Oxycodon over de datum nog goed?

Jelkowbrow

Experimenterende gebruiker
Hi allemaal ik heb van een vriend een doosje oxycodon 10mg gekregen omdat het over de datum is sinds 2020 best lang dus al heeft iemand enig idee of het nog slechter voor je is of dat alleen de werking minder is?
Ik ben benieuwd

Dopester

Bewuste gebruiker
Die datum is meer een suggestie, net als bij voedsel. De werking zou mogelijk wat minder kunnen zijn idd. Maar alle oude medicijnen die wij braaf inleveren gaan gewoon naar 3de wereldlanden.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Ik denk zolang de verpakking goed gesloten is, en uit de zon gebleven is dat je het wel kunt proberen. Althans ik zou t zelf wel proberen. Maar ik zeg eerlijk dat ik hier niet bewust ben van de risico's dus raad het wel af

Dopester

Bewuste gebruiker
Het ergste wat er met oude medicatie kan gebeuren is dat het minder, of niet werkt. Kan nooit zo zijn dat het dodelijker of heftiger wordt naarmate het ouder wordt. Het is niet zoals rode wijn of whisky wat gedurende tijd beter wordt 😅.

ik had tijd terug ook oude oxy gebruikt en zelfs 10 jaar oude tramadol een keer voor de gein geprobeerd. Werkte nog prima.

En eerlijk is eerlijk, alle middelen zijn hoe dan ook slecht voor je. Ik kan je aanraden geen alcohol te drinken bij oxy. En morgen gewoon weer lekker eten en hydrateren. Het menselijk lichaam is bijzonder veerkrachtig

Jelkowbrow

Ik denk zolang de verpakking goed gesloten is, en uit de zon gebleven is dat je het wel kunt proberen. Althans ik zou t zelf wel proberen. Maar ik zeg eerlijk dat ik hier niet bewust ben van de risico's dus raad het wel af
Goed verpakt nog helemaal dicht goed bewaard ook heb ze geprobeerd werken nog werking is iets slapper Maarja dat is niet zo’n probleem

Jelkowbrow

Hi allemaal ik heb van een vriend een doosje oxycodon 10mg gekregen omdat het over de datum is sinds 2020 best lang dus al heeft iemand enig idee of het nog slechter voor je is of dat alleen de werking minder is?
Ik ben benieuwd
Bedankt allemaal voor de snelle reactie op mijn vraag!

Bovenaan