Fenne
Belezen gebruiker
En, hoe beviel Paula?
Zeker uitzonderlijk dat ik een MDMA-achtige drug rapporteer!
Ik ben normaal redelijk zelfbewust, soms hyperbewust; onder invloed meestal wat minder maar het blijft wel aanwezig. De enige drug waarbij ik nog weleens dingen doe of zeg waar ik later een beetje spijt van krijg os alcohol, en dan alleen als ik ladderzat ben.
Antwoorden op je vragen:
- In principe is 130mg wel een hoge dosering, maar niet belachelijk. Ik heb bewust gekozen voor het midden van de hoge doseringsrange (100-150mg) omdat ik liever een nét iets te hoge dosering pak dan dat ik een net-nietervaring heb. De 30mg had ik meegenomen om bij te nemen als 130mg te weinig bleek, of om te verlengen. Achteraf gezien iets te snel ingenomen, maar ik schat dat het meer een verlengende werking heeft gehad dan een versterkende werking.
- Ik zou volgende keer kiezen voor 120mg. Niet dat dit te heftig was, maar een iets lagere dosering zal denk ik net zo goed minstens even goed zijn als XTC, en dan kan ik later redosen met 40 à 50mg zodat het effectief is als redose.
Volgende keer dat ik het gebruik zal ik nadien ook effecten, duur en nasleep vergelijken, om te kijken welke methode beter is.
- Ik merk vrij weinig; een beetje fysieke vermoeidheid, en nog steeds een licht stijve nek. En dat komt denk ik meer door slaaptekort/fysieke inspanning dan door de drug.
Mentaal voel ik me zelfs beter dan normaal, nu al drie dagen een goede afterglow. Ik zal updates posten als ik ineens toch somber of irritable word maar ik betwijfel het ondertussen eigenlijk
Thanks
Fijn dat het jou ook zo bevallen is. Wel typisch, die rookie mistake haha. Daarom had ik ook maar 30mg mee om te redosen, dan is de verleiding er ook gewoon niet. (En die 30mg heb ik alsnog eigenlijk te snel genomen, dus dat was een goede keuze.)
Dat het in ieder geval enigszins schadelijk zal blijken te zijn lijkt mij ook onvermijdelijk, het is bijna too good to be true anders. Ach, en als ik me aan de driemaandenregel hou en er verder verstandig mee omga zal het allemaal wel loslopen.
Veel ervaring mee ja? Bevalt het nu nog steeds zo goed als in het begin?
Zal ik doen!
Thanks voor je antwoorden!
Ik had deze op staan: Na een half uur wordt het helemaal heerlijk
Overigens niet naar bedoeld mijn observatie. Ik vind het eerder grappig om te zien, omdat het herkenbaar is voor mij. Ik ben ook te zelfbewust. In een situatie dat er tegen elkaar aan gelopen wordt, zonder dat het duidelijk is wiens schuld het is (maar zelfs is het niet de mijne), dan zeg ik sorry. Onder invloed hou ik voor iemand die onder invloed nog steeds teveel rekening met een ander. Aard van het beestje. Moet ook wat meer leren los te laten wat dat betreft en 'gek' doen. Niet te natuurlijk
3 dagen afterglow.....Wauw! Ik heb eigenlijk nooit een afterglow gehad. Of ik kan mij het niet meer herinneren. Ik ben gewoon wat brakjes. 2e dag alsof er niks gebeurd is.