1ste x 1P-LSD 100ug blotter, Uiteindelijk ongeveer 460ug ingenomen… voelde nagenoeg niks…

MMore

Newbie
Beste Medetrippers, graag jullie reactie op het volgende;

Ik ben een 36 jarige man, ongeveer 1,78 en 65KG, die 15 jaar elke dag geblowd heeft… Afgelopen 5 jaar nog sporadisch een weekendje of weekje. ik heb nog nooit andere drugs gebruikt. Heb wel een voedingsprobleem (ARFID) waardoor ik moeilijk eten en drinken naar binnen krijg… Heb moeite met structuren, geuren en smaken… Ik gebruik geen medicijnen.

Nu wil ik heel erg graag LSD proberen.

Ik heb mezelf ruim 2,5 maand voorbereid en ingelezen over alles wat met Psychedelics en LSD te maken heeft. Ik weet een beetje wat het inhoudt en wat ik ongeveer kan verwachten… zowel goed als fout.

Ik ken alleen geen dealers, dus heb ik online via een Nederlandse research shop, 5 zegels 100ug 1P-LSD en 10 Zegels 20ug 1P-LSD besteld, deze zijn de volgende dag per post bezorgd. Ik heb de zegels geseald gelaten en in de koelkast gelegd in de envelop waarin het bezorgd was…
IMG-20220529-WA0012bewerkt.PNG
Op 100ug zegels stond 1P-LSD en de 20ug zegels 1P-LSD waren helemaal blanco
IMG_20220505_220015bewerkt.png 100ug.PNG

Nu hebben mijn vrienden in het verleden wel ervaring gehad met Coke en MDMA, maar niet met LSD. Ik heb 3 vrienden zover gekregen om met mij een weekend naar de Veluwe te gaan en was van plan, onder het toezicht van deze 3 mensen voor het eerst (alleen) te gaan trippen op 1P-LSD omdat ik niet aan de echte LSD kon komen…

Ik had het voor mijn gevoel zo veilig en perfect voorbereid… 3 nuchtere tripsitters voor de veiligheid en heerlijk veilig door de bossen van de Veluwe… zou het om 10:00/11:00 innemen. Wat keek ik er naar uit!! Mijn eerste Trip… Magisch…

Ik heb afgelopen zaterdag om 11:00 een poging gedaan om het in te nemen, maar aangezien dat voor mij wel een probleem is, koste dit heel veel moeite en spanning… ik las dat je 1P-LSD beter kan inslikken omdat het toch eerst via de lever omgezet moet worden…

Ik had vrijdag nacht (02:00) nog een maaltijd naar binnen gewerkt en heb daarna niks meer gegeten omdat ik bang zou zijn dat ik misselijk zou kunnen worden tijdens het opkomen…

Mijn eerste poging zaterdagochtend 11:00 was een 100ug 1P-LSD zegel in een lepel met vla, maar kreeg dit niet naar binnen… 2de poging was een andere 100ug zegel 1P-LSD verpakt in een Fruittella, maar de spanning was ook hier te hoog waardoor ik het niet durfde door te slikken… Beide keren is het niet eens in aanraking met mijn mond gekomen… en heb ik beide zegels weggegooid. Daarom had ik er wat extra besteld… ik wist dat dit een drempel zou zijn, het innemen… daar was ik op voorbereid…

