• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1ste keer lsd op Rhaktidei

Bigfoot

Experimenterende gebruiker
Net terug van Rhaktidae, twas echt een prachtfestival...
Hartjes kunne fixen en een halve zegel genomen (eerste keer lsd), en echt veel teveel meegemaakt om allemaal nog in een tripreport te kunnen zetten of zelfs nog mr in chronologische volgorde te kunnen weten, mr ik ga er toch nog wat over proberen schrijven wanneer ik terug wakker wordt want ben nu echt kapot.

Mss komen er al stukken report van argulas bijvoorbeeld (die was er ook weer bij:tongueout:), wie weet:wink:...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
maak aantekeningen met trefwoorden.

vul de tijdstippen zo goed mogelijk en maak de puzzel langzaam af.

Wat voor Hartjes vertel is meer .....

:hearteyes:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
gistere ook naar rhaktidei gegaan, had de vorige nacht ver nix geslapen
lsd+slaaptekort= :(
kan me nu wel wat beter voorstellen hoe het moet zijn om bad te gaan op lsd :)

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Jep Jep, het was ee heavy feestje :P

Op deze moment ben ik ook nog te moe en verward om report te schrijven, tzal voor later worden.

En ja lysergine25, Ik heb dezelfde hartjes gevonden die jij hebt! Ze verkochten ze op Rhakti Deï voor 10€/zegel. Vanaf ik het hoorde dat ze te verkrijgen waren was ik al enorm enthousiast omdat ik ze herkende vanuit je tripverslag!

En damn, ze zijn inderdaad wel straf, maar lekker!!!Aleja, neig zuur eiglijk :tongueout:
Heb er nog 2 liggen nu :) Kwou er eigenlijk nog bijkopen, maar von de dealer niet meer dusjah

Tripverslag volgt later, aleja, als ik er nog een chonologisce volgorde in kan zetten, vanalles gebeurt :grin:

Greetz,
Uitgeputte Argulas

Wie was er nog allemaal op Rhakti Dei van het forum? Moest ik geweten hebben dat er mensen kwamen van hier wou ik ze wel eens ontmoeten :tongueout:
Mja, voor ander keertje i guess :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
10 euro is wel de prijs maar veel dealers vragen ook vopor de 200 versie 10 euro.

Als Bigfoot een 1/2 zomaar kan overleven wet ik het niet zeker..

Ik heb 3 verschillende sterktes meegekregen om te laten testen.

Ze zijn zo op hoor ! :mrgreen:

:wave:

azgaza

Badass junkie
Toch hoop ik dat er een tripreport komt dan, want sterke trips zorgen voor leuke tripreports. Ik heb zelf gisteren/eergisteren ook getript, maar op onbekende zegels die lekker sterk waren.

Jeller

Badass junkie
ik gisteren ook getript op rhakt deï (2 rolling stones) en khad echt té veel gezopen erbij :tongueout:

heb mij echt als een zwijn gedragen, dus tgign er over
kben nog in slaap gevallen aan de ehbo en de bezorgde mensen hebben blijkbaar mijn hartslag gemeten :d

en jiho, slaaptekort plus lsd suck echt idd, veel te veel pijn overal die wordt uitvergroot :(

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Jongens niet lullen, pak papier en maak aantekeningen.

Vul de puzzel langzaam in, geef ons je verslag ....

Bigfoot

Net 16 uur geslapen :flushed:

Eergisteren dus nr Shaktidei geweest zonder te intentie die avond iets te doen buiten drinken en blowen, maar daar kwam al snel verandering in...
We gingen eerst op het terrein onder een boom een joint blowen en er kwam al direct een kerel nr ons die ons MDMA wou verkopen, niemand van ons wou MDMA mr argulas zei dat hij wel acid zocht. Even later komt die kerel terug om te zeggen dat hij iemand heeft gevonden die lsd verkoopt (ik en R. waren ondertussen even weg). Toen ik en R terugkwamen krijgen we dus te horen dat M. en argulas hartjes hadden gekocht en op die moment ben ik beginnen twijfelen of dit geen goede gelegenheid was om voor men eerste keer lsd te doen, uiteindelijk ben ik die kerel zelf ook nog tegegekomen en ik kon men kans niet laten schieten dus zelf ook een zegel hartjes gekocht.

Tussen 21.30u en 22.00 u dropten we de acid; M., argulas, X. en ik ieder een halve zegel hartjes en L. een halve (of hele?) zegel rolling stones. Vanaf dan zijn we regelmatig in groepjes opgesplitst geweest en terug samengekomen en al mijn herinneringen zijn 1 grote chaos qua chronologie.

