oxycodon

Mckomerrr

Belezen gebruiker
hey beste forum leden ik heb een vraag ik heb 2 oxycodon pillen retard van 10mg hoe laat ik deze sneller werken inplaats van vertraagde afgifte ik las iets van opzuigen ipv slikken of kapot stampen en dan slikken? wat is de beste methode alv bedankt

Lepeltje

Experimenterende gebruiker
Je kan ze beter helemaal niet innemen. Voor je het weer ben je verslaafd en kom je er niet meer vanaf.
2x10mg is trouwens echt veel als je lichaam er niet aan gewend is. Daar kun je echt last van krijgen om dat in een keer in te nemen.

Mckomerrr

Belezen gebruiker
had ze dinsdag gepakt en op gezogen als een keelsnoepje maar merkte er niet zo veel van.... Had ook geen cravings na gebruik

Vrede

Newbie
Is het dan niet schadelijk als je erop sabbelt? aangezien de inhoudt niet geheel in je maag komt en daar zit dus maagzuur? Ik ben beetje aan het leren. De vraag is ook van de ene merk heeft hele andere hulpstoffen en hoeveel erin zit weet ik ook niet als je het op een weegschaal zet dan is een pil geen 10 mg bvs?

Laatst bewerkt:

SoulAssassins

Badass junkie
Is het dan niet schadelijk als je erop sabbelt? aangezien de inhoudt niet geheel in je maag komt en daar zit dus maagzuur? Ik ben beetje aan het leren. De vraag is ook van de ene merk heeft hele andere hulpstoffen en hoeveel erin zit weet ik ook niet als je het op een weegschaal zet dan is een pil geen 10 mg bvs?
Grootste bestandsdeel van oxy is fosfaat en een kleurstof en een stof die er voor zorgt dat het zogenaamd langer werkt.
Echter is dat laatste een illusie ,de meeste verslaafde oxy gebruikers halen de 6 uur niet eens met een retard laat staan 12 uur want dan sta je al letterlijk op je kop.
Wat wel waar is is dat je heel je leven verkloot met dat spul ,want het is gewoon heroïne in een pil ,maar dan gezuiverd.

Vrede

Newbie
Grootste bestandsdeel van oxy is fosfaat en een kleurstof en een stof die er voor zorgt dat het zogenaamd langer werkt.
Echter is dat laatste een illusie ,de meeste verslaafde oxy gebruikers halen de 6 uur niet eens met een retard laat staan 12 uur want dan sta je al letterlijk op je kop.
Wat wel waar is is dat je heel je leven verkloot met dat spul ,want het is gewoon heroïne in een pil ,maar dan gezuiverd.
Dus als ik het goed begrijp is de werkende stof hetzelfde. Maar hoe komt het dat het bij de ene merk wel en ander merk niet werkt? Stoppen ze ook andere zaken in dan alleen zogenaamde "zuivere" heroïne of zijn het andere zaken. En oxy is 2x sterker dan heroine? Wat maakt het 2x sterker de zuiverheid of iets anders?

Bovenaan