PRSPCT XL

luchtigtoetje

Badass junkie
taeknic zei:
jaah dat vond ik ook echt lelijk, de bewaking vond ik persoonlijk ook maar een beetje, tsja.. vaag.

er heeft zelfs een tijdje bewaking op de wc gestaan. Om te kijken of mensen hun flesje niet vulde met water. wat verwacht je dan las het 3 euro kost om een nieuwe te kopen.

Maarre, Teaknic, zijn wij elkaar tegen gekomen? Kan me wel een shirtloze gast herinneren namelijk..

Scharrelboom

Experimenterende gebruiker
Nou zelf heb k niet iemand gezien van hier die aan de signalementen voldeed:tongueout:.

Maar zeker leuk feestje gehad :sunglasses:

Wij waren er gelukkig al een beetje optijd, stond al wel een kleine rij maar nadat wij erin stonden werd het langzaam een spits xD

Maar feestje is goedgekeurd!

taeknic

Belezen gebruiker
Ik denk wel dat je me gezien hebt, aantal mensen wouden ook met me op de foto, en k werd een tijd lang best wel na gewezen, dus was wel duidelijk, als je n PBtje stuurt kan ik je wel n fotoo sturen, die zet ik hier namelijk liever niet neer, want it's pretty damn bad :tearsofjoy:

Oh en Xeloc, dat was opzich best wel dope, echt zo'n industrieel sfeertje en de ramen waren ook erg mooi, wappie uitkijken over de Rotterdam skyline :hearteyes:

Op het laatst zat ik trouwens alleen een beetje bij m'n vriendin omdat mijn gebruikelijke crash misselijkheid/hallucinaties kwamen.

luchtigtoetje

Badass junkie
Ja de skyline was fucking mooi idd.. Twee van mn vrienden vroeger woonde op de 13 verdieping ietsje daar achter. Die hadden dat elke dag :openmouth: :openmouth:

ik stuur je nu een pb.

luchtigtoetje

Badass junkie
Maar de sfeer was daar wel echt supergoed! echt ik kon gewoon iedereen aanspreken enzo. bijna iedereen zaqt ook aan de drugs volgends mij :P ja was echt geslaagd :grin:

Scharrelboom

Noh ik heb zover ik heb kunnen zien ( :rolleyes: ) niemand maar dan ook echt NIEMAND nuchter gezien xD.
Zelf ook niet helemaal 100 daar:tongueout:.

luchtigtoetje

Badass junkie
Scharrelboom zei:
Noh ik heb zover ik heb kunnen zien ( :rolleyes: ) niemand maar dan ook echt NIEMAND nuchter gezien xD.

nou maar dat maakte het intieme gevoel zo mooi! Op een gegeven moment kwam er een supergrote en brede dude helemaal strak op me af lopen. En opeens stak hij zn hand uit en zei goedeavond. hoe gaat het?

dat was zo mooi :grin:

Scharrelboom

luchtigtoetje zei:
Scharrelboom zei:

nou maar dat maakte het intieme gevoel zo mooi! Op een gegeven moment kwam er een supergrote en brede dude helemaal strak op me af lopen. En opeens stak hij zn hand uit en zei goedeavond. hoe gaat het?

dat was zo mooi :grin:

Haha ja zulk soorten dingen zijn gewoon echt leuk!
Dat maakt een groot deel van de sfeer uit als mensen zo zijn vind ik ^^

Scharrelboom

Ja duidelijk toch wel xD.

Zelf een hele tijd nuchter gefeest samen met mijn vriend, maar tja ik moet het toegeven :tongueout:.

Zou het nog wel kunnen, maar t is wel anders..

luchtigtoetje

Badass junkie
je zit gewoon allemaal op hetzelfde niveau. dat is zo fijn (niet op 1 lijn, dan stoot je je hoofd) haha.

binnenkort met zn alle naar een goa hoor ik al? :grin:

Scharrelboom

Ja idd :tongueout:.

Op frea-x was ook zo super sfeer (zelfs nog beter dan op prspct !).

Allemaal totaal verschillende mensen, maar allemaal houden van dezelfde muziek, gewoon allemaal een geheel mooi is dat (: en dan losgaan :sunglasses:

Dopezilla

Badass junkie
Sfeertje was inderdaad lekker. Heb trouwens niet zo veel van die security gemerkt, maar goed, ik was dan ook niet echt op m'n hoede ofzo. Lekker rondgestuiterd in de hardcore zaal voornamelijk, verder wat dubstep en DnB meegepakt, maar niet echt al te veel. :P

En natuurlijk veel in de rokersruimte gezeten, met m'n stonede en trage kop. Toch tot het eind redelijk loos gegaan, vooral bij Bryan Fury, Radium en Drokz vs. Akira. Shiiiit, het ging er hard aan toe.