Een uur na inname ongeveer schat ik was ik echt gefascineerd door alle decoratie op rhackidei, ik weet nog dat L., X. en ik op zoek waren nr argulas en ik liep vanvoor en op een gegeven moment verander ik totaal van richting en begin sneller te wandelen richting een stuk decoratie waar mijn aandacht op gevallen was en begin er gewoon nr te staren :P .

De 2 nachten voor rhaktidae heb ik samen bijna 10 uur geslapen mr ik had hier totaal geen last van, integendeel, ik werd iets actiever van de lsd had ik zo het gevoel, ik heb vaak staan dansen en poien (en dansen zie ik mezelf niet snel doen in nuchtere toestand op goa:P).

Op een gegeven moment zaten we allemaal weer samen en ik was een joint aan het rollen en plots wordt ik me gewaar van een raar warm gevoel tegen men rug, ik had eerst niet de intentie te kijken wat het was want ik was met iets anders bezig:P mr dan plots zie ik L. raar kijken achter men rug en besloot ik toch ook mr eens te kijken. Er was iemand op zijn zij met zen rug tegen mij aan komen liggen en die kerel lag dr gewoon te slapen :grin: , ik dacht van jah die kerel heeft slaap nodig en ik kan wel wat rugsteun gebruiken dus laat ik hem gewoon liggen :P .
Een uur later schat ik (tijdsbesef volledig weg) kwamen er plots 2 kerels van ehbo met een zaklamp dichterbij, ik wist even niet wat er gebeurde mr blijkbaar kwamen ze kijken of die kerel die daar tegen men rug lag te crachen nog leefde ofzo :wink: . Ik zei iets in de trend van hij ademt nog ofzo :) (kvoelde ademhaling tege men rug).

Dr zijn nog heel wat rare dingen gebeurd die andere mensen zeker beter kunnen uitleggen dan ik, ik had nooit gedacht dat ik me er zo weinig van ging herinneren. Op de moment dat ik aan het trippen was leek alles vrij 'helder'.

Ik had vooral meer visuals verwacht, ik had er wel mr zelfs niet zo veel als bij men eerste keer paddo's, ook had ik heel de trip door een lichte hoofdpijn mr ik weet niet of dit door de lsd kwam.

In elk geval vond ik dit een prachtige kennismaking met lsd, alhoewel het allemaal misschien ietsje te impulsief was :flushed: . Mja, nx ergs gebeurd...

Bigfoot

lysergine25 zei:
10 euro is wel de prijs maar veel dealers vragen ook vopor de 200 versie 10 euro.

Als Bigfoot een 1/2 zomaar kan overleven wet ik het niet zeker..

Ik heb 3 verschillende sterktes meegekregen om te laten testen.

Ze zijn zo op hoor ! :mrgreen:

:wave:

Argulas verklaarde me al zot toen ie doorhad dat ik een halfje had gepakt, mr ik denk toch inderdaad dat het niet hetzelfde was als hij dacht, ik had me in men hoofd al op ergere dingen voorbereid dusja... ik vond het uiteindelijk niet zoveel heftiger als mijn eerste paddotrip en dat was een halve portie mexicaanse.

Mss heeft de absynth(likeur) die ik ervoor al binnenhad er iets mee te maken...

matthijs

Badass junkie
Jeller zei:
ik gisteren ook getript op rhakt deï (2 rolling stones) en khad echt té veel gezopen erbij :tongueout:

kben nog in slaap gevallen aan de ehbo en de bezorgde mensen hebben blijkbaar mijn hartslag gemeten :d

en jiho, slaaptekort plus lsd suck echt idd, veel te veel pijn overal die wordt uitvergroot :(

Bigfoot zei:
Op een gegeven moment zaten we allemaal weer samen en ik was een joint aan het rollen en plots wordt ik me gewaar van een raar warm gevoel tegen men rug, ik had eerst niet de intentie te kijken wat het was want ik was met iets anders bezig:P mr dan plots zie ik L. raar kijken achter men rug en besloot ik toch ook mr eens te kijken. Er was iemand op zijn zij met zen rug tegen mij aan komen liggen en die kerel lag dr gewoon te slapen :grin: , ik dacht van jah die kerel heeft slaap nodig en ik kan wel wat rugsteun gebruiken dus laat ik hem gewoon liggen :P .
Een uur later schat ik (tijdsbesef volledig weg) kwamen er plots 2 kerels van ehbo met een zaklamp dichterbij, ik wist even niet wat er gebeurde mr blijkbaar kwamen ze kijken of die kerel die daar tegen men rug lag te crachen nog leefde ofzo :wink: . Ik zei iets in de trend van hij ademt nog ofzo :) (kvoelde ademhaling tege men rug).

