Vergelijking miauw (3mmc/4mmc) & speed

Kleine J

Belezen gebruiker
Ik heb laatst "miauw" een keer gebruikt en normaal gesproken gebruik ik alleen speed omdat ik me daar altijd comfortabeler van voel, alleen ik vond de werking eerlijk gezegd niet zo heel erg verschillend. Kan iemand me misschien uitleggen wat de verschillen nu eigenlijk precies zijn? En dan bedoel ik natuurlijk qua werking, niet dat het sws 2 verschillende stofjes zijn

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb laatst "miauw" een keer gebruikt en normaal gesproken gebruik ik alleen speed omdat ik me daar altijd comfortabeler van voel, alleen ik vond de werking eerlijk gezegd niet zo heel erg verschillend. Kan iemand me misschien uitleggen wat de verschillen nu eigenlijk precies zijn? En dan bedoel ik natuurlijk qua werking, niet dat het sws 2 verschillende stofjes zijn
4-MMC is meer prosociaal. Je krijgt er wat meer warme gevoelens van, zowel letterlijk in je lichaam, als figuurlijk wat betreft hoe je naar anderen kijkt.
Een ander aspect is de werkingsduur. De effecten van 4-MMC vallen na een uurtje of 3-4 ineens weg. En dan krijg je DIKKE cravings. Speed is wat meer een dieseltrein die door blijft denderen en heeeeel langzaam uitrolt.

hiimacid

Belezen gebruiker
Speed: Geschikt voor feestjes/sociale activiteiten in hoge dosering. In lage doseringen is het ook een goede hulp bij huishoudelijk werk en studeren. stabiel en langdurig effect.

4MMC: niet geschikt voor functioneel gebruik. Ideaal voor feesten en entertainment. mdma-achtig effect. Met een goede dosis kun je zo snel gaan als een raket.

3MMC: Relatief vergelijkbaar met 4mmc. maar relatief meer energie, minder euforie. In dit opzicht lijkt het iets meer op amfetamine.

Kleine J

Belezen gebruiker
Speed: Geschikt voor feestjes/sociale activiteiten in hoge dosering. In lage doseringen is het ook een goede hulp bij huishoudelijk werk en studeren. stabiel en langdurig effect.

4MMC: niet geschikt voor functioneel gebruik. Ideaal voor feesten en entertainment. mdma-achtig effect. Met een goede dosis kun je zo snel gaan als een raket.

3MMC: Relatief vergelijkbaar met 4mmc. maar relatief meer energie, minder euforie. In dit opzicht lijkt het iets meer op amfetamine.
Dat is een mooie nette vergelijking, hier kan ik gelijk al uithalen dat het dus 3-MMC was en niet 4. Want leek absoluut nergens op mdma. Het enige qua mdma overeenkomst was de absoluut genadeloze dinsdag-kater die altijd een dagje overslaat. Voelde serieus alsof iemand me met een gloeiend hete baksteen tegen mijn gezicht had gesmeten. En ik zat de dag na miauw eigenlijk alweer aan de pep, alleen die cravings die ik had hebben er gewoon voor gezorgd dat ik die dag gewoon meer als dubbel zoveel had gebruikt. En ik aan het begin van de dag nog denken: wat is mijn gezelschap van die dag toch ineens stil, maar dat was gewoon die rare kater die nogal achtergrond achtig aanwezig is

Neusje

Bewuste gebruiker
Dat is een mooie nette vergelijking, hier kan ik gelijk al uithalen dat het dus 3-MMC was en niet 4. Want leek absoluut nergens op mdma. Het enige qua mdma overeenkomst was de absoluut genadeloze dinsdag-kater die altijd een dagje overslaat. Voelde serieus alsof iemand me met een gloeiend hete baksteen tegen mijn gezicht had gesmeten. En ik zat de dag na miauw eigenlijk alweer aan de pep, alleen die cravings die ik had hebben er gewoon voor gezorgd dat ik die dag gewoon meer als dubbel zoveel had gebruikt. En ik aan het begin van de dag nog denken: wat is mijn gezelschap van die dag toch ineens stil, maar dat was gewoon die rare kater die nogal achtergrond achtig aanwezig is
Goede, echte 3-MMC geeft zeer zeker wel euforie. In mindere mate dan 4-MMC, maar wel meer dan speed. Misschien had je zelfs 2-MMC? De cravings vind ik bij alle drie even heftig.

Als ik het goed begrijp heb je de dag na miauw ook speed gebruikt? Dat zal ook wel mee hebben geholpen in het veroorzaken van je dip.

Astronaut

Bewuste gebruiker
Wat ik te zeggen heb over 3-MMC is dat ik er wel alert, ontspannen, euforie, sociaal en opgewonden van werd

Ik vind het niet te vergelijken met speed waardoor ik dus in tegenstelling met 3-MMC strak van ga staan... met 3-MMC heb ik dat niet.

Voor seks zou bijvoorbeeld in mijn geval 3-MMC beter geschikt zijn want ik werd daar wild van en speed doet dat dan weer iets minder

hiimacid

Belezen gebruiker
3-MMC zorgt absoluut voor euforie en geeft een soortgelijk liefdesgevoel als mdma. zeker euforischer dan speed.
maar aanzienlijk minder vergeleken met 4-MMC.

0pnt is speed - 10pnt is MDMA

2MMC is 2-3 punten
3MMC is 6 punten
4MMC is 8-9 punten

Bovenaan