Olle

taeknic

Belezen gebruiker
Jaa mooi feest was het, ik was vanacht nog op Break Fast(dnb feestje) en de MDMA vloog me alweer om de oren, maar ik heb het mooi bij wat bier gehouden, toch leuk al die wause gezichten, heb ook veel gepraat met mensen die 'n beetje van de kaart waren, is echt leuk aangezien je precies weet hoe chill ze zich voelen :hearteyes:

Karhu

Wijs gebruiker
taeknic zei:
Jaa mooi feest was het, ik was vanacht nog op Break Fast(dnb feestje) en de MDMA vloog me alweer om de oren, maar ik heb het mooi bij wat bier gehouden, toch leuk al die wause gezichten, heb ook veel gepraat met mensen die 'n beetje van de kaart waren, is echt leuk aangezien je precies weet hoe chill ze zich voelen :hearteyes:

Was Breakfast nog wat? :( Kon niemand vinden die er heen wou vanwege oud en nieuw ofzo!

Houdt mij even op de hoogte als je in Januari nog mooi DnB feestje weet in Groningen! Zal er bij machtig 5 februari wel weer bij zijn :P.

taeknic

Belezen gebruiker
Xeloc zei:
taeknic zei:

Was Breakfast nog wat? :( Kon niemand vinden die er heen wou vanwege oud en nieuw ofzo!

Houdt mij even op de hoogte als je in Januari nog mooi DnB feestje weet in Groningen! Zal er bij machtig 5 februari wel weer bij zijn :P.

Jaa, matig tot goede sets, lekkere liquid shit van Rockwell, was zeker leuk!
En als ik nog wat leuks tegen kom dan hoor je het wel :wink:

Inhale

Bewuste gebruiker
taeknic zei:
Ik denk wel dat je me gezien hebt, aantal mensen wouden ook met me op de foto, en k werd een tijd lang best wel na gewezen, dus was wel duidelijk, als je n PBtje stuurt kan ik je wel n fotoo sturen, die zet ik hier namelijk liever niet neer, want it's pretty damn bad :tearsofjoy:

Oh en Xeloc, dat was opzich best wel dope, echt zo'n industrieel sfeertje en de ramen waren ook erg mooi, wappie uitkijken over de Rotterdam skyline :hearteyes:

Op het laatst zat ik trouwens alleen een beetje bij m'n vriendin omdat mijn gebruikelijke crash misselijkheid/hallucinaties kwamen.

Ik was er zelf niet bij maar ik heb wel foto's gezien van vrienden. En ook foto's van van iemand zonder shirt, een enorme strakke kop, en een ketting om. Dat zal jij dan wel geweest zijn? :grin:

taeknic

Belezen gebruiker
Inhale zei:
taeknic zei:

Ik was er zelf niet bij maar ik heb wel foto's gezien van vrienden. En ook foto's van van iemand zonder shirt, een enorme strakke kop, en een ketting om. Dat zal jij dan wel geweest zijn? :grin:
AHAHAHAHAHA ja dude, ik had n ketting om idd, kun je me die foto toevallig sturen?
lijkt me wel lachen :grin:

Scharrelboom

luchtigtoetje zei:
Scharrelboom zei:
Nog vergeten te zeggen xD

Leuk kerstfeest :sunglasses:

Want we kwamen met meer geld terug dan we binnen kwamen! :P

aardig wat verkocht dan :hearteyes: :hearteyes:

We kwamen binnen met 110 en kwamen naar buiten met 150 ofzo :tongueout:.
Gewoon wat pilletjes verkocht O:)

Mja dat gaan we toch maar niet meer doen, je riskeert toch wel iets met een lading op zak weetje!

Balance

Zo, ik kwam dit topic nu pas tegen. Ik was er ook en ik had met een goede vriend truffels gedaan, 15 gram atlantis :grin:. Dat was echt kk ziek, zo intens als alles was. Helaas werken die dingen snel uit zodat we halverwege het feest toch wel een beetje dood waren :P. Wat me nog heel goed bij staat is dan we in zo een gang gingen zitten op van die rode kussens en het voelde alsof we op een wolk gingen zitten :hearteyes:. Volgende keer toch maar aan de mdma btw.

Bovenaan