1p lsd noodhulp

hiimacid

Belezen gebruiker
Hallo vrienden.

Ik heb gisteravond om 9 uur 150 ug lsd gekocht. en ik rookte wiet naast lsd. Maar er is iets gebeurd dat nooit is gebeurd.

Eerst leek alles normaal. lsd werd versterkt door het effect van marihuana en het was leuk. maar ineens begonnen de hallucinaties heel anders te worden. niet gerelateerd aan normale lsd-afbeeldingen. Het is echt moeilijk te beschrijven. maar ik zag dingen als een rode lijn die mijn hele gezichtsveld vervormde. Het effect van lsd is verlopen, maar bleef bestaan. Ik kon niet in bed slapen met de extreme hitte. Ik kon mijn ogen niet openen, ik had het gevoel dat ik vastzat in mijn brein, zelfs als het gesloten was. Wat ik hier duidelijk over kan zeggen, zijn miljoenen dunne lijnen in het rood.

het was 7 uur 's ochtends. ging nog steeds op dezelfde manier verder. Er was geen benzo in huis. en ik dacht echt dat ik gek was, dat mijn waarneming vervormd was.

Ik heb 1plsd en marihuana samen meer dan 10 keer gebruikt. Ik heb ook hogere ugs gebruikt. gebeurde toen ik sterkere beelden zag. maar ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. vooral beangstigend is dat het nog steeds om 7 8 's ochtends doorgaat en wat ik ervaar is niet in overeenstemming met de aard van de lsd. Ik denk dat ik heel kort heb geslapen en meteen wakker werd. Er is momenteel geen visuele degradatie. Wat ik heb meegemaakt, maakte me bang.

VRAAG

Is dit wat ik ervaar in een psychose? Ik weet zeker dat het geen normale reis is. Zo ja, wat moet ik dan doen? Kunnen die paniekbeelden terugkomen in mijn normale leven? Iemand iets soortgelijks meegemaakt?

hiimacid

Belezen gebruiker
extra informatie

Ik heb gemiddeld 3 weken geen psychedelica gebruikt. Er was geen tolerantie. en er waren geen langzaam afnemende beelden zoals in lsd. Hoewel er bijna 12 uur waren verstreken (en hoewel de normale afbeeldingen van lsd klaar waren), was het nog steeds niet verstreken. Het was alsof ik in een wereld van paniek werd gegooid. Ik was in het zweet, ik was afgeleid 2 minuten later was het weer hetzelfde.

djiego

Badass junkie
In de combinatie van de LSD en wiet en waarschijnlijk ook de warmte heb je een onverwachte wending in je trip gehad waar je van geschrokken bent. Wiet kan in combinatie soms voor een onverwacht heftige reactie of invloed hebben op het effect van een ander middel. Ook als je het al heel vaak hebt gedaan. Dat wordt vaak erg onderschat. Ik spreek uit ervaring.

Op dit moment ben je gewoon nog erg onder indruk van het gebeurde, beetje een schokeffect. De tijd zal dit verlichten, als je je verder ok voelt op dit moment zou ik me verder niet al te veel zorgen maken. Je hebt gewoon een niet fijne trip gehad hoogstwaarschijnlijk.

Wel zou ik een volgende keer als je gaat trippen even voorzichtig doen met de combinatie met wiet en jezelf even de tijd geven.

djiego

Badass junkie
extra informatie

Ik heb gemiddeld 3 weken geen psychedelica gebruikt. Er was geen tolerantie. en er waren geen langzaam afnemende beelden zoals in lsd. Hoewel er bijna 12 uur waren verstreken (en hoewel de normale afbeeldingen van lsd klaar waren), was het nog steeds niet verstreken. Het was alsof ik in een wereld van paniek werd gegooid. Ik was in het zweet, ik was afgeleid 2 minuten later was het weer hetzelfde.