Mijn 3de poging 11:15 heb ik een 100ug zegel 1P-LSD nog verder opgevouwen en achter in mijn keel gegooid en met veel water gelijk weg kunnen slikken… Dit was in het vakantiehuisje. We zijn toen gelijk naar buiten gegaan en waren gelijk in de natuur en bossen, we zijn gaan lopen en de spanning voor het onbekende veel gelukkig weg en was heerlijk ontspannen… om 13:00 voelde ik helaas helemaal niks…
We zijn terug gegaan naar het huisje en daar heb ik rond 14:15 nogmaals 4 zegels ingeslikt van 20ug, wat dus 80ug zou zijn… (totaal zit ik nu op 180ug). We zijn weer naar buiten gegaan en gaan lopen, maar ook hier na 2,5 uur lopen geen effect, echt helemaal niks… We zijn toen weer teruggegaan naar het huisje…
Ik heb toen omstreeks 17:15 een 100ug zegel onder mijn tong gelegd, (totaal = nu 280ug) deze heb ik met moeite daar 15 a 20 min kunnen houden voordat ik hem heb doorgeslikt… ik vond wel dat mijn gehemelte reageerde op de zegel… ook nog nadat ik hem had doorgeslikt…
Ook hier geen effect… Rond 20:00 heb ik de resterende 6 zegels van 20ug onder mijn tong proberen te leggen, de eerste 2 gingen fout en heb ik snel uitgespuugd, de ander 4 zegels heb ik in mijn mond gekregen en onder mijn tong gelegd… ik heb uiteindelijk ook de laatste 100ug zegel erbij gelegd… (totaal = nu 460ug ongeveer) Ik heb dit gedaan onder een warme douche in de hoop dat dit misschien de boel zou versnellen… omstreeks 20:30 heb ik de zegels allemaal doorgeslikt… en zijn we in het huisje gebleven.

(11:15)____(14:15)___(17:15)________(20:00)
(100ug) + (80ug) + (100ug) + (80ug + 100ug) = ongeveer 460ug 1P-LSD)

Ik ben ontspannen op de bank gaan liggen, onder een deken en voelde nog steeds echt helemaal niks… Mijn mond reageerde wel op de zegels die ik onder mijn tong had gelegd en ik had het gevoel dat ze er de hele avond zaten terwijl ik ze allemaal door geslikt heb…

Als ik in de loop van de avond in een donkere kamer op bed ben gaan liggen met mijn ogen open richting het plafond en muren…kon ik heel licht wat hallucinaties zien, wel heel donker, een beetje een sprookjesbos bij volle maan met vogels. Af en toe kwamen er wat beelden in ultra HD langs van ik denk de indrukken die ik smiddag had opgedaan in de bossen, daar leek het heel erg op… al duurde die beelden maar een fractie van een seconde en waren ze alweer weg… fractals enz. heb ik heel heel weinig gezien, er was gewoon weinig kleur… Als ik het licht aan deed zag ik niks meer... hoe erg ik me ook concentreerde... effect was alleen zichtbaar in het donker...

Maar ik ben er van overtuigd dat het wel hallucinaties waren, ik heb dit nog nooit kunnen zien. Het begin was er denk ik, al ben ik stiekem bang, omdat ik geen ervaring heb met hallucinaties, dat het misschien wel placebo effect zou kunnen zijn… omdat ik zo graag wou/wil… ik weet het niet… Ook voelde ik echt wel een bodyload de gehele dag, en had ik wel wat lachkicks…

Ik heb tussen 15:00 en 21:00 2 kleine blowtjes gerookt in de hoop het effect te kunnen versterken… Maar het heeft voor mijn gevoel geen resultaat gehad… er gaat zelfs nu door mijn heen dat het blowen het misschien tegengewerkt zou kunnen hebben??

Ik moet heel heerlijk zeggen dat ik zowel de 100ug als de 20ug zegels vooraf niet heb getest.

Kan het zijn dat ik soort van immuun hiervoor ben, of zullen het gewoon slechte zegels geweest zijn? Of was de begindosis misschien toch te weinig? Het waren denk wel 2 verschillende batches de 20ug en 100ug zegels… aangezien de ene bedrukt was met 1P-LSD en de andere waren blanco…

Denken jullie, dat de 2de x de 80ug (3 uur na de 1ste zegel) en de 3de x de 100ug (6uur na de 1ste zegel) en laat staan de 4de x de 80ug + 100ug (ongeveer 8 uur na de eerste zegel) nog effect gehad kunnen hebben, of was ik al tolerant na de 1ste inname? En was het dus eigenlijk kansloos?

