15 Gram Hollandia

highflyer

Newbie
Hallo Allemaal,
Dit is me eerste post hier, wel volg ik al een tijdje alle topics gerelateerd aan psychodelische drugs.

Ik wil binnenkort samen met een goede vriend LSD doen, maar hier willen we eerst voor 'trainen'. We hebben allebei ervaring met (halve) portie truffels, wiet, xtc, en 2cb. Nu zijn we van plan binnenkort een hele portie hollandia te nemen per persoon. We staan beide heel positief in het leven en sterk in onze schoenen( als dat niet hetzelfde is)
Nou lees ik vaak dat truffels (15gram) moeilijker te sturen zijn dan LSD(100 microgram) zijn jullie het hier mee eens?
Wanneer de Hollandia goed valt, wordt onze eerst volgende trip LSD.

Ook vraag ik me af met welke drugs jullie meer inzichten krijgen die jullie in het echte leven kunnen toepassen, met LSD of truffels?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Bobsacamano

Badass junkie
Hallo Highflyer,

Op zich ben je wel klaar voor je volgende trip. Je kan nog een keer truffels doen en daarna je LSD. LSD heeft een wat positievere vibe over het geheel al zijn al mijn truffel ervaringen ook erg positief en leuk. Alleen je zit wat meer in je hoofd bij truffels, als je een vervelende gedachte hebt op LSD dan hoort die er helemaal bij voor mijn gevoel op dat moment. Bij truffels kun je soms een beetje overmant worden door zon emotie. Maar zit je goed in je vel dan is dat niet zon probleem. Wellicht zou je nog wel een iets minder heftige truffel kunnen nemen. Je gaat namelijk best ineens een sprong maken van een halve dosis naar een volle dosis van een sterke truffel. Wellicht kan je eerst een volle dosis doen van een iets mildere truffel. Het is ook leuk om te genieten van je trainingen :wink:

Inzichten kan je op beide stoffen prima krijgen maar verwacht geen inzichten je krijgt ze of je krijgt ze niet gewoon altijd een trip op je af laten komen dat is het belangrijkste.

highflyer zei:
Hallo Allemaal,
Dit is me eerste post hier, wel volg ik al een tijdje alle topics gerelateerd aan psychodelische drugs.

Ik wil binnenkort samen met een goede vriend LSD doen, maar hier willen we eerst voor 'trainen'. We hebben allebei ervaring met (halve) portie truffels, wiet, xtc, en 2cb. Nu zijn we van plan binnenkort een hele portie hollandia te nemen per persoon. We staan beide heel positief in het leven en sterk in onze schoenen( als dat niet hetzelfde is)
Nou lees ik vaak dat truffels (15gram) moeilijker te sturen zijn dan LSD(100 microgram) zijn jullie het hier mee eens?
Wanneer de Hollandia goed valt, wordt onze eerst volgende trip LSD.

Ook vraag ik me af met welke drugs jullie meer inzichten krijgen die jullie in het echte leven kunnen toepassen, met LSD of truffels?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

MeejheM

Badass junkie
mij ervaring met lsd is in elk geval beter dan met peyote, truffels of paddo's. in de zin van meer bestuurder te zijn dan bijrijder.

soms is het interessant te zien waar je heengebracht wordt, andere keren is het fijner zelf invloed te hebben. ik weet niet of men hier mijn ervaring deelt, maar binnen mijn vriendenkring zijn we het er wel ongeveer over eens.

succes in elk geval, beide opties zijn boeiend.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
LSD en truffels kunnen allebei heel overweldigend worden als je je er tegen gaat verzetten. Belangrijk is dat je het over je heen laat komen. Wel is het inderdaad voor de meesten zo dat truffels veel meer in je hoofd gaan zitten en LSD wat meer in je zintuigen.

15gr hollandia wordt door de meesten wel als een behoorlijk stevige dosis gezien, zeker als je nog niet veel ervaring hebt. Dan is 100ug LSD denk ik beter te handelen. Maargoed trainen op truffels kan natuurlijk geen kwaad, vooral omdat LSD bijna 2 keer zo lang duurt.

Qua inzichten is het voor mij redelijk om het even, die krijg ik net zoveel op truffels als op LSD.

highflyer

Newbie
Hartstikke bedankt voor jullie reacties!

Ik kies bewust voor gelijk een sterke truffel omdat ik niet zo zeer geloof in een bad trip, maar zoals meerdere het hier ook omschrijven als een 'unieke trip' waar je naar mijn mening het meest van leert. Ook ben ik geen controlefreak maar kan ik heel erg genieten als ik een ander bewustzijn ben waarbij ik alles bekijk vanuit een andere perceptie.
Zoals ik het nu zie zal ik dan eerst toch die 15 gram hollandia doen, en daarna LSD. Dit ook omdat als ik mijn LSD heb deze absoluut wil laten testen, ook al komt het van een betrouwbare bron. Het testen is meestal een proces van 1 tot 7 dagen right?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Je hebt in ieder geval de juiste instelling voor trippen. Geen controle willen uitoefenen op de ervaring en ook open staan voor minder leuke ervaringen is naar mijn idee essentieel om goed te trippen. Want de minder leuke trips zijn vaak het meest leerzaam inderdaad, als je maar niet in paniek raakt en je er tegen gaat verzetten.

LSD laten testen is belangrijk inderdaad, helaas worden er nog wel eens hele andere stoffen als LSD verkocht. Testen duurt vaak een week, maar met LSD kan dat soms ook een paar weken duren. Helaas wordt LSD op het moment niet gekwantificeerd, waardoor je alleen terug zult krijgen of het LSD is en dus geen dosering per zegel. Dat is erg jammer, maar dan weet je wel zeker dat je echt LSD hebt. Het kwantificeren gaan ze waarschijnlijk volgend jaar weer doen, ze zijn nu nieuwe apparatuur aan het testen hiervoor.

highflyer

Newbie
Dat is wel jammer ja dat je de kwantiteit niet te horen krijgt. Maar verder ken ik mijn 'dealer' goed en gebruikt hij zelf ook dezelfde LSD die ik dan koop dus kan hem wel goed ondervragen hoeveel hij denkt dat de dosis van 1 zegel is.

Topforum dit overigens, goed onderbouwde antwoorden allemaal! Hartstikke bedankt daarvoor.

Tussen 1-3 weken ga ik voor de 15 gram hollandia, ik zal laten weten hoe het was!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik weet natuurlijk niet hoe goed jij je dealer kent, maar raad je aan het in ieder geval wel te testen. Dan weet je zeker dat het echt lsd is, voor de sterkte zul je inderdaad op zijn inschatting af moeten gaan.

Ben benieuwd naar je volgende trip!

highflyer

Newbie
Nou ik zie mijn dealer elke dag, is een persoon waar je het ook niet echt van verwacht, intelligent persoon. Alsnog laat ik het sowieso testen, geeft mezelf ook een lekkerder gevoel.

Ik zal me eerst tripreport schrijven als ik de 15 gram hollandia heb ervaren.

Bovenaan