Als je er behoefte aan hebt om even met iemand te babbelen dan kun je me een DM sturen.

hiimacid

Belezen gebruiker
Dank je. Ik hoop dat het zal zijn zoals je zei. want op dit moment zijn er zeer, zeer lichte visuele vervormingen en deze zijn van een niveau dat de volgende dag zou kunnen gebeuren. zoals ik zei. Op lsd verwacht ik alles tijdens het effect en raak ik niet meteen in paniek. maar ik denk dat het een beetje meer was dan de reis en veel vreemder. Wat betreft de pauze, nu zeg ik God, ik zal het niet meer doen, vanaf nu zal ik mijn leven verbeteren. je weet wel. niet voor een lange tijd.

djiego

Badass junkie
Dank je. Ik hoop dat het zal zijn zoals je zei. want op dit moment zijn er zeer, zeer lichte visuele vervormingen en deze zijn van een niveau dat de volgende dag zou kunnen gebeuren. zoals ik zei. Op lsd verwacht ik alles tijdens het effect en raak ik niet meteen in paniek. maar ik denk dat het een beetje meer was dan de reis en veel vreemder. Wat betreft de pauze, nu zeg ik God, ik zal het niet meer doen, vanaf nu zal ik mijn leven verbeteren. je weet wel. niet voor een lange tijd.

Iedereen die af en toe (of regelmatig :P) tript heeft vroeg of laat wel een keer een mindere trip. Risico van 't vak :wink:
En ook in de reactie met wiet (wat op zichzelf al een paniekreactie kan veroorzaken) ben je zeker niet de eerste noch de laatste. Een potentieel erg krachtige katalysator, wat wellicht de wat langer aanhoudende effecten kan verklaren dan je gewend bent (al is 10-12 uur helemaal niet raar). Bedenk ook dat je je er nu ook extra op focussed door de kort traumatische ervaring, dus dan valt ieder residu in je visuele waarneming je ook extra op natuurlijk, daar waar je er normaal om gelachen had waarschijnlijk :)

Ik had van 't weekend de dag erna in de supermarkt ook nog aardig wat flowies hier en daar en dat was ook volgende dag haha.

Beschouw het als een wat vervelende maar waardevolle ervaring.

You're ok en het komt heus goed :)

Laatst bewerkt:

hiimacid

Belezen gebruiker
Iedereen individueel bedankt. Ik heb het gisteren overleefd. en 's avonds heb ik goed geslapen. Ik ben blij dat het niets blijvends is. Ik beschouw het als een alarm voor mij om een lange pauze te nemen. omdat ik 2 maanden geleden een vreselijke ervaring had met 4 ho mipt 22 mg. Terwijl mijn ogen gesloten waren, ontplofte er een bom in mijn hoofd. Ik werd opgeschrikt door een hele harde explosie. Daarna ging de reis normaal verder, maar het was best vreemd. Nogmaals bedankt

sorry voor slecht nederlands en slechte vertaling.

Boyman

Bewuste gebruiker
Fijn dat je je weer beter voelt! Zo'n trip kan inderdaad een flinke nasleep hebben, en dan ga je toch twijfelen of je er misschien nooit meer uit gaat komen... Toch valt dat altijd weer mee!

Kun je iets meer vertellen over die ervaring met 4-ho-mipt?

PS. Je Nederlands is prima hoor, maak je geen zorgen.

hiimacid

Belezen gebruiker
Fijn dat je je weer beter voelt! Zo'n trip kan inderdaad een flinke nasleep hebben, en dan ga je toch twijfelen of je er misschien nooit meer uit gaat komen... Toch valt dat altijd weer mee!

Kun je iets meer vertellen over die ervaring met 4-ho-mipt?

PS. Je Nederlands is prima hoor, maak je geen zorgen.
bedankt. het is nu eng.

Halverwege de reis sloot ik mijn ogen om dieper in mezelf te gaan. Er was toen niets abnormaals. body load is te veel maar dit had ik toch verwacht. 30 - 45 seconden nadat ik mijn ogen sloot, schrok ik van het horen van een zeer sterk explosiegeluid. Het is alsof mijn brein explodeerde. Het was geen langdurig geluid.

mijn ogen gingen open. Daarna gebeurde er niets vreemds behalve een schok. Dit incident heeft de totale reis niet verslechterd. Ik was gewoon bang om mijn ogen te sluiten.

maar het maakte me bang voor 4 ho mipts en ik zal het waarschijnlijk niet herhalen.

