gebruiker
Als je bijvoorbeeld enkel wiet, MDMA of bier hebt gehad, kan een dosering van rond de 30 mg misschien een sterke ervaring zijn die men bestempeld als 'hallucinerend' of 'm'n einde'. Maar is op basis van wat ze reeds hebben gehad.

2CB is een drug die geestverruimender is dan wiet of MDMA. Maar qua geestelijke vervoering en re-integratie terug naar de normale staat van bewustzijn, staat het heel ver van Paddo's, Mescaline, Ayahuasca of LSD af.

De omgeving gloeit, is kleurrijker, je voelt sensualiteit en je aard wordt er ook teder van. Maar de hoek van je perspectief krijg geheel geen ander inval, er openen zich geen deuren, en er zal geen verandering optreden in je mentale constructie.

Het hoogst haalbare is mediteren waarin je vertoefd in een paars/roze achtige binnen perspectief waarin je je heel lieftallig voelt. Met je lief het samen doen schept een onvergetelijke samensmeltings chemie. De toppen van elkaar liefhebben.

Maar het hangt sterk van je motief af. Plezier is ook erg belangrijk, 2-CB is een phenethylamine met wat psychedelische flows erin. Maar staat ver van echte psychedelische ervaringen af. Al heb ik wel de indruk dat men graag het plezier opzoekt, maar in het verslag een spreekt van innerlijke reis die diepe sporen nalaat.

Bovendien komen verslagen waarin woorden als vaagheid, fucked up, helemaal kort op mij over als schrokken om maar in een roes te belanden zonder dat men zich bewust is van wat hij of zij met de geest wil. Erkenning oogsten op basis van hoe hard je er wel niet aan was en dat mensen op het hart te willen drukken staat haaks op de innerlijke psychedelische wereld.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Atropa zei:
Als je bijvoorbeeld enkel wiet, MDMA of bier hebt gehad, kan een dosering van rond de 30 mg misschien een sterke ervaring zijn die men bestempeld als 'hallucinerend' of 'm'n einde'. Maar is op basis van wat ze reeds hebben gehad.

2CB is een drug die geestverruimender is dan wiet of MDMA. Maar qua geestelijke vervoering en re-integratie terug naar de normale staat van bewustzijn, staat het heel ver van Paddo's, Mescaline, Ayahuasca of LSD af.

De omgeving gloeit, is kleurrijker, je voelt sensualiteit en je aard wordt er ook teder van. Maar de hoek van je perspectief krijg geheel geen ander inval, er openen zich geen deuren, en er zal geen verandering optreden in je mentale constructie.

Het hoogst haalbare is mediteren waarin je vertoefd in een paars/roze achtige binnen perspectief waarin je je heel lieftallig voelt. Met je lief het samen doen schept een onvergetelijke samensmeltings chemie. De toppen van elkaar liefhebben.

Maar het hangt sterk van je motief af. Plezier is ook erg belangrijk, 2-CB is een phenethylamine met wat psychedelische flows erin. Maar staat ver van echte psychedelische ervaringen af. Al heb ik wel de indruk dat men graag het plezier opzoekt, maar in het verslag een spreekt van innerlijke reis die diepe sporen nalaat.

Bovendien komen verslagen waarin woorden als vaagheid, fucked up, helemaal kort op mij over als schrokken om maar in een roes te belanden zonder dat men zich bewust is van wat hij of zij met de geest wil. Erkenning oogsten op basis van hoe hard je er wel niet aan was en dat mensen op het hart te willen drukken staat haaks op de innerlijke psychedelische wereld.

Amen! :grin:
Helemaal mee eens, drugs gaan niet alleen om "strak staan en hard gaan" vind ik.

Bovenaan