• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

TvdM Oktober 2017

TvdM Oktober '17

• Bad Trip 2-CB door HardcoreGabber

Stemmen: 0 0,0%
  • 200 ug 1P-LSD, maffer dan maf door verwondering

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Het is alweer november dus tijd om de beste triprapporten van oktober op een rijtje te zetten. Ik heb de volgende selectie gemaakt. Lees ze even en laat jouw stem horen. Wie heeft het beste triprapport van oktober 2017?

2e keer truffels, Dolphins Delight
door Het witte konijn
Bad Trip 2-CB door HardcoreGabber
MDMA met therapeutisch doel & CEV's (amazing!) door BasvanHoven
Nexusflip , vleermuizen in de nacht door PsyTekZ
MDMA ~70mg - De gedachte van de kosmos, recht voor je ogen door Mindless
Truffels op Lowlands, prachtige ervaring! door Appelpeer
200 ug 1P-LSD, maffer dan maf door verwondering

Veel plezier met lezen!

https://drugsforum.nl/threads/truffels-op-lowlands-prachtige-ervaring.61797/

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
November is alweer 15 dagen oud, en nog maar 3 leden hebben gestemd! Dit kan beter! Vergeet niet dat het een grote motivatie kan zijn voor leden om nog veel meer mooie en leerzame triprapporten voor ons te schrijven, dus stem voor het beste triprapport van oktober, voordat de maand november alweer voorbij is. :sunglasses::uparrow:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Nog maar 3 dagen de tijd om op jouw favoriete triprapport van oktober 2017 te stemmen! @PsyTekZ staat op dit moment bovenaan met 4 stemmen. Gaat dit nog veranderen? Laat je stem horen! :nerd:

Ik heb op het tripreport van mindless gestemd, omdat ik het een heel intressant report vond maar ook omdat de gesprekken erna erg fijn aanvoelde. Vond het ook leuk om te zien hoe mindless inging op vragen en de discussies die erna kwamen vond ik erg intressant.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb op het tripreport van mindless gestemd, omdat ik het een heel intressant report vond maar ook omdat de gesprekken erna erg fijn aanvoelde. Vond het ook leuk om te zien hoe mindless inging op vragen en de discussies die erna kwamen vond ik erg intressant.
Ik doe niets liever joh. :wink: En ik wil graag mensen aansporen om eens mdma op die manier te doen. Het heeft zoveel meer potentieel dan alleen gebruiken als partydrug.

Thanks btw!

Bovenaan