Aanvullende informatie: Ik heb adhd en heb een geschiedenis van absurd (zelfs irrationeel) gebruik van stimulerende middelen. Ik voel het adhd-effect al duidelijk in mijn leven en op mijn reizen. maar het maakte de reizen een beetje ingewikkelder. Er waren tijden dat ik geen controle had / een slechte trip had. maar dit is het evenement waar ik het over heb en het was als de lsd-alarmbel 2 dagen geleden :)

hiimacid

Belezen gebruiker
Iedereen die af en toe (of regelmatig :P) tript heeft vroeg of laat wel een keer een mindere trip. Risico van 't vak :wink:
En ook in de reactie met wiet (wat op zichzelf al een paniekreactie kan veroorzaken) ben je zeker niet de eerste noch de laatste. Een potentieel erg krachtige katalysator, wat wellicht de wat langer aanhoudende effecten kan verklaren dan je gewend bent (al is 10-12 uur helemaal niet raar). Bedenk ook dat je je er nu ook extra op focussed door de kort traumatische ervaring, dus dan valt ieder residu in je visuele waarneming je ook extra op natuurlijk, daar waar je er normaal om gelachen had waarschijnlijk :)

Ik had van 't weekend de dag erna in de supermarkt ook nog aardig wat flowies hier en daar en dat was ook volgende dag haha.

Beschouw het als een wat vervelende maar waardevolle ervaring.

You're ok en het komt heus goed :)
LSD can cause flashbacks weeks or months after the trip as well as slight persisting hallucinations. But don't worry, you'll be fine just give it some time. Be careful with psychedelics and marijuana, it's very unpredictable and raises your chance of weird/scary trips.
hallo weer vrienden.
Ik heb geen psychedelica meer gebruikt sinds ik dit onderwerp opende. Ik was gisteren alleen thuis. en ik wilde experimenteren met 125 ug (1 volledig kwartaal) 1plsd. eigenlijk was ik nog steeds bang vanwege de laatste reis (marteling) maar ik wilde weten hoe ik zou reageren. Ik was echt voorzichtig. Ik heb nog nooit marihuana gemengd. Ik probeerde op mijn lichaamstemperatuur te letten. maar het resultaat is echt teleurstellend.

dit is heel triest. Ik heb de postzegels gekocht. Het begon na gemiddeld 1 uur en 15 minuten. Alles is erg goed. Ik kocht het om 6 uur, om 9 uur was alles weer door elkaar. Ik was niet in een warme omgeving, maar mijn hoofd zweette hevig. En de onrust begon. Het is hetzelfde als mijn vorige reis, maar deze keer had ik bijna het ziekenhuis gebeld. trillingen die ik niet kan stoppen. constante afscheiding van zweet, een vreemde misselijkheid. Ik gaf niet meer om het visuele of lsd-effect. Ik probeerde gewoon te overleven. Hoewel er om 7 uur 's ochtends geen visueel en effect was, ervoer ik nog steeds dezelfde slechte effecten. Ik omhelsde de koelkast om mezelf af te koelen.

Er was nog een halve postzegel over van de vorige reis, daarvan kocht ik een kwart. maar de kleur van de schaal was een beetje geel. Ik kocht het altijd bij de bekendste plaatsen waar ik winkel. Ik weet niet of het mogelijk is dat ik het verkeerde artikel heb gekregen

resultaat: lsd is klaar voor mij. Het spijt me heel erg. Ik heb hele goede herinneringen. Ik zou niet willen dat het zo is.

Sillous

Belezen gebruiker
heftig om te horen. :(

Ik weet dat zelfs bij ervaren gebruikers zomaar plots negatieve situaties kunnen voorkomen vooral bij lsd.

Toevallig las ik gisteren over HPPD. -> https://www.changingperspective.inf...blijvende-visuele-verstoringen-na-drugs-hppd/

Ik ga zeker niet speculeren wat er juist gebeurt is met je, maar ik wil het wel meegeven aan je zodat je hier hopelijk mee verder kunt.

Niet te heftig over blijven nadenken! Het komt goed

Laatst bewerkt:

hiimacid

Belezen gebruiker
heftig om te horen. :(

Ik weet dat zelfs bij ervaren gebruikers zomaar plots negatieve situaties kunnen voorkomen vooral bij lsd.

Toevallig las ik gisteren over HPPD. -> https://www.changingperspective.inf...blijvende-visuele-verstoringen-na-drugs-hppd/

Ik ga zeker speculeren wat er juist gebeurt is met je, maar ik wil het wel meegeven aan je zodat je hier mee misschien verder kunt.

