Perfecte dosering truffels gezocht,

mitchieee

Wijs gebruiker
Hey hallo ik zelf heb al vrij veel ervaring met trippen 2cb naar de 50 mg lsd binnenkort 400 ug truffels standaard 25 mg, maar toch vind ik het moeilijk inteschatten voor een ander hoeveel die gene moet gebruiken, zonder enig ervaring, die conclussie ga ik berekenen door maten van meerdere reacties en ervaringen van andere mensen, hier uit mijn vraag,

Damen in kwestie nooit trip middelen op wel xtc/lachgas (lachgas is ook een kortdurend trip middel)

55kg
Mentaal sterk aangelegd

wilt een mooie truffel trip tegemoet met visuels en mag wel een beetje aan de hoge lat liggen maar moet wel leuk blijven

(Ik dacht aan 12,5g)

ik hoor graag jullie mening over deze situatie en de nodige tips

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Onmogelijk te zeggen wat de perfecte dosering voor een persoon is. Je hebt de persoon als variabele zelf, je hebt het moment, de setting, wat diegene gegeten heeft, mogelijk spelende (onderliggende) issues.

En dan heb je nog dat de ene gram truffels niet de andere is (hoeveelheid aanwezige psilocybine)

Trippen is altijd een risico nemen.

Dat gezegd hebbende, lijkt 10 - 12,5 g truffels me een goede dosering om te proberen met wat je hier vertelt.

Deadwing

Wijs gebruiker
Dat gezegd hebbende, lijkt 10 - 12,5 g truffels me een goede dosering om te proberen met wat je hier vertelt.
Lijkt ook mij de beste dosering om mee te beginnen. Ik neem na een paar jaar gebruik meestal 20 g truffels van de heftigste en daar kan je aardig van uit je bol gaan.. Niet aan te raden als je een beginnende tripper bent. En zelf ben ik ook met 10-12 g begonnen. Eerste trip was volgens mij een half zakje Mexicana twee of drie jaar geleden.

Bovenaan