hmmmm :rolleyes: :P

Jeller

Badass junkie
matthijs zei:
Jeller zei:

Bigfoot zei:

hmmmm :rolleyes: :P
had hij een lichtblauwe pull aan en was hij ongeveer 1m85 en mager type?

dan zal ik het mss geweest zijn :tongueout:

spijtig genoeg heb ik een dikke blackout, ik heb veel te vele gedronken en 2 trips in 1 keer gestoken, dus ik weet niet echt veel meer van bepaalde tijd :(

Bigfoot

kweni echt meer hoe die kerel eruitzag mr kdenk da hij een vest ofzo aanhad me witte en zwarte strepen

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Bigfoot zei:
Net 16 uur geslapen :flushed:

We gingen eerst op het terrein onder een boom een joint blowen en er kwam al direct een kerel nr ons die ons DMT wou verkopen, niemand van ons wou DMT mr argulas zei dat hij wel acid zocht.

Lol, moest het DMT zijn dat hij verkocht had ik het zowieso gekocht ze, het was dus geen DMT maar MDMA. Was het maar DMT... :P

Anyway, kga keer beginne aan mijn verslag denk ik.
Het kunnen misschien wel andere hartjes zijn, maar ik vond ze toch goe straf . Het verbaast me ook dat Bigfoot er precies niet zo hard op getript hebben. Ik en Graindor waren toch goed weg :mrgreen:
Mjah, Men eerste keer lsd was ook niet zo heavy, tijdens mensen met dezelfde zegels toch goed gingen. Misschien omdat je niet weet wat je gaat meemaken en dingen mist ?

Bigfoot

MDMA dan:tongueout:, tis me die D en die M dak dinge ga verwarre:P...

En juist: X. zit hier ook op het forum onder de naam Graindor

xcrement

Belezen gebruiker
Had daar 1 adelaar genomen en een half u later 3 rolling stones tegelijk.
Had al wel een 10tal x 2 zegels genomen(hofmannetjes), maar dit ging toch wel ver boven die vorige trips. Heb ook nog nooit zo lang getript, van 20-21u ong tot ong 11u, toen begon het pas af te zwakken?
Was al 3 dagen wakker, en had 2dagen niet gegeten, mss dat dat het ook allemaal wel beïnvloed heeft.
Had dus 4maanden niet meer getript, en net als in men laatste trip was
men ego weer volledig opgelost,alleen dat dat nu 13-14u duurde terwijl de vorige x iets van een 2u duurde. Heel de tijd alleen maar woordgebrabbel in men hoofd, constant opsmosjudokasapinenkelvoudzieloplossmostralla... (zo dus heel de tijd)
Men ik persoontje was weer weg, was nog nooit zo verdoofd door trips, men hele lijf zat 'geblokkeerd' en vooral men handen, sigaret of joint rollen lukte echt niet, kon men handen niet vergenoeg meer plooien.Anders zijn je handen wel wat verdoofd en is rollen gewoon moeilijk door de mindfuck, maar nu ging het fysiek ook écht niet.
Het enige wat me nog rechthield was de 2gr pep die ik overdag ophad, maar de pep gaf me dus weer een enorm leeg en slechtgezind gevoel, dansen ging helemaal niet meer, moest al moeite genoeg doen om gewoon recht te staan en te wandelen, het enige wat ik kon doen was kijken.Moest mensen zoeken, maar ging gewoon niet, ik ben mss 20x overenweer gelopen, en iedereen 20x gewoon voorbijgelopen omdat ik ze niet kon zien. Heb al genoeg op 400micr getript, maar deze 4 trips zullen daar wel over liggen, zo lang duurt het normaal nooit, en heb dus niet genoten van het ego-oplossen, ik was gewoon een wandelend draadje met als enigste functie kijken en oplossen als een een gasbel. Zo verdwaald in mezelf zijn is niet goed op een feest, thuis kan ik er wel mee omgaan, maar op een feest zijn en gewoon niet meer kunnen dansen is niet echt leuk. Geen 4 trips meer op een feest iig...

