1p-lsd vs al-lad

Hallo allemaal ben nieuw op deze website ben 27 jaar oud en heb redelijk veel met paddos/ truffels en heb een paar keer lsd gedaan . Wat mijn favoriet is .

Alleen kan ik er jammer genoeg niet meer aankomen

Op het internet zie ik veel websites die 1p-lsd en al-lad verkopen vroeg me af of er mensen zijn met ervaring van het kopen op het internet

Bobsacamano

Badass junkie
Hallo Dolmalikbieber,

Ik heb beide online gekocht en heb 1P-LSD gedaan. Ik was niet mega onder de indruk en rapporten hier op het forum over AL-LAD zijn ook niet mega lovende reports geschreven.

Jammer dat je niet meer aan LSD kan komen.

gr,

BOB

Erg bedankt voor je snelle reactie , ja vind het zelf ook erg jammer
Ben een grote van paddos maar het ene is het andere niet .

Ik krijg bijvoorbeeld van paddos veel meer visuels dan met truffels
En met lsd krijg ik juist meer energie dan paddos

En op het internet bedoel je dan gewoon via google of andere weg

Bobsacamano

Badass junkie
Dat je meer energie krijgt van LSD is heel logisch dat komt gewoon door de stof zelf.

Het is niet toegestaan op het forum om adressen uit te wisselen voor RC Vendors. Maar 2 minuten googelen is genoeg om een adres te vinden.

Dolmalikbieber zei:
Erg bedankt voor je snelle reactie , ja vind het zelf ook erg jammer
Ben een grote van paddos maar het ene is het andere niet .

Ik krijg bijvoorbeeld van paddos veel meer visuels dan met truffels
En met lsd krijg ik juist meer energie dan paddos

En op het internet bedoel je dan gewoon via google of andere weg

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
1P-LSD is een wel degelijk wat aanweziger dan AL-LAD. Komt ook wel gepaard met een lichte bodyload en je voelt je wel wat gestimuleerd. Het zal je zeker open eye visuals geven wat ik met AL-LAD minder heb ervaren.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Al-lad gecombineerd met wiet gaf me zeer complexe visuals. Maar ik had niet echt het gevoel te trippen. De visuals waren er gewoon, er was geen magisch gevoel zoals met LSD.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik had zeker visuals op 1P-LSD maar heel minimaal. De dosis was ook niet zo hoog.

ElvenSpice zei:
1P-LSD is een wel degelijk wat aanweziger dan AL-LAD. Komt ook wel gepaard met een lichte bodyload en je voelt je wel wat gestimuleerd. Het zal je zeker open eye visuals geven wat ik met AL-LAD minder heb ervaren.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Hee,

Vrij weinig ervaring met alles. Wel hoop ik dat je zoektocht naar lsd wordt vervuldt want zoals ik hier boven lees blijft lsd het leukst.

Groetjes :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Van deze twee heb ik zelf alleen ervaring met al-lad en dat viel nogal tegen, waarbij ik wel denk dat de dosering op die zegel gewoon te laag was voor mij. Ik ga zeker nog eens hoger doseren.

Over het algemeen is de consensus toch wel dat echte lsd nog steeds het meest magisch is. Van deze twee middelen schijnt 1p-lsd trouwens wel het meest bij LSD in de buurt te komen. Al -lad schijnt iets vriendelijker en euforischer van karakter te zijn dan LSD. Helaas kan ik hier door mijn te lage dosis al-lad nog geen persoonlijke uitspraak over doen.

Bovenaan