100% pure speed

koekwouzz

Newbie
Goedenavond dames en heren.
Ik heb hele poos aan goede speed kunnen komen maar, het blijkt dat er weer zeer moeilijk aan goede en ongevaarlijke speed is te komen.
Wij zijn vorig weekend bij een andere dealer geweest en mijn maat heeft gelijk met hartkloppingen in het ziekenhuis gelegen......
Zijn er nog meer mensen die dit mee hebben gemaakt. Dit is te gek voor woorden en ook nog is levensbedreigend. Speelt dit alleen in Brabant of zijn er nog meer steden waar dit aan de hand is want, zulke dingen mogen niet gebeuren toch????? :flushed:

jaapi

Belezen gebruiker
ik zie de relatie tussen het onderwerp van je post en de titel van de topic niet. Verder hoeven hartkloppingen niet levensgevaarlijke dingen te zijn.

ik gok dat iets teveel is gepakt of iets te hoog caffaine percentage.

gr

Liesette

Bewuste gebruiker
Het is ook een beetje voorbarig niet ?

misschien was de pepnemer wel niet bekend met de echte zuivere pep.
Voorop gesteld dat 90% van de samples die getest worden vervuild zijn en niet verder reiken dan 25 % amfeta.

Je titel begint ook over 100% zuivere amfetamine maar dat is in vloeibare vorm
In poeder vorm reikt het niet verder dan 73% .

Iemand die de 73% niet kent en de 16% + 69 % cafeine gewent is krijgt idd allerlei nieuwe impulsen te verwerken.

Zoals :

insomnia
gewichtsverlies
paranoia
hartkloppingen

en na een nacht slaap overslaan komt daar een leuk lijstje bij .....

katers
hallucinaties
stemmingswisselingen

mick swagger

Belezen gebruiker
Het is hier momenteel ook tranen met tuiten, Het kwik stijgt hier amper boven de 10% amf. Ook boven de 80% caffeine is geen uitzondering meer... Het tijdperk van de knalshit lijkt voorbij... Ook heb ik de laatste maand al 2 sampletjes laten testen waar zelfs een waarschuwing bij kwam omdat, er allerlei onbekende stoffen in voorkwamen. In het andere sampletje waar een waarschuwing bij zat, zat het stofje 4-methylamfetamine. Deze stof heeft geloof ik in vlaanderen al de nodige levens gekost :openmouth: :( . Het gaat wel extreem slecht in nederland atm... Dus laat alles testen voor je wat tot je neemt... Het is maar de vraag of je eigenlijks wel speed in handen hebt...... :cry:

mick swagger

Belezen gebruiker
boenkeng zei:
hielke19 zei:
4-methylamfetamine
Wat is dit dan precies?

4-methyl amfetamine is een stof die op je serotonine systeem werkt, in mindere mate ook op dopamine en norepinefrine als ik me niet vergis :confused: . Deze stof schijnt aardig neurotoxisch te zijn, dus mensen opgepast!

hier een officiele bron die 3 doden en 3 zware gewonden meld en een officiele waarschuwing van dit stofje! Dit mag dan wel in Vlaanderen zijn maar aangezien het hier nu jammer genoeg ook al in nederland voorkomt; http://www.vitalsounds.be/Home/Nieuws/t ... deren.aspx

Paperplane.

Wijs gebruiker
4-methylamfetamine is inderdaad linke soep. Relatief lange come-up, ook bij nasaal gebruik, lange werkingsduur, veel side-effects.

Vermijden vermijden!

mick swagger

Belezen gebruiker
Paperplane. zei:
4-methylamfetamine is inderdaad linke soep. Relatief lange come-up, ook bij nasaal gebruik, lange werkingsduur, veel side-effects.

Vermijden vermijden!

enkele side-effects: veranderingen in slaap patroon, aantasting van cognitieve vaardigheden, verminderde geheugencapaciteit, verminderde motivatie en moeite met het inschatten wat een gepaste actie tijdens een bepaalde situatie.

klinkt niet fijn.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Het is namelijk een analoog van crystal meth. Lekker neurotoxisch ook. Laat deze RC maar liggen, gimme 4-fa.

