Ik had vanacht rond 1 uur 2 dikke lijnen pep op. Ik had al erg veel alcohol gedronken , maar het voelde zeker goed. Ik voelde me het eerste half uur SUPER, en daarna gewoon door drinken en ging almaal heel soepel, en voelde me gewoon super relxt, en ben door gegaan tot een uur of 5.
Toen ik op bed lag wist ik niet meer het verschil tussen of ik nou sliep of wakker was, alles was een beetje raar.
Nou stond ik na half om half te geslapen hebben om half 2 op. Kreeg natuurlijk geen hap eten door me keel behalve wat chocola.
Alleen ik voel me nu opzich nog steeds een beetje opgepept? Kan dit wel?
Mijn keel lijkt ook een beetje verdoofd te zijn (had ik ook bij coke). Ook voel ik me nog super relaxt. En mijn pupillen zijn best wel groot.
Oja ik had ook geen last van kater, komt dit door de pep?
Toen ik op bed lag wist ik niet meer het verschil tussen of ik nou sliep of wakker was, alles was een beetje raar.
Nou stond ik na half om half te geslapen hebben om half 2 op. Kreeg natuurlijk geen hap eten door me keel behalve wat chocola.
Alleen ik voel me nu opzich nog steeds een beetje opgepept? Kan dit wel?
Mijn keel lijkt ook een beetje verdoofd te zijn (had ik ook bij coke). Ook voel ik me nog super relaxt. En mijn pupillen zijn best wel groot.
Oja ik had ook geen last van kater, komt dit door de pep?