Ik wil heel graag een trip op LSD, andere drugs wil ik niet… moet ik nog eens een poging wagen met 1P-LSD? Misschien gelijk 200ug 1P-LSD innemen en kijken of ik wat ga voelen, als ik niks voel een week of 2 later de dosis met 100ug (dus 300ug) opvoeren net zolang ik op 500ug zit? Boven de 500ug durf ik niet te gaan voor de eerste echte x heel eerlijk.. Of moet ik op zoek naar de echte LSD? Misschien moet ik het gewoon uit mijn hoofd proberen te zetten?

Ik baal echt, het had zo’n gigantisch mooie ervaring kunnen zijn met het ultieme gevoel van veiligheid door de 3 tripsitters en de natuur… Zonde… echt een teleurstelling…
Graag jullie bevindingen wat er gebeurt zou kunnen zijn en hoe ik toch (veilig) een trip zou kunnen realiseren in de toekomst… alvast heel erg bedankt!!

(mocht ik dit niet in het juiste forum (LSD ipv Research Chemicals) geplaatst hebben, excuses…)

• Like
Waarderingen: ljuv

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
ik las dat je 1P-LSD beter kan inslikken omdat het toch eerst via de lever omgezet moet worden…
Mmh het zou allebei wel moeten werken inderdaad.
kon ik heel licht wat hallucinaties zien, wel heel donker, een beetje een sprookjesbos bij volle maan met vogels. Af en toe kwamen er wat beelden in ultra HD langs van ik denk de indrukken die ik smiddag had opgedaan in de bossen, daar leek het heel erg op… al duurde die beelden maar een fractie van een seconde en waren ze alweer weg
Mmh vaag, jammer dat je niet een volledige ervaring hebt gehad.
Denken jullie, dat de 2de x de 80ug (3 uur na de 1ste zegel) en de 3de x de 100ug (6uur na de 1ste zegel) en laat staan de 4de x de 80ug + 100ug (ongeveer 8 uur na de eerste zegel) nog effect gehad kunnen hebben, of was ik al tolerant na de 1ste inname? En was het dus eigenlijk kansloos?
Aan de ene kant speelt tolerantie een rol, maar je hebt best wel veel bijgenomen en jouw hoeveelheid zou het wel van tolerantie moeten winnen.
Ik wil heel graag een trip op LSD, andere drugs wil ik niet… moet ik nog eens een poging wagen met 1P-LSD?
Waarom wil je niets anders? Er zijn nog meer mooie dingen. Je kunt prima nog een poging wagen met 1P-LSD hoor.
Misschien gelijk 200ug 1P-LSD innemen en kijken of ik wat ga voelen, als ik niks voel een week of 2 later de dosis met 100ug (dus 300ug) opvoeren net zolang ik op 500ug zit? Boven de 500ug durf ik niet te gaan voor de eerste echte x heel eerlijk..
Als ik jou was zou ik eens zegels van een andere vendor bestellen, om uit te sluiten dat het slechte zegels waren. Begin dan niet gelijk hoog, want 100ug moet genoeg zijn om effect te geven. Als je wel goede zegels krijgt de volgende keer zal het (te) heftig zijn als je 200 of meer gaat gebruiken.

Andere vendor, twee weekjes wachten, 100ug onder de tong tien minuten en dan doorslikken. Of als dat echt niet gaat gelijk doorslikken.

Hopelijk volgende keer beter :/

Boyman

Bewuste gebruiker
Jammer inderdaad dat je voor je gevoel zo'n "buitenkansje" hebt laten liggen!

