norflurazepam vs ghb

Hoii,

ik was eerst niet meer van de slaappillen na nare ervaringen met Bromazolam, maar heb sinds weken sporadisch 5mg norflurazepam gebruikt. Dit kwam mede door een dag GHB te gebruiken en me na zo’n slaappil toch weer kon slapen en functioneren de dag erna, zonder afkick verschijnselen daarvan.
Heb het nu ongeveer 5 dagen achter elkaar gebruikt (1 pil van 5 mg).

Nu heb ik sinds gister rillingen, spierpijn, hoofdpijn en gewoon echt niet lekker. Slaap steeds 4 uur per keer en slaap dan weer door. Ben gaan googlen en het zou kunnen komen door de afkickverschijnselen van norflurazepam.

Heeft iemand ervaring met deze klachten? Het voelt alsof ik corona heb (geen koorts, ben meer koud dan warm, test gedaan deze was negatief en lichaamstemperatuur is redelijk laag 36.1). Heb de afkick verschijnselen wel vaker gevoeld van andere middelen, waaronder slaapmiddelen, maar dit voelt anders aan. Wil er per direct mee stoppen, dan maar door de zure appel heen bijten. Heb gister wel een nieuwe 125 ml lading ghb gehaald om deze pijnen te verminderen. Mijn hartslag is ook hoger dan normaal, wat lijkt op griep of mijn lichaam die toch wat toxic eruit wilt werken.

Hoop dat iemand me hierbij kan assisteren door ervaringen te delen. Lees veel verschillende dingen over dit “slaapmiddel”.

OtherShore

Badass junkie
Ik denk niet dat het aan de norflurazepam ligt. Je zou toch wel minimaal twee weken lang dagelijks norflurazepam moeten gebruiken voordat je daar afhankelijk van wordt en voordat je daar ontwenningsverschijnselen van krijgt. Daar komt bij: je krijgt pas ontwenningsverschijnselen als je stopt met gebruiken en op dit moment gebruik je nog.

Hoeveel GHB gebruik je precies?

Laatst bewerkt:

_shikantaza

Badass junkie
Ik denk niet dat het aan de norflurazepam ligt. Je zou toch wel minimaal twee weken lang dagelijks norflurazepam moeten gebruiken voordat je daar afhankelijk van wordt en voordat je daar ontwenningsverschijnselen van krijgt. Daar komt bij: je krijgt pas ontwenningsverschijnselen als je stopt met gebruiken en op dit moment gebruik je nog.

Hoeveel GHB gebruik je precies?
Benzo’s en GHB werken beide op GABA. Wat @S.lovestospace ervaart klinkt wel degelijk als lichte ontwenning van het GABA-systeem dat overgestimuleerd is geweest. Dergelijke middelen vervangen levert gewoon een lange gewenningsperiode op en dus een afkick.

Middelen gebruiken om deze klachten te onderdrukken zal de ellende alleen maar vergroten. De afkick zal niet meer licht zijn na nig een week GHB. Het is uitstel van executie om er weer GHB tegenaan te gooien en die executie wordt steeds pijnlijker. Daar lijken GHB en Benzo’s in hun werking / mechsnisme te veel voor op elkaar.

Er heerst momenteel ook van alles. Het kan een combi van ontwenning en griep zijn. Met een Paracetamol onder de wol lijkt me voor nu het beste.

Laatst bewerkt:

OtherShore

Badass junkie
Benzo’s en GHB werken beide op GABA. Wat @S.lovestospace ervaart klinkt wel degelijk als lichte ontwenning van het GABA-systeem dat overgestimuleerd is geweest.
Het is me niet helemaal duidelijk hoeveel GHB de TS de afgelopen tijd gebruikt heeft. Hij heeft het over “een dag”. Dat is niet zo veel en dat in combinatie met “sporadisch” norflurazepam gebruik (wel de laatste 5 dagen achter elkaar, maar lage dosis) lijkt me niet genoeg om je GABA-systeem van slag te maken. Daarbij zou je pas iets merken van ontwenning of rebound als je stopt met gebruiken en volgens mij is de TS nog niet gestopt. Dus ik vind het een vaag verhaal 😅

_shikantaza

Badass junkie
Het is me niet helemaal duidelijk hoeveel GHB de TS de afgelopen tijd gebruikt heeft. Hij heeft het over “een dag”. Dat is niet zo veel en dat in combinatie met “sporadisch” norflurazepam gebruik (wel de laatste 5 dagen achter elkaar, maar lage dosis) lijkt me niet genoeg om je GABA-systeem van slag te maken. Daarbij zou je pas iets merken van ontwenning of rebound als je stopt met gebruiken en volgens mij is de TS nog niet gestopt. Dus ik vind het een vaag verhaal 😅
Norflurazepam heeft een lange half life. Zelfs met 1 dosis per week wordt er gewenning opgebouwd.

Kordie

DF-koning
Norflurazepam heeft een lange half life. Zelfs met 1 dosis per week wordt er gewenning opgebouwd.

Maar juist daarom raak je volgens mij daar juist niet zo snel ziek van qua afkick?
En is de craving minder groot?

Ik denk eerder dat er wat met die GHB is.
Dat wordt natuurlijk gemaakt van de grootste troep (als ik me niet vergis), waar tegen een lichaam zal protesten.
En de kans op ontwenning lijkt me sneller op te treden bij GHB dan een benzo rc

Brakka Mang

Badass junkie
Zou best afkick kunnen zijn. Je kan beter van het ergste uitgaan in dit geval lijkt mij. Verder zou ik een beetje oppassen met benzos en GHB door elkaar te gebruiken en GHB gaan gebruiken om de pijntjes te verminderen lijkt me ook niet een al te beste redenering. Zo ben je na een week 'pijnbestrijding' nog verder van huis.

verrekijker

Belezen gebruiker
Hoii,

ik was eerst niet meer van de slaappillen na nare ervaringen met Bromazolam, maar heb sinds weken sporadisch 5mg norflurazepam gebruikt. Dit kwam mede door een dag GHB te gebruiken en me na zo’n slaappil toch weer kon slapen en functioneren de dag erna, zonder afkick verschijnselen daarvan.
Heb het nu ongeveer 5 dagen achter elkaar gebruikt (1 pil van 5 mg).

Nu heb ik sinds gister rillingen, spierpijn, hoofdpijn en gewoon echt niet lekker. Slaap steeds 4 uur per keer en slaap dan weer door. Ben gaan googlen en het zou kunnen komen door de afkickverschijnselen van norflurazepam.

Heeft iemand ervaring met deze klachten? Het voelt alsof ik corona heb (geen koorts, ben meer koud dan warm, test gedaan deze was negatief en lichaamstemperatuur is redelijk laag 36.1). Heb de afkick verschijnselen wel vaker gevoeld van andere middelen, waaronder slaapmiddelen, maar dit voelt anders aan. Wil er per direct mee stoppen, dan maar door de zure appel heen bijten. Heb gister wel een nieuwe 125 ml lading ghb gehaald om deze pijnen te verminderen. Mijn hartslag is ook hoger dan normaal, wat lijkt op griep of mijn lichaam die toch wat toxic eruit wilt werken.

Hoop dat iemand me hierbij kan assisteren door ervaringen te delen. Lees veel verschillende dingen over dit “slaapmiddel”.
Gebruik je al na 1 dag G een slaappil om te kunnen slapen?
als je beslist om een hele dag g te gebruiken moet je even door een mindere nacht en dit gewoon aanvaarden.

Bovenaan