1 Gram binnen vijf uur!!!!!

nito98

Belezen gebruiker
Ik denk dat het niet meer normaal is of wel??? en het is geen slecht kwaliteit ofzo maar krijg er momenteel niet genoeg van. Komt ook door een klote periode en dan het niet goed is weet ik ook.... Maar goed gaat denk ik ook weer over... :confused:

nito98

Belezen gebruiker
Oke is dat echt zo ????????? Dacht dat ik abnormaal veel aan het gebruiken was.........

J86

Bewuste gebruiker
ik denk dat ie het sarcastisch bedoeld of gewoon ontzettend dom is...

voor sommige hardcore gebruikers is het misschien niet veel, maar als je er ooit nog vanaf wilt komen moet je wel inzien dat je heel erg verkeerd bezig bent. zeker als je gaat snuiven omdat je een klote periode hebt. verslaving gaat niet zomaar over..

nito98

Belezen gebruiker
Ja daar ben ik ook bang voor ........Dus denk dat ik echt maar moet minderen met die zooi... :(

plopkoek

Bewuste gebruiker
Nou Nou, met 1 gram kan je 2-3 avonden gebruiken, als je beginnend bent :)

Maar als je voor je eerste keer 1gr gebruikt op 5 uurs, dan wilt het niet zeggen dat je veslaafd bent hoor, of het moet kwaliteit zijn geweest om 'U' tegen te zeggen ! :wave:

Holden

Bewuste gebruiker
Toen ik ermee begon heb ik ook wel avondjes gekend dat ik er 1gr doorjaste op vijf uur..Daarna overgestapt op tweewekelijks gebruiken en telkens maar een halfje, en dat vond ik zelfs aangenamer. Nu bijna drie weken gestopt, het doel is een maand en ik zie het wel zitten. Maar zoals al gezegd; gebruiken wanneer je je mentaal niet goed voelt is uit den boze; i've been there and it's no good.

Frisko

Badass junkie
1gr op 5u :confused:
kwam ik er maar zolang mee toe...
hier gaat een gram er op een uurtje of 2 a 3 door :rolleyes:

U

user19823451

Gast
ik heb een periode gehad dat ik een halve gram in een keer snoof en in een nacht 3-4 gr. in mn neus heb gestopt.
Nu ben ik al een jaar clean. Maar eerlijk is eerlijk, af en toe een halve in het weekend is nog steeds lekker.
Het is nu wel zo dat zodra ik maar een lijntje heb genomen, mn kennissen hebben het meteen door :worried:

Maar ja, 40 uur keihard werken in een week, en op een zaterdagavond een halvje, kan toch geen kwaad???

maak je maar geen zorgen, zolang je het onder controle hebt. En dat is moeilijk hoor...

sve1200

Experimenterende gebruiker
Ja, dat heb ik ook gedaan totdat mijn lichaam geen zin meer had. Hyperventilatie etc..
Nu geeft mijn lichaam eigenlijk aan wanneer het genoeg is.
Toch ben ik er nog niet helemaal af, ga af en toe nog wel eens tever.
Ik denk dat ik het onder controle heb met 1''s in de 2 weken of in de maand.
Maar als ik het thuis heb liggen, dat is het moeilijk om op een vrijdagavond nee te zeggen.

ts

Bewuste gebruiker
1 gram 5 uur, das vrij normaal lijkt me...

eerste keer deed ik uit onwetendheid een halve in 1x en tsja na de befaamde eerste keer is het nooit meer zo goed geweest, maar soms wel in de buurt hehe

LSO

Newbie
hehe, 1 gram in 5 uur dan weet je het nog puur uit te zingen.

als ik rustig thuis zit filmpie te checke fzo dan gaan er ook zo 1-2 hele doorheen :wink:

Skippy

Wijs gebruiker
ik snuif 1 gram in 1 keer en dan haal ik erna nog 2 gram :wink: maar dan wel 1 keer in de 2 maanden ofzo

space scientist

Wijs gebruiker
het is nog geen 4,5 gram in die 5 uur, maar dan voel je je echt vertieft die dag er na.

IK zou maar stoppen als ik jou was, hoewel ik eigenlijk dat advies alleen mag geven als ik zelf nou eens clean ben :flushed:

Chris Pontius

Badass junkie
fatsoen1 zei:
1 gram in een half uur ikke, maar ja, tis zo versneden tegenwoordig .
wat een teringzooi moet jij dan wel niet hebben...
aan een halfje over 4 uur lang heb ik meer dan genoeg.. loop dan flink te stuiteren.

TrippleKX

Belezen gebruiker
Frisko zei:

Als je gewoon een rustig avondje aan het bijpraten in een uurtje of 3/4 hierzo..
Maar als ik op den duur al langer bezig ben op een feest snuif ik wel is een kwart tot halve gram in een keer..
Dan krijg je echt een geweldige rush!

Ewie

Belezen gebruiker
Met een grammetje doe ik wel een avondje in een discotheek (met sluitingstijd van 3 uur, eigenlijk al wat te kort) en soms hou ik zelfs nog wat over, terwijl ik voor m'n gevoel toch om de 10 minuten naar de wc ga om weer een beetje bij te punten... Maar tis dan wel altijd best goede coke dan =)

fc

Frisko zei:
idem nu al niet gebruikt sedert 25 december en ga een feestje bouwen in september dan ga ik er een gr of 10 kopen en daarmee 4 sessies met mijn verloofde doen ....good old skool

Chris Pontius

Badass junkie
ikkibi zei:
ben op zoek naar iets goed wat ik hier niet kan vinden. iemand een idee van hoe en waar :confused:

probeer die eens, echt een goede film!

aXXis

Ik heb 3.5 gram in 5 uur gedaan. Niks aan de hand, was alleen zo kk moe dat ik me nest in moest, de dag erna leek het alsof ik op pluto rondliep, maarja het was wel een leuke avond :) Totdat ik erachter kwam dat ik zoveel op had en het niet kon geloven. Ik heb er van geleerd, hoeveel je ook meeneemt, het gaat op. 1 gram in 1 nacht is lekker en kan, 4 gram in 1 nacht is niet lekker en kan ook. Daarom: Less is more bij cocaine. En het scheelt je heel veel geld :)

yugoslaaf

dats normaal voor jongere gassies je neemt geen lijntjes meer tippies

ik ken mensen die doen gelijk 2gr een lijn klaar

Bovenaan