Ik krijg uit je schrijven de indruk dat je enorm bang/nerveus bent over de trip. Meerdere keren niet goed in kunnen nemen bijvoorbeeld en de 100 redenen die je voor jezelf al op een rijtje hebt gezet waardoor het mis gegaan kan zijn:wink:. Zou even goed stilstaan bij jezelf waarom dat het geval is en wat je precies weerhoudt van "gewoon" je zegels innemen. Als je te gespannen je trip in gaat, kan de trip zelf ook erg gestuurd worden door deze angstgevoelens. Goed om te onthouden.

Qua inname zou ik de volgende keer ook lekker 1x 100ug nemen, deze onder je tong leggen, en na een kwartier doorslikken of uitspugen als je wegslikken niet prettig vindt. Wat het verdeeld innemen precies heeft gedaan durf ik je niet te vertellen, maar het is inderdaad wel bekend dat tolerantie voor psychedelica bijzonder snel opbouwt. Hierdoor zal de effectiviteit van de latere doses een stuk verminderd zijn zoals je zelf al vermoedt. Niks eten van tevoren heeft voor zover ik weet weinig invloed op de sterkte van LSD, omdat dit door je speeksel wordt opgenomen (tegenover bv truffels, die wel via je maag gaan en daarom profiteren van een lege maag). Wel kun je inderdaad misselijk worden tijdens de comeup en ik vind het persoonlijk fijn om een paar uur voor de trip een lichte maaltijd te eten en daarna niet meer.

Zelf heb ik alleen maar goede ervaringen met 1P-LSD van online vendors, maar het zou in theorie natuurlijk ook kunnen dat je een slechte batch hebt gehad. Om uit te sluiten dat dit het probleem is, kun je dezelfde dosis van een andere vendor/bestelling proberen. Als dat hetzelfde effect heeft ben je misschien simpelweg niet zo gevoelig voor psychedelica en moet je misschien meer nemen (al is 100ug een prima startdosis voor de meesten!). Ik neem aan dat je geen antidepressiva of andere medicijnen slikt, toch?

Als laatste spreek je over hallucinaties en ik voel me toch verplicht om erbij te zeggen dat echt hallucineren niet voorkomt bij normale doses LSD. Ik neem aan dat je ook gewoon op visuals doelt, oftewel de vervormingen van wat je daadwerkelijk ziet. Ik begin pas vanaf 150ug echt indrukwekkende visuals te krijgen, bij alles daaronder blijft het vrij mild. Wat ik tijdens dat soort trips wel leuk vind is om lekker te gaan staren naar 1 punt in mijn blikveld, liefst voor een paar minuten achter elkaar. Dan nemen je hersenen steeds meer over en kunnen je visuals nog best wel indrukwekkend worden :) Echter heb ik ook op 150ug nooit echt interessante Closed Eye Visuals gehad en op lagere doses zelfs vrijwel niks. Misschien heb jij hier ook last van.

Succes met een eventuele volgende trip, laat ons zeker weten hoe dat is gegaan!

MMore

Newbie
@Geneesmiddel
Waarom ik niks anders wil... ik heb gigantisch veel moeite om dingen naar binnen te krijgen... zoveel moeite met structuren, geuren, smaken... Mijn brein reageert erop dat het zeg maar "Niet Betrouwbaar" is en begint met kokhalzen, nog voordat het in mijn mond zit... laat staan dat als ik het naar binnen heb gekregen en moet gaan slikken... dat kost veel stress... Ik moet bepaald eten echt met een soort dwang naar binnen krijgen... Ook geuren zijn een groot probleem.. maar doe keihard mijn best om het aan te pakken... gaat steeds beter... maar ik zal er denk ik altijd veel moeite mee blijven houden... dit beperkt me stiekem wel gigantisch... ik hoop dat jullie de onzekerheid die daar uit voor vloeit kunnen begrijpen.