Liesette

Bewuste gebruiker
Re: 72% pure speed

72% ...

i rest my case ...

de droogte is te overwinnen mits je correct hamstert
en geduld toont
respect toont
:hearteyes:

het heeft nu maanden geduurd maar Carnaval kan beginnen
de enige reden waarom er minder coma zuipers zijn is omdat ze nu pep hebben

it gaet un

mick swagger

Belezen gebruiker
Re: 72% pure speed

Liesette zei:
72% ...

i rest my case ...

de droogte is te overwinnen mits je correct hamstert
en geduld toont
respect toont
:hearteyes:

het heeft nu maanden geduurd maar Carnaval kan beginnen
de enige reden waarom er minder coma zuipers zijn is omdat ze nu pep hebben

it gaet un

me jealous! :hearteyes: is het ook d,l-amfetamine of is het dextro? want daar zit nogal een verschil in.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Hielke, jij gaf in een ander topic al aan racemische amf te prefereren over dextro, wat ik niet helemaal begrijp. Dex laat in verhouding veel meer dopamine vrij --> meer euforie/plezier. Heb zelf alleen dex gebruikt omdat dat in tegenstelling tot d,l amf wel puur was in deze regio, Als ik aan redelijk pure d,l amf kan komen wil ik dat ook wel eens testen hoor. Je gaat daar alleen veel strakker van staan met in verhouding minder euforie tot de side-effects. Kut toch?

Peace,

mick swagger

Belezen gebruiker
Paperplane. zei:
Hielke, jij gaf in een ander topic al aan racemische amf te prefereren over dextro, wat ik niet helemaal begrijp. Dex laat in verhouding veel meer dopamine vrij --> meer euforie/plezier. Heb zelf alleen dex gebruikt omdat dat in tegenstelling tot d,l amf wel puur was in deze regio, Als ik aan redelijk pure d,l amf kan komen wil ik dat ook wel eens testen hoor. Je gaat daar alleen veel strakker van staan met in verhouding minder euforie tot de side-effects. Kut toch?

Peace,

Volgens mij geeft, d,l-amf. meer norepinefrine release, waardoor het, wat meer dat on top of the world gevoel. En je raakt meer in een rush. Bij dex blijf je veel helderder, terwijl je van de ander variant veel vager wordt. Ook heb ik met dex lang zo erg niet dat ik erg zin heb om dingen te gaan doen en is de drang om te praten er ook lang zo erg niet. Het enige wat idd beter is aan dex is dat de kater een stuk beter te doen is.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Noradrenaline zorgt juist voor dat opgejaagde gevoel. Dopamine zorgt voor het ik kan de hele wereld aan gevoel. Je raakt inderdaad wel meer in een rush en word wat vager, dat is inderdaad wel een "voordeel". Bij mij is dex juist echt über-sociaal, en wil dan met iedereen praten over alles.
Doordat dex inderdaad minder noradrenaline vrijmaakt, en er in je lichaam dus minder adrenaline aangemaakt word, heb je relatief minder de lust om te bewegen. Je voelt je van dex misschien minder brak, maar vokr je hersenen is het een grotere aanslag, omdat er veel meer dopamine vrij wordt gelaten per mg dan bij d,l-amf.

Altijd leuk om andere mensen hun mening te weten over dat soort dingen :)

Peace,

koekwouzz

Newbie
Haha voorbarig zeg je.... Denk je dat ik niet weet weet waar ik over praat. Heb een jaar gezeten in belgie en kreeg daar een uitslag van het lab voor mijn neus....... 99% amfetamine! Kreeg er gelijk een half jaar bij omdat ik de BRON zou zijn.
Wel eens gehoord van mensen die het injecteren. Bij mij pakte ze 1gram beete gedesteliseerd water en zetten maar. Zonder te filteren. Hij reed om de dag 4uur heen en 4uur terug.
Meer zeg ik niet.......
Liesette zei:
Het is ook een beetje voorbarigb]misschien was de pepnemer wel niet bekend met de echte zuivere pep.
Voorop gesteld dat 90% van de samples die getest worden vervuild zijn en niet verder reiken dan 25 % amfeta.

Je titel begint ook over 100% zuivere amfetamine maar dat is in vloeibare vorm
In poeder vorm reikt het niet verder dan 73% .

Iemand die de 73% niet kent en de 16% + 69 % cafeine gewent is krijgt idd allerlei nieuwe impulsen te verwerken.

Zoals :

insomnia
gewichtsverlies
paranoia
hartkloppingen

en na een nacht slaap overslaan komt daar een leuk lijstje bij .....

katers
hallucinaties
stemmingswisselingen

koekwouzz

Newbie
Speed werkt altijd op het stofje dopamine in je hersenen. Dat is ook de reden dat je vaak erna neerslachtig bent. De tijd dat je aan het "freaken"bent is evenlang als de tijd die je nodig hebt om ervan bij te komen

hielke19 zei:
boenkeng zei:
hielke19 zei:
4-methylamfetamine
Wat is dit dan precies?

