welke pijp voor basecoke

Bigvloei

Belezen gebruiker
Hey mensen,

Ik kon nergens op het forum deze vraag beantwoord terugvinden daarom deze post.

Op welke manier, en met welke pijp kan je het beste basecoke roken? Ikzelf heb een wietpijpje waar ik dan ook as in leg en dat werkt redelijk. Nu vraag ik me af of er betere pijpjes zijn die geschikt zijn voor basecoke en/of crack roken. het liefst 1tje waar je geen as voor nodig hebt aangezien dit schadelijker voor je is. Het moet wel echt effectiever zijn dan het welbekende wietpijpje.

iemand tips of suggesties?

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Ik hoop niet datij hiermee reclame maak oid.
maar deze bevallen mij heel goed.

En deze ook.

Georgie J.

Experimenterende gebruiker
Ik doe het gewoon in een lange wietpijp met glazen steel ivm warmtegeleiding. Gebruik 3 zeefje en beetje as

Hey mensen,

Ik kon nergens op het forum deze vraag beantwoord terugvinden daarom deze post.

Op welke manier, en met welke pijp kan je het beste basecoke roken? Ikzelf heb een wietpijpje waar ik dan ook as in leg en dat werkt redelijk. Nu vraag ik me af of er betere pijpjes zijn die geschikt zijn voor basecoke en/of crack roken. het liefst 1tje waar je geen as voor nodig hebt aangezien dit schadelijker voor je is. Het moet wel echt effectiever zijn dan het welbekende wietpijpje.

iemand tips of suggesties?
Wietpijpje met gaasje. En base coke is geen crack zoals je in Amerika heb . Crack wordt anders gekookt, met een ander middel. Hetzelfde met amfetamine, sommige denken dat methamfetamine bijna hetzelfde is. Maar meth in Amerika is complete gekmakende bende. En speed hier is veel "gezonde"

Bovenaan