• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1p-lsd 150 mcg

Astronaut

Bewuste gebruiker
Heey ik dacht laat ik eens een live trip report schrijven over 1p lsd.
Ik heb alleen ervaring met de echte lsd-25 dus het zal mij benieuwen of het veel zal verschillen.

Wie: Ik, man 30 jaar, in me eentje

Waar: Thuis en misschien later naar buiten

Wanneer: Nu

14:05 zegeltje op de tong genomen.

14:30: Ik voel al een lichte high en een energie boost opkomen, dit herken ik van de echte LSD. Ik luister naar psytrance en voel al de synergie met de muziek. Dat is vrij snel.

15:00: Voel me wel beetje vaag geworden maar ik heb de controle. Lekker flesje water met de warmte smaakt nu extra verkoelend. Geen visuals maar wel wat mentale aspecten.

15:10 Het wordt al intenser, in mijn ooghoek zie ik soms wat flitsen, iets wat ik herken van de echte lsd. Even de vibe veranderd en een indianen fluit opgezet. Ik voel me heel kalm en sereen worden. De letters op mijn beeldscherm beginnen lichtelijk te golven. Blijven ademen en blijf kalm Astronaut, het is alweer een tijdje geleden.

15:30: Tering wat een energie ! Alsof me hele Kundalini begint te stromen. Ik moet het ergens zien kwijt te raken, dan maar van me af typen. Ik ben super energiek of vrolijk of hoe je het dan ook noemen wilt, alles is nu van een hogere level (kan het niet onder woorden brengen) Ja het energie aspect is zeker iets wat identiek is aan de LSD-25. Met vlagen zie ik Drugsforum wat op en neer gaan, in en uit, wat ademen, net als het behang wat er nu zo mooi uit ziet. Ik had nog niet gegeten, iets wat ik vaak doe als ik ga trippen. Ik heb nu wel honger maar op een of andere gekke manier geen eetlust door de energie. Ik voel de acid door me aderen stromen, iets wat mij een verliefd gevoel geeft. Heerlijk !

16:00: Even een peukie roken in de zon en de peuk smaakt ook nergens meer naar (vies) De zonnestralen voelen nu als een orgasme. Ook hoe dat lekker door me aderen stroomt. Zou er bijna geil van worden. Me eerste hap van de dag is nu een stukje chocola wat al weggesmolten is door de kamertemperatuur (25,5c) even gauw in de koelkast leggen

16:30: Ik ga nou wel lekker en ben al een tikkeltje rustiger, ik voel me kiplekker in me aderen ( die wel grappig aanvoelen nu)
Ik merk ook dat ik begin te zeiken over me hongergevoel en waar ik allemaal wel niet trek in heb (kapsalon, shoarma, vet vreten) maar dat ik daar op een gekke manier geen zin in heb... ik vind een lege maag wel lekker zo

16:45: Toch toegegeven aan me eetlust en ik heb het lekkerste plakje kaas ooit gegeten haha XD
En een gevoel in me aderen zoals ik die ken bij echte lsd: verliefd of geil gevoel alsof je hele aderen willen klaarkomen
Ook een lichte verandering in lichaamstemperatuur denk ik want ik heb ineens een koude neus en me handen voelen ook koud

17:00 Ik heb echt zin in een joint maar ik weet niet of dat nu al verstandig is, ik ga immers nog lekker op de acid.
Wel heb ik het idee om in de avond lekker naar het bos te gaan, onder het genot van een joint en een orkest aan vogels

18:00 ik voel me aderen alsof ze een orgasme beleven hhahaha heerlijk man ik ga nog steeds lekker
Ik luister nu weer psytrance en ik zeik over me hongergevoel, dat na een plakje kaas niet minder is geworden
En toch heb ik geen zin in eten want ik voel me alsof ik 10 pakken koffie op heb. Ik rook weer als een ketter okal smaken de peuken me niet ik blijf een gevoel houden van "ik moet roken"

19:00 Ik voel nu dat ik me piek heb gehad maar ik barst wel van de energie. Dit is toch wel een interessante middag geworden. Ik zeik nog steeds over me honger gevoel dus ik heb net een plakje worst op maarja, ik wil wel meer eten (maar het lukt niet ofzo).

20:00 Alles is gekalmeerd en ik heb net 2 broodjes met worst en kaas gegeten, ik ga nu een joint draaien en door de natuur fietsen

20:30 Toch maar geen joint maar een koud Hertog Jannetje, ook niet naar buiten omdat ik me hier veilig voel. Alles is wel wat rustiger nu. Ik merk dat de 1p lsd trip toch veel korter duurt ( ik vind dat een pluspunt ) in plaats van 8-12 uur helemaal uit me plaat is het nu gebleven bij een bescheiden 4-5 uurtjes waarvan een zeer energieke piek

Ik ga het hierbij laten want meer wordt het 'm helaas niet
Al met al een euforische en energieke beleving, totaal niet te onderscheiden van lsd-25 vrijwel identiek
Ik vind dit echt top spul dat dit zomaar legaal te verkrijgen is maakt het voor mij beter dan de straat lsd

Dankjewel dat ik dit report mocht delen met jullie
Hartelijke groeten van Astronaut

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
:hearteyes: Veel plezier!

