• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1p-lsd 150 mcg pellets

foleyx2

Newbie
ik ben op dit moment dat ik dit schrijf net weer terug op deze wereld en hoi allemaal dus

normaal gesproken bestel ik 4 bottlers voor een leuke avond flesje champie vind ik lekker.
deze keer dus ook maar let niet op en zie eigenlijk niet wat ik bestel. tot ik het pakketje keurig netjes op tijd word afgeleverd. ik kijk naar de envelop raar er zit karton in. ik doe hem open zitten 2 zakjes met rosse letters 1p_lsd. doe 1 zakje open zitten er geen zegels maar 2 hele kleine kloterige pilletjes in. ik ben wel wat gewend dacht ik 4 tot 6 bottlers of 2 dozen high hawaiin geen probleem. 3 vind ik eigenlijk wel lekker maar word te duur. ik denk dat word niks. ik neem die 2 spelden knopjes in (veel groter is het niet) het is mooi weer morgen Hemelvaartsdag. ik denk ik kijk wel wat dit doet.

20:30 ik denk wow dit word een heftige avond. en dat klopte.
21:00 wow wat een kleuren visuels beginnen champie nog maar even wachten dacht ik op mijn laatste heldere moment.
23:00 nog nooit in mijn hele leven zo diep gegaan kleuren zo helder zo mooi visuels niet normaal en op dit moment loopt mijn trip op zijn einde 03:30 ik heb waarschijnlijk en zo te voelen mega hard mijn kaken op slot gegooid want het voeld als of ik met rico verhoeffen in de ring heb gestaan.

eerlijk is eerlijk het was FANTASTISCH maar de volgende keer neem ik 1 klein kloteige spelden knopje want dit was eigelijk wel to much voor mij

dus ben je wel iets ervaren dan kan het geen kwaad denk ik maar ben je nieuw met trippen probeer de 1 nog maar te halveren.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Je doet maar wat zonder er ook maar een beetje bij na te denken komt het op mij over. Ik denk dat je hier vooral zelf van kan leren, de mensen die ik ken gaan over het algemeen veel verantwoordelijker met hun drugs om.

1 klein kloteige spelden knopje
Er zit 0,150mg werkzame stof in dat klein kloterig speldenknopje, wat genoeg is voor een leuke trip. wat wil je dan? Er 200mg van een of ander vulmiddel er bij zodat die net zo groot is als een XTC pil? Wat is daar dan de toegevoegde waarde van?

Laatst bewerkt:

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Nou moe, da's ook een warm welkom. Ik hoop dat je je er niet door laat afschrikken.

Gelukkig is het alsnog een positieve ervaring geweest. Je bestelling nakijken voor je verdergaat is misschien wel handig in het vervolg. Dat 300 mcg heftiger is dan 200 mcg is ook logisch.

Ik hoop dat je je een beetje gaat inlezen op dit forum. Met kennis van zaken drugs gebruiken maakt het veel leuker en veiliger.

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
sommige sites doen blotters en sommige pellets. dus ik snap wel als je een andere site als normaal bessteld dat je dan voor een verassing kan komen te staan. maar ja het gaat om microgrammen dus logisch dat het kleine dingetjes zijn...

Bovenaan