Een tripsitter is altijd goed! Maar een partnerruil doen terwijl je voor het eerst drugs gebruikt lijkt mij een minder goed idee. Het gaat jullie om de seksuele ervaring, en ik denk persoonlijk dat deze het beste is, en het meest intiem, als jullie dit met z'n tweetjes doen. Dan kunnen jullie er samen van genieten en brengt het jullie een bijzondere ervaring rijker, die slechts van jullie twee is. Het lijkt me dat zo'n ervaring jullie band versterkt. Maar met mensen erbij kan ik me voorstellen dat je niet helemaal los gaat in bed, zoals je dat misschien zou doen als jullie wél alle privacy hebben. Mijn persoonlijke mening: vertel iemand van hun, of allemaal, wat jullie van plan zijn en vraag of ze stand by willen staan voor vragen of tips. Hier op DF kunnen jullie natuurlijk ook altijd terecht, maar wij kunnen niet naar jullie toe. Of wat eigenlijk nog beter is, probeer het eerst een keer uit, de speed dan, met z'n allen maar zonder het seksuele gedeelte (dit kun je uiteraard zelf bepalen maar dan gaat het idee van dat intieme van jullie twee een beetje weg misschien). Tijdens jullie eerste keer drugs zou ik geen nieuwe dingen uitproberen mbt partnerruil oid., maar dit is persoonlijk. Mijn gevoel zegt dat omdat je hier later spijt van kunt krijgen aangezien speed je hoogmoedig laat voelen bijvoorbeeld. Met z'n twee maakt dit het juist extra intens natuurlijk.
Maar als jullie dat samen een keer hebben uitgeprobeerd, kunnen jullie het daarna een keer met z'n tweetjes doen zonder tripsitter erbij (die is natuurlijk altijd goed maar qua seksueel kan deze persoon misschien een beetje een gekke invloed zijn tijdens jullie 'trip'). Maar je vrienden hebben toch echt gelijk; speed maakt de seks vaak zeer intens en echt wel anders dan anders. Al helemaal denk ik wanneer jullie dit met z'n tweeën doen, elkaar opgeilen en op de piek samen de slaapkamer(of alle kamers🤪) in duiken. Zo maak je er een hele avond van, want op speed kunnen velen uren seks hebben. Het lijkt me geen remming doen op dat partnerruil gedeelte, eerder juist een stimulans. Maar zou dit bewaren voor een latere keer, juist omdat het stimulerend werkt en je mogelijk te ver gaat dan dat je eigenlijk wilde. Het is immers je eerste keer en bent misschien over-enthousiast. Maar dit blijft natuurlijk jullie eigen keuze, eigenlijk dit hele verhaal is slechts persoonlijk advies, dus wat ik zou vinden. Dit kan voor iedereen anders zijn.
Laat ik zeggen, doe het de eerste keer met vrienden, zonder seks (met anderen, je kunt altijd nog daarna samen het bed opzoeken😉), en doe het daarna een keer samen en maak er een heel avontuur van. Ik denk dat als jullie open staan voor avontuur en nieuwe dingen dat de speed daar wel bij helpt, je 'durft' letterlijk meer.
Het is een beetje een gevoel kwestie, en die is voor iedereen anders. Dit is slechts hoe ik erover denk! Erg leuk dat jullie samen het avontuur opzoeken, dat houd het natuurlijk spannend.... 😈
Maar pas hier wel heel erg mee op, speed is verraderlijker dan je denkt en na te veel/vaak gebruik zal het waarschijnlijk juist tegenovergestelde werking hebben op je libido. Ik spreek uit persoonlijke ervaring, en is als ik het niet mis heb meestal zo. Maar, wanneer je het incidenteel gebruikt.... wauw.. Wat een ervaring staat jullie nog te wachten samen!
Maar nogmaals, pas wel op. Het moet bijzonder blijven! En hoe minder jullie het doen, hoe leuker en spannender het blijft. Ik wil ook absoluut geen drugs aanmoedigen met dit bericht, ik hoop slechts de juiste informatie te geven. Maar ja, feit is nou eenmaal wel dat speed heel lekker kan zijn bij de seks hahaha.
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust. Kan natuurlijk ook in pm.
Wens jullie in ieder geval veel plezier 😜