Ik ben ook benieuwd naar of je verschil merkt tussen 1P en LSD-25.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
15:30 Tering wat een energie ! Alsof me hele Kundalini begint te stromen. Ik moet het ergens zien kwijt te raken, dan maar van me af typen. Ik ben super energiek of vrolijk of hoe je het dan ook noemen wilt, alles is nu van een hogere level (kan het niet onder woorden brengen) Ja het energie aspect is zeker iets wat identiek is aan de LSD-25. Met vlagen zie ik Drugsforum wat op en neer gaan, in en uit, wat ademen, net als het behang wat er nu zo mooi uit ziet. Ik had nog niet gegeten, iets wat ik vaak doe als ik ga trippen. Ik heb nu wel honger maar op een of andere gekke manier geen eetlust door de energie. Ik voel de acid door me aderen stromen, iets wat mij een verliefd gevoel geeft. Heerlijk !
Mooi man :hearteyes:

Nu wil ik ook :sweatsmile: Herken het allemaal van laatst.

Ga je er denk je ook nog op uit? Alles kan niets moet hè!

Enjoy

Astronaut

Bewuste gebruiker
Gewoon doen waar je spontaan zin in hebt!

Maar een joint in de piek? Of erna?
Geen idee ik heb al zo lang niet getript op acid dat ik niet meer weet hoe het is om te smoken op de piek. Ik hou het veilig en wacht rustig tot alles gekalmeerd is! Maar je brengt me wel aan het twijfelen om er een te draaien hahah

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Geen idee ik heb al zo lang niet getript op acid dat ik niet meer weet hoe het is om te smoken op de piek. Ik hou het veilig en wacht rustig tot alles gekalmeerd is!
Ja voorzichtig man. Heb er hele (hele) slechte ervaringen mee: wiet tijdens de LSD piek. Wanneer je duidelijk in de comedown zit is het imo safe om te doen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik ga het hierbij laten want meer wordt het 'm helaas niet
Al met al een euforische en energieke beleving, totaal niet te onderscheiden van lsd-25 vrijwel identiek
Ik vind dit echt top spul dat dit zomaar legaal te verkrijgen is maakt het voor mij beter dan de straat lsd
Interessant om te lezen al had ik het ook wel verwacht. Dit is namelijk ook mijn ervaring, al is het inmiddels al een hele tijd geleden dat ik LSD-25 heb genomen, dus kan het me eerlijk gezegd moeilijk voor de geest halen. Ik weet alleen dat mijn ervaringen met ALD-52 en 1P-LSD gewoon hetzelfde waren als met LSD-25 en daar zat destijds weinig tijd tussen, dus was dat vrij duidelijk. Natuurlijk, elke trip is anders door set en setting, maar de strekking ervan is hetzelfde.

20:00 Alles is gekalmeerd en ik heb net 2 broodjes met worst en kaas gegeten, ik ga nu een joint draaien en door de natuur fietsen
Verstandig dat je dit pas na de piek doet.

Have a good one! (soms was de comedown voor mij icm wiet nog het fijnste van de hele trip. Je wordt niet sloom door de wiet omdat de LSD nog stimuleert, dus kun je volop denken over van alles en nog wat.)

Astronaut

Bewuste gebruiker
Interessant om te lezen al had ik het ook wel verwacht. Dit is namelijk ook mijn ervaring, al is het inmiddels al een hele tijd geleden dat ik LSD-25 heb genomen, dus kan het me eerlijk gezegd moeilijk voor de geest halen. Ik weet alleen dat mijn ervaringen met ALD-52 en 1P-LSD gewoon hetzelfde waren als met LSD-25 en daar zat destijds weinig tijd tussen, dus was dat vrij duidelijk. Natuurlijk, elke trip is anders door set en setting, maar de strekking ervan is hetzelfde.

Verstandig dat je dit pas na de piek doet.

Have a good one! (soms was de comedown voor mij icm wiet nog het fijnste van de hele trip. Je wordt niet sloom door de wiet omdat de LSD nog stimuleert, dus kun je volop denken over van alles en nog wat.)
Bij nader inziens lijkt het mij toch veiliger om thuis te blijven met een koud biertje in plaats van een jointje. Ik denk dat de wiet het iets te ingewikkeld zou maken. Misschien is dat iets voor later op de avond. Voor nu even alles laten berusten. Dankjewel voor het volgen van mijn report topper

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bij nader inziens lijkt het mij toch veiliger om thuis te blijven met een koud biertje in plaats van een jointje. Ik denk dat de wiet het iets te ingewikkeld zou maken. Misschien is dat iets voor later op de avond. Voor nu even alles laten berusten. Dankjewel voor het volgen van mijn report topper
Altijd goed naar je intuïtie luisteren, nooit doen bij twijfel.

Maar gaat nog steeds op: have a good one. 🍻

Astronaut

Bewuste gebruiker
Ik wou nog even vermelden dat sinds deze trip ik mijn hele energie terug heb die ik kwijt was geraakt na een tijdje antipsychotica medicatie. Het voelt als herboren. Ik heb na de trip in de avond een paar biertjes gedronken en ik kon ook niet meer slapen. Dat heb ik gister avond pas gedaan tot vandaag 12 uur. Als na-effect werd ik even duister, dat kwam denk ik door de slapeloosheid van de lsd. Want ik nam mijn psyche onder de loep en er heerst nog wat ontevredenheid. Verder ben ik over het algemeen erg vrolijk sinds de 1p-LSD. Een effect wat ik opmerkte was ook moeite met plassen, wel moeten plassen maar dat lukt niet. Voor de rest geen bijwerkingen van de 1p lsd.

Laatst bewerkt:
Bovenaan