Jeller

Badass junkie
zo te zien was ik daar niet de scheefste :openmouth:

nee maar ik weet er echt bitter weinig van, kweet alleen da ik mij stevig misdragen heb en veel te veel gezopen heb

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
god, das idd wel much :grin:

Ikzelf zou nooit zoveel nemen op een feestje, zoals je al zegt, dan kan je toch niet meer dansen en bewegen enzo. Ik wil wel thuis eens een dagje lang op het gemakt echt HARD trippen, dan is bewegen niet meer nodig. :grin:

Als je zoveel acid op hebt, heb je dan niet mega veel last van dat 'strak gevoel' in je gezicht en kaken? Ik heb dat nu echt neig gehad. Ik wist niet dat LSD echt zó een strak gevoel kon geven! Nietemin, ik kon wel soms ver niet op men benen staan.

Bigfoot

wat?? ver niet op u benen staan?
hmmja echt vreemd dat ik er zo weinig van gevoeld heb dan

Soma

Bewuste gebruiker
Ben ook naar Shakti Dei geweest, maar geen trips gestoke, wel gekocht. Ik heb daar na een lange tijd weer MDMA genomen, maar nu weet ik weer waarom ik er mee gestopt was. Dat klotegevoel achteraf, wazig zijn, dingen zeggen die totaal op niks slagen en daarmee zo een onnozel figuur slaan,.. Ben ik nu de enige dat daar zoveel last van heeft? Want ik ken genoeg mensen die precies nog perfect normaal zijn na een hoopje md. En dat terwijl ze het veel vaker nemen dan mij.

Maar bon, ik heb mij toch goed geamuseerd op Shakti. Alleen vond ik Psykovsky een beetje "plat" als ik het zo mag zeggen, had eerlijk gezegd beter verwacht. En ik had er ook wel gerust wat mensen van DF willen zien :).

Weet er iemand trouwens hoe sterk die Rolling Stones zijn? Zijn ze te vergelijken met Alex Grey of zijn ze bijlange zo goed niet?

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Moet wel weer een maf feest zijn geweest :beer: !

Ben ook naar Shakti Dei geweest, maar geen trips gestoke, wel gekocht. Ik heb daar na een lange tijd weer MDMA genomen, maar nu weet ik weer waarom ik er mee gestopt was. Dat klotegevoel achteraf, wazig zijn, dingen zeggen die totaal op niks slagen en daarmee zo een onnozel figuur slaan,.. Ben ik nu de enige dat daar zoveel last van heeft? Want ik ken genoeg mensen die precies nog perfect normaal zijn na een hoopje md. En dat terwijl ze het veel vaker nemen dan mij.

Ligt bij mij een beetje aan de pillen goede mdma word ik wel zo waus als een konijn van vind t altijd wel lachen, maar goed dan heb ik over het algemeen ook overal lak aan... Ik geloof dat er al meerdere mensen hebben gedacht dat ik een paar keer overleden ben maar ik voel me als dat zeggen meestal ernstig goed :smoke:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Soma zei:
Weet er iemand trouwens hoe sterk die Rolling Stones zijn? Zijn ze te vergelijken met Alex Grey of zijn ze bijlange zo goed niet?

Er is mij gezegt dat ze 275ug hadden. Maar ik denk niet dat ze zo straf waren. Ze zijn iets heftiger dan DaVinci vind ik, maar veel milder dan hartjes. Ze zijn wel goed hoor. Ik gok op 200ug. Maar natuurlijk weet ik dat niet.
Alex Grey heb ik nog niet gehad.