Niet te heftig over blijven nadenken! Het komt goed
Dank je. Nu ben ik beter. maar ik heb het nog steeds erg warm en zweet vooral van mijn hoofd en hoofdhuid. Ik nam 1 paracetamol. Soms heb ik een piep in mijn oren. Ik denk dat ik me morgen beter zal voelen.

Ik zal geen psychedelica meer gebruiken. hoewel de gebruikersnaam anders zegt lol

Sillous

Belezen gebruiker
Dank je. Nu ben ik beter. maar ik heb het nog steeds erg warm en zweet vooral van mijn hoofd en hoofdhuid. Ik nam 1 paracetamol. Soms heb ik een piep in mijn oren. Ik denk dat ik me morgen beter zal voelen.

Ik zal geen psychedelica meer gebruiken. hoewel de gebruikersnaam anders zegt lol

Het niet weten wat er aan de hand is brengt de grootste angst me zich mee.

Zoals bij HPPD is er nog weinig over bekend, misschien is een vorm van, misschien is het iets dat nog niets niets bekend over is maar niks om je grote zorgen over te maken.

Het is zeker geen psychose of dergelijke

Ik zou zeggen hou jezelf gezond; mediteer, ademhalingsoefeningen en koude douches nemen. Dat is altijd mijn gouden raad

(er zat een typfout in mijn vorige reply voor wie het gezien heeft, ik heb het aangepast :tongueout:)

Neo-Shulginist

Badass junkie
hallo weer vrienden.
Ik heb geen psychedelica meer gebruikt sinds ik dit onderwerp opende. Ik was gisteren alleen thuis. en ik wilde experimenteren met 125 ug (1 volledig kwartaal) 1plsd. eigenlijk was ik nog steeds bang vanwege de laatste reis (marteling) maar ik wilde weten hoe ik zou reageren. Ik was echt voorzichtig. Ik heb nog nooit marihuana gemengd. Ik probeerde op mijn lichaamstemperatuur te letten. maar het resultaat is echt teleurstellend.

dit is heel triest. Ik heb de postzegels gekocht. Het begon na gemiddeld 1 uur en 15 minuten. Alles is erg goed. Ik kocht het om 6 uur, om 9 uur was alles weer door elkaar. Ik was niet in een warme omgeving, maar mijn hoofd zweette hevig. En de onrust begon. Het is hetzelfde als mijn vorige reis, maar deze keer had ik bijna het ziekenhuis gebeld. trillingen die ik niet kan stoppen. constante afscheiding van zweet, een vreemde misselijkheid. Ik gaf niet meer om het visuele of lsd-effect. Ik probeerde gewoon te overleven. Hoewel er om 7 uur 's ochtends geen visueel en effect was, ervoer ik nog steeds dezelfde slechte effecten. Ik omhelsde de koelkast om mezelf af te koelen.

Er was nog een halve postzegel over van de vorige reis, daarvan kocht ik een kwart. maar de kleur van de schaal was een beetje geel. Ik kocht het altijd bij de bekendste plaatsen waar ik winkel. Ik weet niet of het mogelijk is dat ik het verkeerde artikel heb gekregen
Van LSD kan je soms een hyperfocus krijgen op bepaalde sensaties die daardoor als heel onprettig worden ervaren. Een beetje misselijkheid komt vaak voor tijdens de LSD. Zweten kan soms ook voorkomen. Maar als je tijdens de trip focust op misselijkheid en/of zweten dan kan er ook een negatieve spiraal ontstaan waarbij je extra last hebt van de effecten omdat je er zo op focust, waarna de zorgen toenemen en daardoor ook de klachten.

De truc is om te herkennen dat je last hebt van zo'n negatieve gedachtenspiraal, en dat je er dan afstand van kan nemen. Dat lukt niet altijd goed.

resultaat: lsd is klaar voor mij. Het spijt me heel erg. Ik heb hele goede herinneringen. Ik zou niet willen dat het zo is.
Niet om te zeggen dat je LSD of andere psychedelica moet gebruiken, want dit is gewoon een prima conclusie zo. Veel mensen in mijn omgeving hoor ik angstig reageren op het idee van psychedelica, met een sterke focus op wat er allemaal mis zou kunnen gaan. Hoewel ik het soms jammer vind dat de middelen daardoor ook vaak onbegrepen blijven, zeg ik wel altijd tegen die mensen: "Ik zou luisteren naar die angst. Goede reden om het niet te gebruiken."

Bovenaan