1p-lsd

dx3

Experimenterende gebruiker
Hoi

Ik wil voor de eerste x 1p-lsd gaan doen op een fijn festival maar is dit ook geschikt voor een hardcore festival waar moet ik rekening mee houden en wat zijn de effecten en wat is een goede dosis.

Graag hoof ik jullie mening en ervaringen hiermee

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: XMR

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
lsd is niet verantwoord om te gebruiken op een hardcore feest of festival , daar zijn teveel prikkels die het erg onaangenaam kunnen maken

XMR

Wijs gebruiker
lsd is niet verantwoord om te gebruiken op een hardcore feest of festival , daar zijn teveel prikkels die het erg onaangenaam kunnen maken
Oneens, ik heb het al meerdere keren gedaan. Als je ervaring hebt met LSD is dit prima te doen (en een heel leuk feestmiddel).

Wees wel voorbereid om aardig vaag te worden (soms compleet andere muziek horen dan er gespeeld wordt, gekke mindfucks/ dingen zien, etc). Verder klinkt de muziek veel beter en vooral echt heel smeuïg😁.

Qua dosering: begin eens met 50ug om te kijken hoe je het ervaart. Op latere feesten kun je nog verhogen (ben persoonlijk niet hoger gegaan dan 100ug).

Doe dit echt alleen als je al ruime ervaring hebt met LSD, anders kan het zomaar een nare ervaring worden.

Laatst bewerkt:

Snoepiemonster

Belezen gebruiker
Is mijn eerste keer
Oke dan zou ik dit persoonlijk niet op een festival doen. Lsd kan heel intens zijn, het licht vooral aan de dosis en persoon. Maar als het je eerste keer is zou ik dit niet op een festival doen, maar misschien eerst proberen in een omgeving waar je je op je gemak voelt.

Ik heb zelf mentale problemen gekregen (waarschijnlijk) door psychedelica gebruik op festivals en bij mensen waar ik me niet op mijn gemak voel. Natuurlijk is dit heel persoon verschillend, maar dit is mijn ervaring ermee.

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Oneens, ik heb het al meerdere keren gedaan. Als je ervaring hebt met LSD is dit prima te doen (en een heel leuk feestmiddel).

Wees wel voorbereid om aardig vaag te worden (soms compleet andere muziek horen dan er gespeeld wordt, gekke mindfucks/ dingen zien, etc). Verder klinkt de muziek veel beter en vooral echt heel smeuïg😁.

Qua dosering: begin eens met 50ug om te kijken hoe je het ervaart. Op latere feesten kun je nog verhogen (ben persoonlijk niet hoger gegaan dan 100ug).

Doe dit echt alleen als je al ruime ervaring hebt met LSD, anders kan het zomaar een nare ervaring worden.
Tis zeker wel mogelijk om dit middel te gebruiken op festivals of hardcore feesten. Maar voor de eerste keer zeker niet ! Haha ik zelf heb t wel s gedaan en ja is prima te doen zolang je idd ervaren bent ermee

Bengozy

Bewuste gebruiker
Probleem met psychidelica is dat je het, vooral als je eerste keer is, niet mega goed zelf kan sturen. Daarom is het veel beter om het lekker bij bekende personen, bekende omgeving te doen. Ergens waar de onverwachte dingen het minst zullen voorkomen.
(Probeer het uit te leggen maar ben zelf ook een beetje vaag)

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Niet perse. Maar als eerste keer psychedelica niet echt een strak plan. En imo komen psychedelica uberhaupt better tot hun recht thuis. En thuis of op een feest is toch ook een wereld van verschil. Thuis vind ik bijvoorbeeld 100mcg maar slappe hap. Maar op een feestje is het een beetje de grens van wat ik nog prettig vind.

En voordat TS thuis LSD gaat doen (want daar kun je haast een volle dag voor uittrekken), zijn truffels (kleine portie) oid niet beter om kennis te maken met psychedelica?

Bovenaan