xcrement

Belezen gebruiker
van dat strak gevoel was vooral aan men ogen. Er zat echt zo ongelooflijk veel kracht in m'n ogen, dat ik de kracht er voelde uitschieten. Kijken was dan ook zowat de enigste functie die ik nog had.en niet alleen men ego was aan het oplossen maar m'n beeld werd ook constant opnieuw geconfigureerd zal ik maar zeggen. Helemaal niet in schokken wat je wel eens kan hebben, vooral met mdma, maar m'n beeld was een gigantische gasbel die telkens opnieuw onstond, 'oploste' en op zijn beurt weer plaats maakte voor een nieuwe. (was niet zoals het 'ademen' zoals alles tijdens je piek wel kan doen). En natuurlijk de immense hoeveelheid impulsen die je vanuit je hart voelt knallen en door heel je zenuwstelsel schieten.(impulsen schieten volgens mij niet uit je hart, maar zo voelt het toch). En lsd kan immens 'strak' maken,hoewel je dat dikwijls zo niet aanvoelt omdat je je op andere zaken concentreert. Maar heb al wel gehad dat ik echt letterlijk al men bewegingen 3x zo snel deed. Heb nog nooit zo snel gestapt als toen :) Maar deze keer ging het wandelen gewoon niet meer zo goed, hoe dat komt weet ik niet, wss omdat er wat teveel gebeurde en ik daar mee bezig was. Alle kracht zat in m'n ogen.
En hoeveel micr. die rolling stones zijn zou ik niet weten, maar zeker geen 275. Die adelaar zou iig toch beter moeten geweest zijn dan de RS, maar dat weetik dus helemaal niet zeker. Zal volgende week enkel de RS proberen, maar fatsoenlijk schatten gaat toch niet echt. Maar dat het zolang op dat niveau bleef duren wijst volgens mij normaal toch wel op een behoorlijke hoeveelheid(alles tesamen dan)?

Mr.jiho

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
Hoezo Mr. Jiho ?
Wat is er met je gebeurt ?

:confused:
had de hele week gewerk, was de vorige nacht uitgegaan, oppeppende drugs gepakt, veel alcohol en weinig geslapen

dus was echt moe toen ik daar aankwam, lsd genomen en tegen 6u had ik al veel gezopen, juist 2dikke joints gerookt op 1u tijd ofzo en plotseling word ik heel erg moe, begon te strompelen, nen degu gekregen van alle scheefheid rondom mij, beetje verdwaasd rond gelopen omdat ik wat rust wou,
gelukkig is er een vriend van me met mij naar buiten gegaan, heeft mij ne cola gekocht, ff naar de zonsopgang gekeken, maar ik was compleet futloos, kon bijna niet meer reageren op hem.

na de cola kreeg ik weer wat energie, terug naar binnengegaan, was precies weer helemaal nuchter, nog ff gedanst en een uurtje later naar huis gegaan.

conclusie: stom dat ik het de vorige nacht zo laat had gemaakt en dope had gepakt, anders had ik meer energie gehad hebben, en was het feestje niet in een downer geïndigd :)

sober_worm

mag ik ulder er op wijzen dat die hartjes die ge kon krijgen op rhakti en onder andere ook op dour etc. niet dezelfde zijn van 2jaar geleden.. die van 2jaar geleden hebben een grijze achtergrond enzo en die die ge nu kunt krijgen nie.. tis alleszinds iets in die aard..

alleszinds, volgende week deel ik een echt oud hartje van 2 jaar geleden met ne goeie maat dusja :) kzal 't wel late weten oe 't was :hearteyes:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ah, mja dat kan wel hoor. Het zou me eigenlijk nog verbazen dat er nog 'echte hartjes' in omloop zijn.

Anyway, die die ik heb, zijn toch redelijk krachtig.
Kmoet btw eens dat report verder afwerken he ...

sober_worm

de krachtigste trips die ge nu kunt krijgen (hier in gent althans) zijn de panomarixkes van +- 240ug en de maya's van +-250ug..

dan zijn er nog de rolling stones, hartjes, ...

maya for president! :sunglasses:

vanavond mss half panomarixke steke op goa'tje..

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Had ik dat geweten dan had ik wel de mayas gekocht ...
Maar ben wel blij met de hartjes. Kheb wel nog maar 1 hartje over..
1 is geript door doaune! :cry:

sober_worm

Argulas zei:
Had ik dat geweten dan had ik wel de mayas gekocht ...
Maar ben wel blij met de hartjes. Kheb wel nog maar 1 hartje over..
1 is geript door doaune! :cry:

maya's kickass :d

komt ge vanavond naar goa'tje in 't pand?
ik heb gestreepte broek aan en rode schoenen.. ge ziet maar :)

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ik ben spijtiggenoeg niet zo verdiept in de goa scène. geen idee dus waar 't pand is. Maar vanavond nog wat chillen, morgen bigacid day enzo, wil uitgerust zijn :wink:

Maar als dat niet zo ver uit men buurt is, en der regelmatig goa feestjes zijn die goed zijn , wil ik gerust keer afkomen naar daar, just let me know :wink:
kan wel wat meer goa vrienden en vriendinnen gebruiken! :P

Psyderboy

Newbie
rhakti deï is perfect om eerste keer te trippe spijtig dat ik ni gegaan ben dees jaar
Psykovksy
Neuromotor
Naked Tourist

Bovenaan