LSD is redelijk klein en nog belangrijker redelijk smaakloos, dat is voor mij echt belangrijk... Ik kan geen pillen innemen, zelfs geen Paracetamol of iets... Wat ik ook probeer... oplossen in water, oplossen op een lepel, in een ijsje verstopt... ik krijg dat gewoon niet doorgeslikt... ik heb echt een hoop geprobeerd...
Dus Paddo's zijn uitgesloten (ook minder sturing heb ik begrepen in vergelijk met LSD) en ik wil geen Coke of MDMA... of andere drugs... Heb het gevoel dat LSD het beste bij mijn past... kan de juiste woorden niet vinden om dat duidelijk te maken... ik wil gewoon 1x een mooie levendige reis maken...

Ik wil ook gewoon rustig en veilig beginnen de eerste x... daarom inderdaad maar 100ug... ik had gehoopt dat het zou werken... De andere zegels had ik met name extra besteld om de strijd van het innemen te overwinnen... ik wist dat het me een paar pogingen zou kosten... die spanning had ik ingecalculeerd...

@Boyman
Zie bovenstaande...
Ik begrijp je helemaal maar dit is het gevolg van mijn voedingsprobleem (ARFID). En ja er spelen wat angsten, maar ik had een zeer veilige omgeving voor mezelf gecreëerd met betrouwbare mensen die mij goed kennen en eventueel in konden grijpen of mij kunnen ondersteunen en dingen mogelijk maken tijdens die trip...
Het zou mijn eerste x echte drugs gebruiken, daar hoort toch wel wat spanning bij voor het onbekende... ik voelde mij na het innemen toen we direct de natuur in liepen erg ontspannen, zeker ook met 3 man voor de veiligheid... het zou zo magisch geweest kunnen zijn...

Ik heb me 2,5 maand volledig voorbereid en alle voorwaarden proberen te voldoen... zoals Set, Setting, Sitters, Substance... en daar heb ik ook aan voldaan.
Het is gewoon jammer...

Nee ik zit niet aan de antidepressiva, ze hebben het wel aangeboden ivm met het Voedingsprobleem... maar ik heb dat geweigerd... dat is in mijn ogen geen oplossing voor het oplossen van het voedingsprobleem... Al zou ik de antidepressiva ook niet eens naar binnen kunnen krijgen...

Excuses... ja ik bedoelde visuals... (het kleine wat ik gezien heb, vond ik eigenlijk wel heel mooi en vredig)

Ik laat het allemaal even bezinken en wacht eventuele verdere reacties af...
Mocht ik een succesvolle trip hebben gehad, kom ik natuurlijk met een trip rapportje...
Waardeer jullie feedback, dank jullie wel!!

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
@Geneesmiddel
Waarom ik niks anders wil... ik heb gigantisch veel moeite om dingen naar binnen te krijgen... zoveel moeite met structuren, geuren, smaken... Mijn brein reageert erop dat het zeg maar "Niet Betrouwbaar" is en begint met kokhalzen, nog voordat het in mijn mond zit... laat staan dat als ik het naar binnen heb gekregen en moet gaan slikken... dat kost veel stress... Ik moet bepaald eten echt met een soort dwang naar binnen krijgen... Ook geuren zijn een groot probleem.. maar doe keihard mijn best om het aan te pakken... gaat steeds beter... maar ik zal er denk ik altijd veel moeite mee blijven houden... dit beperkt me stiekem wel gigantisch... ik hoop dat jullie de onzekerheid die daar uit voor vloeit kunnen begrijpen.

LSD is redelijk klein en nog belangrijker redelijk smaakloos, dat is voor mij echt belangrijk... Ik kan geen pillen innemen, zelfs geen Paracetamol of iets... Wat ik ook probeer... oplossen in water, oplossen op een lepel, in een ijsje verstopt... ik krijg dat gewoon niet doorgeslikt... ik heb echt een hoop geprobeerd...
Dus Paddo's zijn uitgesloten (ook minder sturing heb ik begrepen in vergelijk met LSD) en ik wil geen Coke of MDMA... of andere drugs... Heb het gevoel dat LSD het beste bij mijn past... kan de juiste woorden niet vinden om dat duidelijk te maken... ik wil gewoon 1x een mooie levendige reis maken...