4-methyl amfetamine is een stof die op je serotonine systeem werkt, in mindere mate ook op dopamine en norepinefrine als ik me niet vergis :confused: . Deze stof schijnt aardig neurotoxisch te zijn, dus mensen opgepast!

hier een officiele bron die 3 doden en 3 zware gewonden meld en een officiele waarschuwing van dit stofje! Dit mag dan wel in Vlaanderen zijn maar aangezien het hier nu jammer genoeg ook al in nederland voorkomt; http://www.vitalsounds.be/Home/Nieuws/t ... deren.aspx

mick swagger

Belezen gebruiker
hielke19 zei:
boenkeng zei:
hielke19 zei:
4-methylamfetamine
Wat is dit dan precies?

4-methylamfetamine is beter bekend als PMA. Een stof die boven de 50mg al erg neurotoxisch is.

boenkeng

Bewuste gebruiker
hielke19 zei:
4-methylamfetamine is beter bekend als PMA. Een stof die boven de 50mg al erg neurotoxisch is.
PMA/PMMA is idd weinig goeds, maar lichte dosissen zijn niet gelijk gevaarlijk en redelijk euforisch?

mick swagger

Belezen gebruiker
boenkeng zei:
hielke19 zei:
PMA/PMMA is idd weinig goeds, maar lichte dosissen zijn niet gelijk gevaarlijk en redelijk euforisch?

Op de PMA vault, wordt gemeld dat het wel een energieboost geeft ook staat er dat het lichte hallucinaties geeft. Dit is bij een nog recreationele dosis van 50 mg.

Bij 60-80mg wordt deze stof extreem gevaarlijk waardoor je bloedtempratuur en bloeddruk erg zullen stijgen ook kun je er spierspasmen van krijgen ook kan het ademen een stuk moeilijker gaan en zal je hartslag flink stijgen ook kun je er erg misselijk van worden en is het niet ongewoon dat de desbetreffende persoon in coma raakt en/of sterft.

Hou wel in gedachten dat het van persoon tot persoon scheelt, het hangt niet alleen van je gewicht af maar zeker ook van je gevoeligheid voor deze stof en zo zijn er zeker nog veel meer factoren die meespelen. Ik zou niet graag experimenteren met deze stof die zo neurotoxisch is.

spitniater

Newbie
koekwouzz zei:
Ik heb hele poos aan goede speed kunnen komen maar, het blijkt dat er weer zeer moeilijk aan goede en ongevaarlijke speed is te komen.
Wij zijn vorig weekend bij een andere dealer geweest en mijn maat heeft gelijk met hartkloppingen in het ziekenhuis gelegen......
Zijn er nog meer mensen die dit mee hebben gemaakt. Dit is te gek voor woorden en ook nog is levensbedreigend. Speelt dit alleen in Brabant of zijn er nog meer steden waar dit aan de hand is want, zulke dingen mogen niet gebeuren toch????? :flushed:
Atropine bijwerkingen

Als u een van de volgende ernstige bijwerkingen, stop dan met atropine en vragen dringende medische aandacht:
een allergische reactie (zwelling van de lippen, tong of gezicht, ademhalingsproblemen, afsluiting van je keel, of netelroos);
een onregelmatige of snelle hartslag;
huiduitslag of blozen, of
pijn aan de ogen.
Andere, minder ernstige bijwerkingen kunnen vaker optreden. Blijf atropine te nemen en praat dan met uw arts als u

hoofdpijn, duizeligheid of licht in het hoofd;
zwakte of nervositeit;
wazig zien, grote pupillen, of de gevoeligheid van de ogen aan fel licht;
misselijkheid, een opgeblazen gevoel, brandend maagzuur, of verstopping;
veranderingen in de smaak;
moeilijk urineren;
verminderde transpiratie, of
verstopte neus, benauwdheid, of een droge mond.

koekwouzz zei:

hier in gelderland is het zelfde gezeik loos :angry:

Moon

Bewuste gebruiker
Geen last van slechte speed hier, heb weer super kwaliteit, getest op 0% caffeïne en lots of amfetamine (+60%) :hearteyes: en geen toegevoegde rotzooi. Yum! :hearteyes:

Val

Newbie
Hoi,

als ik dat alles lees ben ik een nog grotere leek dan ik dacht te zijn. Kan sinds een paar maanden niet meer aan speed komen en heb zojuist pure caffeine besteld. Voor mij is gewichtsverlies namelijk een zeer welkome bijkomstigheid. Maar het moet ook wel leuk blijven. Heeft iemand tips om het mee te vermengen?

tx!

Baksteen45

Experimenterende gebruiker
Heb hier nu geluk, ken de chemist myself was een vriend van me vaste snuifmaat
Heb nu een gram puur puur puur :rock: maar dat is zo tyfus sterk dat na 2 lijnen me neus begon te bloeden... Love it, nu bommetje proberen
En om te snuiven pak ik wel de versneden 48% :hearteyes:
Ga nu ff so'n bommetje maken bye

Bovenaan