Seroslurper alternatief ADE

RhythmoftheNight

Experimenterende gebruiker
Hey,

Ik heb in maart 6-APB gebruikt, in juni XTC en eind augustus weer 6-APB. Nu merk ik dat de katers heftiger worden en de effecten minder, dus heb ik besloten een lange pauze te houden met serotonerge middelen tot medio februari. Volgende maand staat echter een dagje ADE op de planning. Welke stimulant zou geschikt zijn? Ik dacht aan speed (heb er nog geen ervaring mee), maar hebben jullie misschien andere suggesties?

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Opzich zijn je pauzes prima dus ik begrijp niet zo goed hoe dat kan. Bij mij is de ene keer ook "lekkerder" dan de andere maar daar is niet echt een pijl op te trekken. Set/setting/maagvulling/windrichting/politieke voorkeur en weet ik wat nog meer allemaal invloed kan hebben op de werking.

Wil wel zeggen dat het goed is dat je er bewust mee bezig bent en nadenkt over wat je doet. Verder volg ik eventjes ivm interesse.

_shikantaza

Badass junkie
Hey,

Ik heb in maart 6-APB gebruikt, in juni XTC en eind augustus weer 6-APB. Nu merk ik dat de katers heftiger worden en de effecten minder, dus heb ik besloten een lange pauze te houden met serotonerge middelen tot medio februari. Volgende maand staat echter een dagje ADE op de planning. Welke stimulant zou geschikt zijn? Ik dacht aan speed (heb er nog geen ervaring mee), maar hebben jullie misschien andere suggesties?
Ik ging altijd heerlijk op Dexamfetamine op feestjes. Lekker doordansen.

RhythmoftheNight

Experimenterende gebruiker
Uiteindelijk afgelopen weekend tijdens ADE speed gebruikt: eerst één capsule van 35 mg en later nog één van 15 mg. Ik ging lekker op de techno, maar het is niet echt mijn ding. Het voelde wat geforceerd/opgejaagd en ik miste dat randje euforie in de muziek. Ook de hele nacht niet kunnen slapen. Nu een lange pauze, en volgend jaar maar weer eens aan de 6-APB

Bovenaan