Ik wil ook gewoon rustig en veilig beginnen de eerste x... daarom inderdaad maar 100ug... ik had gehoopt dat het zou werken... De andere zegels had ik met name extra besteld om de strijd van het innemen te overwinnen... ik wist dat het me een paar pogingen zou kosten... die spanning had ik ingecalculeerd...

@Boyman
Zie bovenstaande...
Ik begrijp je helemaal maar dit is het gevolg van mijn voedingsprobleem (ARFID). En ja er spelen wat angsten, maar ik had een zeer veilige omgeving voor mezelf gecreëerd met betrouwbare mensen die mij goed kennen en eventueel in konden grijpen of mij kunnen ondersteunen en dingen mogelijk maken tijdens die trip...
Het zou mijn eerste x echte drugs gebruiken, daar hoort toch wel wat spanning bij voor het onbekende... ik voelde mij na het innemen toen we direct de natuur in liepen erg ontspannen, zeker ook met 3 man voor de veiligheid... het zou zo magisch geweest kunnen zijn...

Ik heb me 2,5 maand volledig voorbereid en alle voorwaarden proberen te voldoen... zoals Set, Setting, Sitters, Substance... en daar heb ik ook aan voldaan.
Het is gewoon jammer...

Nee ik zit niet aan de antidepressiva, ze hebben het wel aangeboden ivm met het Voedingsprobleem... maar ik heb dat geweigerd... dat is in mijn ogen geen oplossing voor het oplossen van het voedingsprobleem... Al zou ik de antidepressiva ook niet eens naar binnen kunnen krijgen...

Excuses... ja ik bedoelde visuals... (het kleine wat ik gezien heb, vond ik eigenlijk wel heel mooi en vredig)

Ik laat het allemaal even bezinken en wacht eventuele verdere reacties af...
Mocht ik een succesvolle trip hebben gehad, kom ik natuurlijk met een trip rapportje...
Waardeer jullie feedback, dank jullie wel!!
We mogen hier geen verkooppunten bespreken maar ook in het legale circuit komt er wel eens troep voorbij. Wel bijzonder alsnog.

Boyman

Bewuste gebruiker
Wat lastig voor je! Dat klinkt zeker niet prettig. Maar heel goed dat je zo uitgebreid research van tevoren hebt gedaan. En als ik over de jaren iets heb geleerd is het dat je liever een te milde trip hebt dan een te heftige. Dus maak je er vooral niet te druk om.

Ik heb online wel eens gelezen dat je LSD ook vloeibaar kunt nemen. Nu weet ik het fijne er niet van, maar misschien een idee om daar eens research naar te doen? Dan zou je het in theorie gewoon met een glas water kunnen innemen.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Wat lastig voor je! Dat klinkt zeker niet prettig. Maar heel goed dat je zo uitgebreid research van tevoren hebt gedaan. En als ik over de jaren iets heb geleerd is het dat je liever een te milde trip hebt dan een te heftige. Dus maak je er vooral niet te druk om.

Ik heb online wel eens gelezen dat je LSD ook vloeibaar kunt nemen. Nu weet ik het fijne er niet van, maar misschien een idee om daar eens research naar te doen? Dan zou je het in theorie gewoon met een glas water kunnen innemen.
Goede toevoeging denk ik. Als je het niet onder de tong houdt kun je de blotter ook in een glas water laten 'trekken' lijkt me? Beetje roeren klaar is kees

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @MMore ,

Wat jammer dat je eerste poging zo teleurstellend was. Ik vind het net als @Boyman en @Geneesmiddel moeilijk te achterhalen wat nu precies het probleem is geweest. Ik heb tot nu toe nog nooit slechte 1-P lsd of ALD-52 gehad maar dat is natuurlijk wel een mogelijkheid. Zoals anderen zeggen kun je het gewoon nog eens proberen met 100ug van je huidige batch of 100ug van een andere vendor. Als je na 1 of 1,5 uur niets merkt zou je nog eens 50ug bij kunnen nemen.

