Vraag Dosering en planning XTC/ 2CB

BlubVis

Newbie
Goededag allen!
Ik heb nou al een paar keer xtc gedaan, en heb hiermee veel gebruikservaring opgelopen gelukkig :)
Maar ik heb alsnog een vraag over hoe ik het beste kan doseren voor mijzelf dus ik ga even een scenario schetsen waarin ik het meestal gebruik:

De pillen die ik heb zijn getest op 260mg mdma, stevige rakkers dus! Ik weeg zelf 74kg en ben 1,82m en 21 jaar oud.
ik heb binnenkort een feestje van 12:00 tot 00:00, en ik weet dat ik op puur xtc dit niet ga volhouden. Daarom begin ik ook pas met mijn 1e dosis om 17:00.

Het gaat bij mij als volgt:
om 17:00 pak ik eerst een kwartje van de pil, zodra ik die begin te voelen (meestal rond 17:45) pak ik nog een kwartje bij. De reden dat ik het in 2 delen doe is omdat ik de inkick van zo'n zware pil toch wel wat aan de heftige kant vind om gelijk een halfje weg te duwen, dus lijkt het mij verstandiger om het in 2x te doen, dan kan ik er ook wat rustiger in komen.

Na deze 2 kwartjes ben ik op mijn absolute liefdespiek en ga ik heerlijk.
Vorige keer heb ik 1 kwartje bijgepakt pas om 20:00, maar merkte dat ik eigenlijk iets hiervoor al weer n beetje neer kwam, dus nu wil ik om 19:45 bijpakken met een kwartje.

Als laatst wil ik dan nog 1x bijpakken om 21:00 met een kwartje xtc en 14mg aan 2cb.

Ik weet dat bijpakken de xtc love feeling niet terug brengt, maar ik pak wel bij voor de adrenaline en dopamine om meer energie te hebben tot t eind. Maar daarom ook dat beetje 2cb, dan voel ik me weer lekker en vrolijk. Ik wil namelijk niet uppers combineren met xtc zoals coke en speed.

Denken jullie dat dit een prima manier is van drugs doseren om het zo tot 00:00 vol te houden?

Zijn er dingen die jullie anders zouden doen? zoals welke momenten zouden jullie bij pakken of anders doseren om het goed vol te houden?
ik weet dan 260 mg boven de aanbevolen dosis is, maar daarom pak ik pas bij als mn love piek een beetje begint uit te werken, zodat ik wel nog de speedy effecten krijg.

ben benieuwd wat jullie van dit plan dus vinden :)

als samenvatting:
17:00 kwartje xtc
17:45 kwartje xtc
19:45 kwartje xtc
21:00 kwartje xtc + 14mg 2cb

scheplepel

Experimenterende gebruiker
Ik zou als eerste dosis een halfe in nemen en dan in de loop van de avond de 2 andere kwartjes verdelen over de tijd die je heb. Door dat te doen blijft je piek ook langer door. [Teminste dat is mijn ervaring weet niet of dat bij andere ook zo is] Alleen zeg jij dat je de opkomst te heftig vindt maar je moet gwn maar zo zien hoe heftiger die opkomst hoe harder je uiteindelijk gaat. Er kan eigenlijk niks fout aangezien je je pil heb getest

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Als je 74 kilo weegt dan zit je met 111mg al aan je maximaal aanbevolen dosis. Jij wil de hele pil, dus 240mg naar binnen harken, dus meer dan eens zoveel en dat is vragen om meer nadelige effecten, minder positieve effecten en een eftigere kater. 1 tot 1.5 mg per kilo lichaamsgewicht per gebruiksmoment. Dat wil zeggen voor de hele dag/avond. Daarna is een pauze van 3mnd gewenst ivm herstel en het niet willen frituren van je brein.

Er kan eigenlijk niks fout aangezien je je pil heb getest
En dat klopt dus niet. Wel getest maar overgedoseerd innemen is niet oké.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Ik zou met meer beginnen, dus een halve en dan 2x een kwartje bijpakken. Dan kikt het maar ff zwaar in, maar zit je wel meteen op je goeie high.
Verlengen doe ik zelf maar 1x binnen 1,5 uur na de eerste omdat je alleen maar meer de “vervelende” effecten hebt.

Als je steeds meer stapelt krijg je teveel, ga je straks helemaal niet lekker meer. En de euforie is dan toch al weg. Liever chill zijn toch met alle positieve effecten?

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Goededag allen!
Ik heb nou al een paar keer xtc gedaan, en heb hiermee veel gebruikservaring opgelopen gelukkig :)
Maar ik heb alsnog een vraag over hoe ik het beste kan doseren voor mijzelf dus ik ga even een scenario schetsen waarin ik het meestal gebruik:

De pillen die ik heb zijn getest op 260mg mdma, stevige rakkers dus! Ik weeg zelf 74kg en ben 1,82m en 21 jaar oud.
ik heb binnenkort een feestje van 12:00 tot 00:00, en ik weet dat ik op puur xtc dit niet ga volhouden. Daarom begin ik ook pas met mijn 1e dosis om 17:00.

Het gaat bij mij als volgt:
om 17:00 pak ik eerst een kwartje van de pil, zodra ik die begin te voelen (meestal rond 17:45) pak ik nog een kwartje bij. De reden dat ik het in 2 delen doe is omdat ik de inkick van zo'n zware pil toch wel wat aan de heftige kant vind om gelijk een halfje weg te duwen, dus lijkt het mij verstandiger om het in 2x te doen, dan kan ik er ook wat rustiger in komen.

Na deze 2 kwartjes ben ik op mijn absolute liefdespiek en ga ik heerlijk.
Vorige keer heb ik 1 kwartje bijgepakt pas om 20:00, maar merkte dat ik eigenlijk iets hiervoor al weer n beetje neer kwam, dus nu wil ik om 19:45 bijpakken met een kwartje.

Als laatst wil ik dan nog 1x bijpakken om 21:00 met een kwartje xtc en 14mg aan 2cb.

Ik weet dat bijpakken de xtc love feeling niet terug brengt, maar ik pak wel bij voor de adrenaline en dopamine om meer energie te hebben tot t eind. Maar daarom ook dat beetje 2cb, dan voel ik me weer lekker en vrolijk. Ik wil namelijk niet uppers combineren met xtc zoals coke en speed.

Denken jullie dat dit een prima manier is van drugs doseren om het zo tot 00:00 vol te houden?

Zijn er dingen die jullie anders zouden doen? zoals welke momenten zouden jullie bij pakken of anders doseren om het goed vol te houden?
ik weet dan 260 mg boven de aanbevolen dosis is, maar daarom pak ik pas bij als mn love piek een beetje begint uit te werken, zodat ik wel nog de speedy effecten krijg.

ben benieuwd wat jullie van dit plan dus vinden :)

als samenvatting:
17:00 kwartje xtc
17:45 kwartje xtc
19:45 kwartje xtc
21:00 kwartje xtc + 14mg 2cb
Daadwerkelijke 260 mg pillen heb je goed gefixt poh, ik raad met weinig tollerantie zeker en kwartje aan.

Bovenaan