In principe hoef je de lsd enkel een tijdje onder je tong te laten liggen. Als je dit 15-20 minuten volhoudt dan is inslikken echt niet belangrijk meer. Dan heb je het gros van de lsd wel opgenomen en zou je van 100ug echt wel een effect moeten hebben.

Superleuk trouwens om te zien dat je zo respectvol en goed voorbereid je trip in wilt gaan! Dat is echt de juiste manier om ermee om te gaan. Ik herken die zenuwen voor een nieuw middel wel. Dat heb ik ook altijd. Garanties zijn er nooit bij psychedelica maar als je er zo goed mee omgaat als jij is de kans op een negatieve ervaring echt heel beperkt. Vergeet ook niet dat lsd fysiek niet schadelijk is. Nog een laatste tip is om te proberen alles te aanvaarden. Als je trippen niet gewend bent kan het begin van het trip even vervelend aanvoelen of lastig zijn. Het is goed om te weten dat dat vaak na het eerste uur wegtrekt en dus helemaal niet hoeft te betekenen dat je een 'bad trip' hebt of gaat krijgen.

Ik kijk er al naar uit! Kan me niet voorstellen dat je immuun bent voor lsd dus dat reportje komt er wel :wink:

MMore

Newbie
Dank jullie wel voor de reacties...
Over het oplossen in water... ik heb daar over nagedacht en natuurlijk geprobeerd, dat is gewoon erg moeilijk...
Ben stiekem wel blij dat ik hem uiteindelijk onder mijn tong heb gekregen... dat geeft vertrouwen dat het me de volgende x ook gaat lukken... is eigenlijk best wel een grootte overwinning... dus ik wil daar aan vast proberen te houden om zoveel mogelijk stress voor de trip te voorkomen...

@Eik:
Ben blij dat je dat even benoemd... vind zelf ook dat ik het heel veilig en respectvol (moet) benader(en)... het moet wel leuk en veilig blijven...
Zeker ook omdat ik geen ervaring heb... moet het rustig opbouwen...

Ik heb inmiddels bij 2 andere NL shops wat nieuwe zegels 1P-LSD besteld...
Al wil ik op zijn minst nog 1,5 week wachten voor een nieuwe poging... en kijken of de mindset dan goed is...
Word vervolgd...

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @MMore

Ik ben heel benieuwd naar jouw nieuwe ervaring. Waarschijnlijk zal het met die nieuwe zegels sowieso wel lukken. Gewoon 1 zegel van 100ug 15–20 minuten onder je tong houden. Inslikken as het lukt maar geen probleem als het niet lukt.

Goed inderdaad om er minimaal 2 weken tussen te houden zodat je geen tolerantie hebt. Verder zou ik me niet al te veel zorgen maken. Als je er zo respectvol mee omgaat als jij komt het waarschijnlijk wel goed…

Zorg er in ieder geval voor dat je die dag lekker in je vel zit en een veilige omgeving hebt. Voor een eerste keer is het fijn om iemand te hebben die je vertrouwt die ofwel aanwezig is of die je kunt bellen als je er behoefte aan hebt. Idealiter is het iemand bij wie je je helemaal vrij voelt. Je kunt je namelijk snel “bekeken” voelen als je aan het trippen bent. Zeker als de mensen in je buurt nuchter zijn.

goed ook dat je rustig aan doet met opbouwen van je dosis. 100ug is een prima beginner dosering. Genoeg om echt te trippen maar niet al te overweldigend. Heel veel plezier gewenst. Lsd is magisch! 😍

Bovenaan